Berend, kom ff terug als je niet meer ongesteld bent man ffs. Ik sta er ook anders in dan Quibus maar leef en laat leven. Je doet me denken aan die betweterige moraalridderende kinders van Seabert, die vriendjes van em.
Aanschaf crosstrainer
Collapse
This topic is closed.
X
X
-
Omdat het lekker is..omdat je boven hezelf uitstijgt..omdat je in 3maanden meer dan in 1jaar bereikt..omdat jr drie masnden lang je vrouw tegen het plafond aan kan spuiten..omdat je dieeet tig keer snelker gaat..omdat je bepaalde doelen zonder as niet haalt..omdat het een goed gevoel geeft..omdat je automatisch nog beter seriezer gaat trainen en eten.
Enne newsflash bb is as..das al jarrn zo.
Als het je niet boeit waarom ga je er zo fel op in..ik vibd alcohol kansloos maar fa niet dat verkondigen op ern bierforum..jij notabene in een crosstrainer gezocht topic.
Lijkt erop dat je 1x inlogt om hier te bitchen.
Bovenstaande is dus waarom wel as.
Hier nog wat waarom niet.
Het xijn medicijnen geen snoepjes..je kan er aan doodgaan..infecties oplopen. .in roidrage je vrouw neerbeuken etc.
Comment
-
O zeker, iedereen moet het zelf weten ,maar ik krijg dan deze onzin antwoorden over me heen terwijl iedereen weet dat As gewoon shit is.Ik moet gewoon mijn mening moeten kunnen zeggen.niemand hoeft mijn antwoorden te lezen of op te reageren.Ik ben niet betweterig ,alleen ik vertel mijn mening en dat kan blijkbaar niet.Originally posted by pescatore View PostBerend, kom ff terug als je niet meer ongesteld bent man ffs. Ik sta er ook anders in dan Quibus maar leef en laat leven. Je doet me denken aan die betweterige moraalridderende kinders van Seabert, die vriendjes van em.
Comment
-
Meen je dat nou ?Zoals jij het neerzet is dat je niet tevreden bent met hetgeen je uit je eigen zelf kan halen en grijpt naar AS omdat je anders niet hetgeen kan behalen wat je zou willen.Ik vindt het zwak " omdat je dieet tig keer sneller gaat'' dan heb ik toch gelijk dat het gaat om gebrek aan discipline !BB is AS gemaakt maar dat wa het zeker niet in het begin.Originally posted by quibus View PostOmdat het lekker is..omdat je boven hezelf uitstijgt..omdat je in 3maanden meer dan in 1jaar bereikt..omdat jr drie masnden lang je vrouw tegen het plafond aan kan spuiten..omdat je dieeet tig keer snelker gaat..omdat je bepaalde doelen zonder as niet haalt..omdat het een goed gevoel geeft..omdat je automatisch nog beter seriezer gaat trainen en eten.
Enne newsflash bb is as..das al jarrn zo.
Als het je niet boeit waarom ga je er zo fel op in..ik vibd alcohol kansloos maar fa niet dat verkondigen op ern bierforum..jij notabene in een crosstrainer gezocht topic.
Lijkt erop dat je 1x inlogt om hier te bitchen.
Bovenstaande is dus waarom wel as.
Hier nog wat waarom niet.
Het xijn medicijnen geen snoepjes..je kan er aan doodgaan..infecties oplopen. .in roidrage je vrouw neerbeuken etc.
Comment
-
Originally posted by berend p View PostO zeker, iedereen moet het zelf weten ,maar ik krijg dan deze onzin antwoorden over me heen terwijl iedereen weet dat As gewoon shit is.Ik moet gewoon mijn mening moeten kunnen zeggen.niemand hoeft mijn antwoorden te lezen of op te reageren.Ik ben niet betweterig ,alleen ik vertel mijn mening en dat kan blijkbaar niet.
Zomaar interesse,maar wat zijn jouw stats eigenlijk Berend Botje?Last edited by rain; 14-09-2013, 21:56.DIVIDE ET IMPERA
Comment
-
Originally posted by berend p View PostMeen je dat nou ?Zoals jij het neerzet is dat je niet tevreden bent met hetgeen je uit je eigen zelf kan halen en grijpt naar AS omdat je anders niet hetgeen kan behalen wat je zou willen.Ik vindt het zwak " omdat je dieet tig keer sneller gaat'' dan heb ik toch gelijk dat het gaat om gebrek aan discipline !BB is AS gemaakt maar dat wa het zeker niet in het begin.
Maar ik snap je nu met jouw discipline ben je op 53 kilo terecht gekomen..ik was 70 kilo toen ik wesdstrijden kickboksen draaide en zit nu op de 100 kilo met 10% vet..kom jij anders over 40 kilo terug ok.
Je drinkt en rookt zeker iook niet en ook geen drugs want dan ben je niet tevreden met jezelf??
ik gebruik lekker anabolen..vind jij het zwak..jammer dan ik vind dat je over discipline praat als je net zo zwaar bent als een pasgeboren baby beetje overtrokken..je moet nog beginnen man doe het eens 5 jaar en kom dan weer praten.
ik ga nu echt niet meer op jou reageren..te triest imo.
Comment
-
For the record:
Ben het helemaal met Quibus eens, gebruik zelf niks overigens maar dat staat volledig daarbuiten. Iedereen moet dat zelf weten en het heeft naar mijn mening ook geen zak te maken met het wel of niet hebben van discipline. Als iemand 100 kg weegt op 10% bf dan moet je volgens mij je mond houden over gebrek aan discipline. Hij heeft dat gewicht met bf echt niet cadeau gekregen bij de spuit.2014-01 tm 2014-11 niets gedaan. Nieuw doel: STRONGLIFTS afwerken vanaf 10/12/2014.
14/12/2013 | 5RM: SQ110, BP77,5, BOR87,5, DL130, MP52,5
25/03/2015 | 5RM: SQ125, BP82,5, BOR77,5, DL140, MP57,5
Comment
Sidebar top desktop
Collapse
Actieve discussies
Collapse
-
door AndrewGichols@@Sam Malone CBD Gummies Combining these blessings makes Sam Malone CBD Gummies an attractive preference for everyone looking to shed excess kilos accurately...
-
Kanaal: Algemeen
18 uur geleden -
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining B
Safety bar squat:
- 80.5kg 13x
One legged calf raise:
- BW + 30kg 10x
- BW + 30kg 5x
Superset...-
Kanaal: Trainingslogjes
1 day ago -
-
door bufankaHow can buying members for Telegram be your secret to success in Europe?
In the world of instant messengers and social networks, Telegram has long...1 day ago -
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTen eerste iedereen een erg gelukkig en hopelijk gezond nieuwjaar gewenst!
Training A
Safety bar squat:
- 111kg 2x...-
3 dagen geleden -
-
door enroutechnologiesIntegrate eco driving with GPS tracking software in fleet management system to reduce fuel use, cut emissions, and extend vehicle lifespan. This article...
-
Kanaal: Even voorstellen...
4 dagen geleden -
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining D
Safety bar goodmorning:
- 65kg 7x
Paused safety bar squat:
- 91kg 3x
Wide grip bent over...-
5 dagen geleden -
-
door bufankaSudoku Online Spelen Gratis: Jouw Nieuwe Verslaving?
Stel je voor: een regenachtige dag in de gezellige straten van Amsterdam. Je zit lekker...6 dagen geleden -
door sportsbyteThe IPL's best finisher is known for their ability to handle pressure and close matches successfully. Ability to decide under pressure. Strategies, and...
-
Kanaal: Algemeen
1 week geleden -
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining C
Pin zercher squat:
- 65kg 6x
- 65kg 7x
Safety bar back extension:
- 35kg 5x
- 21kg 15x...-