Wie zijn toch altijd "ze"?
Aanschaf crosstrainer
Collapse
This topic is closed.
X
X
-
Ja, die gasten denken alles te weten terwijl ze geen ervaring hebben.Met name al die bladen die nooit over sport of fitness adverteren en dan door even wat te zoeken op google de beste kennis erover hebben.Je kan dan net zo goed een roddelblad lezen als je die onzin gelooft.Originally posted by Gus View PostEnge wetenschappers in een labjas met een bochel die allerlei brouwseltjes mixen
Comment
-
Ben weer een kilo kwijt. Ben nu juist interval aan het doen . Het is denk ik inderdaad zo dat afwisseling het belangrijkste is.Die bladen weten wel waar ze het over hebben.Ik heb nu een trainingsschema uit Mens Health gehaald en in mijn optiek kan ik weer een stapje verder gaan.
Comment
-
Mooi dat je weer progressie boekt, maar ook wat je nu doet houdt een keer op en wat dan? Je hebt zeker gelijk dat je variatie erin moet houden om het lichaam niet te laten wennen eraan maar naast je training is er ook nog voeding, en dat lijkt je helemaal te vergeten. Wist je dat je uit voeding op langere basis bekeken veel meer rendement kan halen dan door training.Zeker als je wilt afvallen.Met spiermassa opbouw is je training wel in combinatie met je voeding bepalend ,in dit geval kan het ene niet zonder het andere maar afvallen is qua voeding nog doeltreffender. Misschien as je de volgende keer weer vast loopt, dat je eens naar je voeding moet gaan kijken.Originally posted by Van Wijk View PostBen weer een kilo kwijt. Ben nu juist interval aan het doen . Het is denk ik inderdaad zo dat afwisseling het belangrijkste is.Die bladen weten wel waar ze het over hebben.Ik heb nu een trainingsschema uit Mens Health gehaald en in mijn optiek kan ik weer een stapje verder gaan.
Comment
-
EN toch blijf ik erbij dat je met krachttraining het meeste verbrand omdat je je metabolisme verhoogt ermee waardoor je in rust een hogere verbranding hebt.Cardio zou ik eerder doen om je conditie op voldoende niveau te houden wat belangrijk voor je gezondheid is.Het is overigens nooit echt bewezen dat je met cardio meer verbrand als met krachttraining. LAAT MAAR EENS LEZEN DAN !!! Je hebt wel gelijk dat je ergens moet beginnen en dingen moet proberen,want bij de ene werkt het ene beter en bij de andere het andere.Originally posted by berend p View PostMooi dat je weer progressie boekt, maar ook wat je nu doet houdt een keer op en wat dan? Je hebt zeker gelijk dat je variatie erin moet houden om het lichaam niet te laten wennen eraan maar naast je training is er ook nog voeding, en dat lijkt je helemaal te vergeten. Wist je dat je uit voeding op langere basis bekeken veel meer rendement kan halen dan door training.Zeker als je wilt afvallen.Met spiermassa opbouw is je training wel in combinatie met je voeding bepalend ,in dit geval kan het ene niet zonder het andere maar afvallen is qua voeding nog doeltreffender. Misschien as je de volgende keer weer vast loopt, dat je eens naar je voeding moet gaan kijken.
Comment
-
Cardio en kracht
Je verbrand wel meer met Kracht training dan met cardio, alleen wel minder vet.We hebben het hier niet alleen over verbranden ,maar over het verbranden van vet.De combinatie ervan is het beste want inderdaad is het voor je metabolisme het beste ook kracht training te doen en voor je vetverbranding cardio,Maar in rust is het belangrijk dat je ook zo veel mogelijk verbrand waar natuurlijk dit door krachttraining ten goeden komt.Originally posted by Big P View PostEN toch blijf ik erbij dat je met krachttraining het meeste verbrand omdat je je metabolisme verhoogt ermee waardoor je in rust een hogere verbranding hebt.Cardio zou ik eerder doen om je conditie op voldoende niveau te houden wat belangrijk voor je gezondheid is.Het is overigens nooit echt bewezen dat je met cardio meer verbrand als met krachttraining. LAAT MAAR EENS LEZEN DAN !!! Je hebt wel gelijk dat je ergens moet beginnen en dingen moet proberen,want bij de ene werkt het ene beter en bij de andere het andere.
Comment
-
Ja, maa uiteindelijk draait het om discipline, als je die mit dan heb je een probleem en dan zou ik zo ie zo onder begeleiding naar de sportschool gaan, of veel apparaten kopen voor thuis zodat er variatie is en misschien een paar lesjes een personal trainer inhuren om je op gang te helpen de goede richting uit.\Heb elf een periode alleen maar vet verbrand , maar toen ik krachttraining ging doen erbij, toen verbrande ik veel meer vet.Het gat er uiteindelijk om dat als je je reserves wilt aanspreken, je meer moet verbranden dus opmaken dan je bij vult kort door de bocht gezegd.Originally posted by Big P View PostEN toch blijf ik erbij dat je met krachttraining het meeste verbrand omdat je je metabolisme verhoogt ermee waardoor je in rust een hogere verbranding hebt.Cardio zou ik eerder doen om je conditie op voldoende niveau te houden wat belangrijk voor je gezondheid is.Het is overigens nooit echt bewezen dat je met cardio meer verbrand als met krachttraining. LAAT MAAR EENS LEZEN DAN !!! Je hebt wel gelijk dat je ergens moet beginnen en dingen moet proberen,want bij de ene werkt het ene beter en bij de andere het andere.
Comment
-
Heb nu een tijdje cardio gedaan maar bij die ene kilo is het gebleven.Heb nu in 2 weken gen resultaat geboekt qua afvallen.Misschien kan ik beter nu alleen een aantal weken kracht doen en het cardio laten zitten.IK had wel inmiddels meer resultaat verwacht met het trainen.Misschien werkt mijn lichaam beter op krachttrainen,het ene lichaam is het andere niet denk ik.Waar de ene dik van wordt hoeft de andere niet dik van te worden.Originally posted by Big P View PostJa, maa uiteindelijk draait het om discipline, als je die mit dan heb je een probleem en dan zou ik zo ie zo onder begeleiding naar de sportschool gaan, of veel apparaten kopen voor thuis zodat er variatie is en misschien een paar lesjes een personal trainer inhuren om je op gang te helpen de goede richting uit.\Heb elf een periode alleen maar vet verbrand , maar toen ik krachttraining ging doen erbij, toen verbrande ik veel meer vet.Het gat er uiteindelijk om dat als je je reserves wilt aanspreken, je meer moet verbranden dus opmaken dan je bij vult kort door de bocht gezegd.
Comment
-
krachttraining
Ja, ongelofelijk, gewoon gaan trainen en niet zeuren .ben benieuwd wat voor resultaat ze hebben geboekt zelf.Misschien kun je een foto laten zien,ik zeg altijd als je veel weet dan zal dat in de praktijk zich uitbetalen, dus ben benieuwd .Originally posted by Aldo Raine View PostHet is weer dinsdag aanschaf crosstrainer komt weer tot leven.
Comment
-
Slechte naam.
Waarom geven wij jullie een slechte naam?Ik heb gewoon uit eigen ervaring dingen behaald en dat deel ik met iemand als ze erom vragen.Ik verneem graag van je wat je bedoeld ermee.Iemands doel bepaald hoe hij moet trainen lijkt mij.Originally posted by aktito View PostWauw wat een discussie, ik ben geen 10 kilo kwijt na 2 weken dus ik ga alles maar weer omgooien denk ik.
Jullie geven ons, googlelogen, een slechte naam zo mannen...
Comment
Sidebar top desktop
Collapse
Actieve discussies
Collapse
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining C
Pin zercher squat:
- 125kg 0x
- box goblet squat BW + 6kg 60x
Safety bar back extension:
- 45kg...-
Kanaal: Trainingslogjes
3 uur geleden -
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining B
Safety bar squat:
- 91kg 10x
- Box goblet squat 6kg 50x
One legged paused calf raise:
- BW 20x,...-
2 dagen geleden -
-
door OiukyuranGreen Street CBD Gummies Canada The official website and authorized retailers offer the assurance of genuine products backed by the brand’s quality...
-
Kanaal: Algemeen
4 dagen geleden -
-
door ROGAnusHey allemaal,
Ik ben momenteel bezig met een cut en wil mijn vetpercentage verlagen terwijl ik zoveel mogelijk spiermassa...-
Kanaal: Dagelijkse voeding
4 dagen geleden -
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining A
Safety bar squat:
- 112.5kg 4x
- hindu squat BW 30x
Deficit wide grip SL DL:
- 120kg 3x
-...-
5 dagen geleden -
-
door TioKatloisStallion X Gummies United Kingdom This customer-centric approach has led to continuous improvement and innovation, ensuring that the gummies consistently...
-
5 dagen geleden -
-
door RonaldglehartOFFICIAL FACEBOOK LINK@@ https://www.facebook.com/CBD.Gummies.Highline.Wellness/
Highline Wellness CBD Gummies:- outstanding....-
5 dagen geleden -
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining C nog die ik afgelopen zondag gedaan had:
Training C:
Pin zercher squat:
- 100kg 5x
- Box goblet squat 4kg 50x...-
1 week geleden -
-
door stevenjohnsBuy cenforce 150 mg online is a popular medication used to treat erectile dysfunction (ED), containing sildenafil citrate, the same active ingredient...
-
Kanaal: Gezondheid en uiterlijk
1 week geleden -
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining B
Safety bar squat:
- 90.5kg 8x
-Box squat BW 100x
One legged calf raise:
- BW + 51.25kg 15x, 11x...-
1 week geleden -