Aanschaf crosstrainer

Collapse
This topic is closed.
X
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Berend, kom ff terug als je niet meer ongesteld bent man ffs. Ik sta er ook anders in dan Quibus maar leef en laat leven. Je doet me denken aan die betweterige moraalridderende kinders van Seabert, die vriendjes van em.
    Begeleiding nodig bij voeding en /of training?

Comment

• Omdat het lekker is..omdat je boven hezelf uitstijgt..omdat je in 3maanden meer dan in 1jaar bereikt..omdat jr drie masnden lang je vrouw tegen het plafond aan kan spuiten..omdat je dieeet tig keer snelker gaat..omdat je bepaalde doelen zonder as niet haalt..omdat het een goed gevoel geeft..omdat je automatisch nog beter seriezer gaat trainen en eten.
      Enne newsflash bb is as..das al jarrn zo.
      Als het je niet boeit waarom ga je er zo fel op in..ik vibd alcohol kansloos maar fa niet dat verkondigen op ern bierforum..jij notabene in een crosstrainer gezocht topic.
      Lijkt erop dat je 1x inlogt om hier te bitchen.

Bovenstaande is dus waarom wel as.
      Hier nog wat waarom niet.

Het xijn medicijnen geen snoepjes..je kan er aan doodgaan..infecties oplopen. .in roidrage je vrouw neerbeuken etc.

Comment

• O zeker, iedereen moet het zelf weten ,maar ik krijg dan deze onzin antwoorden over me heen terwijl iedereen weet dat As gewoon shit is.Ik moet gewoon mijn mening moeten kunnen zeggen.niemand hoeft mijn antwoorden te lezen of op te reageren.Ik ben niet betweterig ,alleen ik vertel mijn mening en dat kan blijkbaar niet.
        Originally posted by pescatore View Post
        Berend, kom ff terug als je niet meer ongesteld bent man ffs. Ik sta er ook anders in dan Quibus maar leef en laat leven. Je doet me denken aan die betweterige moraalridderende kinders van Seabert, die vriendjes van em.

Comment

• Meen je dat nou ?Zoals jij het neerzet is dat je niet tevreden bent met hetgeen je uit je eigen zelf kan halen en grijpt naar AS omdat je anders niet hetgeen kan behalen wat je zou willen.Ik vindt het zwak " omdat je dieet tig keer sneller gaat'' dan heb ik toch gelijk dat het gaat om gebrek aan discipline !BB is AS gemaakt maar dat wa het zeker niet in het begin.
          Originally posted by quibus View Post
          Omdat het lekker is..omdat je boven hezelf uitstijgt..omdat je in 3maanden meer dan in 1jaar bereikt..omdat jr drie masnden lang je vrouw tegen het plafond aan kan spuiten..omdat je dieeet tig keer snelker gaat..omdat je bepaalde doelen zonder as niet haalt..omdat het een goed gevoel geeft..omdat je automatisch nog beter seriezer gaat trainen en eten.
          Enne newsflash bb is as..das al jarrn zo.
          Als het je niet boeit waarom ga je er zo fel op in..ik vibd alcohol kansloos maar fa niet dat verkondigen op ern bierforum..jij notabene in een crosstrainer gezocht topic.
          Lijkt erop dat je 1x inlogt om hier te bitchen.

Bovenstaande is dus waarom wel as.
          Hier nog wat waarom niet.

Het xijn medicijnen geen snoepjes..je kan er aan doodgaan..infecties oplopen. .in roidrage je vrouw neerbeuken etc.

Comment

• Ok Berendje je punt is duidelijk. Einde doei.
            Skeggǫld, Skálmǫld, Skildir ro Klofnir.

Comment

• Originally posted by berend p View Post
              O zeker, iedereen moet het zelf weten ,maar ik krijg dan deze onzin antwoorden over me heen terwijl iedereen weet dat As gewoon shit is.Ik moet gewoon mijn mening moeten kunnen zeggen.niemand hoeft mijn antwoorden te lezen of op te reageren.Ik ben niet betweterig ,alleen ik vertel mijn mening en dat kan blijkbaar niet.
              Ik lees deze discussie nu pas, maar een beetje vermoeiend ben je wel!

Zomaar interesse,maar wat zijn jouw stats eigenlijk Berend Botje?
              Last edited by rain; 14-09-2013, 21:56.
              DIVIDE ET IMPERA

Comment

• 1,64m 53kg 10%Bf

Comment

• Originally posted by Aldo Raine View Post
                  1,64m 53kg 10%Bf
                  10 % is netjes!
                  Komt dat door de roeitrainer?
                  DIVIDE ET IMPERA

Comment

• Crosstrainer, roeitrainer is voor anabolen gebruikers

Comment

• Originally posted by berend p View Post
                      Meen je dat nou ?Zoals jij het neerzet is dat je niet tevreden bent met hetgeen je uit je eigen zelf kan halen en grijpt naar AS omdat je anders niet hetgeen kan behalen wat je zou willen.Ik vindt het zwak " omdat je dieet tig keer sneller gaat'' dan heb ik toch gelijk dat het gaat om gebrek aan discipline !BB is AS gemaakt maar dat wa het zeker niet in het begin.
                      Ja dat is het ik ben ontevreden..berend srry maar je bent echt een focking zeikwijf..weer pak je er 1 ding uit..alsof ik het alleen doe om me dieet te versnellen..

Maar ik snap je nu met jouw discipline ben je op 53 kilo terecht gekomen..ik was 70 kilo toen ik wesdstrijden kickboksen draaide en zit nu op de 100 kilo met 10% vet..kom jij anders over 40 kilo terug ok.

Je drinkt en rookt zeker iook niet en ook geen drugs want dan ben je niet tevreden met jezelf??

ik gebruik lekker anabolen..vind jij het zwak..jammer dan ik vind dat je over discipline praat als je net zo zwaar bent als een pasgeboren baby beetje overtrokken..je moet nog beginnen man doe het eens 5 jaar en kom dan weer praten.

ik ga nu echt niet meer op jou reageren..te triest imo.

Comment

• For the record:

Ben het helemaal met Quibus eens, gebruik zelf niks overigens maar dat staat volledig daarbuiten. Iedereen moet dat zelf weten en het heeft naar mijn mening ook geen zak te maken met het wel of niet hebben van discipline. Als iemand 100 kg weegt op 10% bf dan moet je volgens mij je mond houden over gebrek aan discipline. Hij heeft dat gewicht met bf echt niet cadeau gekregen bij de spuit.
                        2014-01 tm 2014-11 niets gedaan. Nieuw doel: STRONGLIFTS afwerken vanaf 10/12/2014.
                        14/12/2013 | 5RM: SQ110, BP77,5, BOR87,5, DL130, MP52,5
                        25/03/2015 | 5RM: SQ125, BP82,5, BOR77,5, DL140, MP57,5

Comment

• Lapzwans????
                          DIVIDE ET IMPERA

Comment

• zou best kunnen ja..

Comment

• Zelfde taalgebruik en erg tegen jou persoonlijk gericht....
                              Fake stats en een troll profielfoto.

Mmmmm,hij zet alleen nog steeds zichzelf voor lul ook al weet hij dat niet.

Geef mij HDREADY maar weer terug dan!
                              DIVIDE ET IMPERA

Comment

• Grappig, alleem mijn gewicht s 105 kg, 190 cm lang 9% lichaamsvet.En zonder shit te gebruiken.
                                Originally posted by rainman View Post
                                10 % is netjes!
                                Komt dat door de roeitrainer?

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                                X