Aanschaf crosstrainer

Collapse
This topic is closed.
X
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Originally posted by berend p View Post
    Mijn punt is eigenlijk dat hierdoor eigenlijk iemand die ver is met naturel trainen standaard in een hokje gepropt wordt met personen die wel gebruiken.EEN WEES EERLIJK, bijv naturel met een bepaald gewicht en vet % is niet te vergelijken met iemand die hetzelfde heeft maar wel AS gebruikt
    Voor wie train jij eigenlijk voor jezelf of de rest vd wereld fuck de rest man.

Comment

• Uitsluitend voor me zelf.Ja das waar
      Originally posted by quibus View Post
      Voor wie train jij eigenlijk voor jezelf of de rest vd wereld fuck de rest man.

Comment

• Nou dan wees trots op wat je bereikt heb..is een goede prestatie die niet veel je nadoen..dus fuck de rest berrnd knows best.

Comment

• Het is niet de bedoeling om me zelf een veer in me reet te steken
          Nou dan wees trots op wat je bereikt heb..is een goede prestatie die niet veel je nadoen, maar ik lees veel forums en zie vaak gewoon dat erover AS makelijk gedacht wordt, en inderdaad heb je duidelijk aangegeven dat het wel degelijk slecht is dus het is niet op jouw bedoelt mijn reactie...dus fuck de rest berrnd knows best.

Comment

• maar ik lees veel forums en zie vaak gewoon dat erover AS makelijk gedacht wordt, en inderdaad heb je duidelijk aangegeven dat het wel degelijk slecht is dus het is niet op jouw gericht mijn reacties.
            Nou dan wees trots op wat je bereikt heb..is een goede prestatie die niet veel je nadoen..dus fuck de rest berrnd knows best.

Comment

• WOOOW, ongelofelijk wat ik allemaal lees.Ze hebben je behoorlijk aangevallen omdat je je mening geeft.Wat is het probleem, je moet gewoon je mening kunnen geven.Als ik dit lees dan lijkt anabolen wel heilig ofzo.Ik kan moeilijk meepraten omdat ik net ben begonnen met sporten , maar eerlijk gezegd snap ik jouw mening wel Berend, ik ben gek op wielrennen, maar drugfree zou echt fantastisch zijn, dan zie je pas echt of iemand kwaliteit heeft en niet door drugs goed kan presteren omdat zijn lichaam sterk reageert op dat middel.Iedereen moet zijn mening kunnen geven, maar sommige noemen je troll en weet ik wat allemaal belachelijk gewoon.Je heb gelijk berend en dat is mijn mening.
              Originally posted by berend p View Post
              maar ik lees veel forums en zie vaak gewoon dat erover AS makelijk gedacht wordt, en inderdaad heb je duidelijk aangegeven dat het wel degelijk slecht is dus het is niet op jouw gericht mijn reacties.

Comment

• wow en jij hebt eht het hele topic gelezen, ook dat hij bleef doormekkeren ook al had hij allang gelijk gekregen?hij zei het later notabene zelf?????
                Nu begin jij weer, anabolen zijn gevaarlijk, zijn slecht en zijn onnodig ja dat hebben we al gezegd, wat moet er nog toegevoegd worden dan?
                en al is wielrennen 100% drugsvrij kijkt niemand meer naar de toer omdat ze dan allemaal halverwege afstappen

Comment

• Originally posted by Van Wijk View Post
                  WOOOW, ongelofelijk wat ik allemaal lees.Ze hebben je behoorlijk aangevallen omdat je je mening geeft.Wat is het probleem, je moet gewoon je mening kunnen geven.Als ik dit lees dan lijkt anabolen wel heilig ofzo.Ik kan moeilijk meepraten omdat ik net ben begonnen met sporten , maar eerlijk gezegd snap ik jouw mening wel Berend, ik ben gek op wielrennen, maar drugfree zou echt fantastisch zijn, dan zie je pas echt of iemand kwaliteit heeft en niet door drugs goed kan presteren omdat zijn lichaam sterk reageert op dat middel.Iedereen moet zijn mening kunnen geven, maar sommige noemen je troll en weet ik wat allemaal belachelijk gewoon.Je heb gelijk berend en dat is mijn mening.
                  Ik ben ook geen gebruiker en zal ook nooit gebruiken maar zoals je zei iedereen mag zijn mening geven. En als je alles terug leest hier op het forum zijn anabolen niet zo heilig als je zegt en denkt. Maak je niet zo dru(g)k soms gaat het er inderdaad wat heftiger aan toe.

o ja heb sinds deze week een crosstrainer voor mn vrouw gekocht !!
                  Goed gejat is het halve werk!

Comment

• En bevalt de crosstrainer? Heb erook 1 maar doe alleen maar krachttraining nu en af en toe loop ik buiten hard, bevalt me toch meer. Ieder zijn ding natuurlijk.
                    Originally posted by east1977 View Post
                    Ik ben ook geen gebruiker en zal ook nooit gebruiken maar zoals je zei iedereen mag zijn mening geven. En als je alles terug leest hier op het forum zijn anabolen niet zo heilig als je zegt en denkt. Maak je niet zo dru(g)k soms gaat het er inderdaad wat heftiger aan toe.

o ja heb sinds deze week een crosstrainer voor mn vrouw gekocht !!

Comment

• Hij moest nog ff goed worden afgesteld maar gebruik hem zelf niet, ben ook niet zo van deze apparaten. Ren zelf ook 3x per week en 3x per week KT.

Comment

• Op 1 of andere manier vindt ik het onnatuurlijk om binnen conditietraining te doen.Buiten is natuurlijk, meer zuurstof en omgeving natuurlijk.Omtrent mijn reactie net om anabolen, iedereen mag zijn mening geven maar hoe er op die Berend gereageerd wordt is gen mening maar een aanval.Ze schelden hem uit en doen zeer agressief.als ik dat op eht internet lees, dan zijn dat nou net dingen die anabolen hebben als bijverschijnselen.laten we eerlijk zijn, waarom moet je gaan schelden?
                        Originally posted by east1977 View Post
                        Hij moest nog ff goed worden afgesteld maar gebruik hem zelf niet, ben ook niet zo van deze apparaten. Ren zelf ook 3x per week en 3x per week KT.

Comment

• Ik snap je punt maar dit topic ging over een crosstrainer en ik heb mijn bijdrage gedaan wat betreft de crosstrainer en voor de rest wil ik niet in discussie gaan over wie wat deed of niet etc.

Comment

• Originally posted by Van Wijk View Post
                            Op 1 of andere manier vindt ik het onnatuurlijk om binnen conditietraining te doen.Buiten is natuurlijk, meer zuurstof en omgeving natuurlijk.Omtrent mijn reactie net om anabolen, iedereen mag zijn mening geven maar hoe er op die Berend gereageerd wordt is gen mening maar een aanval.Ze schelden hem uit en doen zeer agressief.als ik dat op eht internet lees, dan zijn dat nou net dingen die anabolen hebben als bijverschijnselen.laten we eerlijk zijn, waarom moet je gaan schelden?
                            jij doet hetzelfde als die berend, je krijgt antwoord en negeert die volledig en gaat lekker op dezelfde voet verder.
                            Nu ga jij het constant alleen over het schelden hebben, wat imo best meeviel, troll is ook geen scheldwoord maar een werkwoord, ik troll, jij trollt etc.
                            En als we dan 100x wat uitleggen en je pakt uit dat hele verhaal 1 punt en gaat daar maar over door dan irriteer je de rest en tja dan wordt het feller.
                            Berend heeft dat(heb ik net ook al getypt)dat zelf ook gezegd en nu is het klaar, waarom kom jij dan de boel weer oprakelen, wat is het nut?
                            Maar ik vraag me af of jij alles wel hebt gelezen of alleen de scheldqwoorden.

Comment

• Originally posted by east1977 View Post
                              Ik snap je punt maar dit topic ging over een crosstrainer en ik heb mijn bijdrage gedaan wat betreft de crosstrainer en voor de rest wil ik niet in discussie gaan over wie wat deed of niet etc.

+++++

Comment

• Omdat dat het geen is wat niet normaal is qua reacties, de rest wel.Over de andere dingen heb ik helemaal niets te vermelden.Laat ieder gewoon zijn eigen mening kunnen zeggen .De ene houdt van kofie en de andere van thee, de ene houdt vna dik en de andere van dun etc etc.Ik vindt echt dat je er te makkelijk ove rheen probeert te praten ,wees gewoon eerlijk, die reacties zijn toch ook over het paard getilt !QUOTE=quibus;1149570]jij doet hetzelfde als die berend, je krijgt antwoord en negeert die volledig en gaat lekker op dezelfde voet verder.
                                Nu ga jij het constant alleen over het schelden hebben, wat imo best meeviel, troll is ook geen scheldwoord maar een werkwoord, ik troll, jij trollt etc.
                                En als we dan 100x wat uitleggen en je pakt uit dat hele verhaal 1 punt en gaat daar maar over door dan irriteer je de rest en tja dan wordt het feller.
                                Berend heeft dat(heb ik net ook al getypt)dat zelf ook gezegd en nu is het klaar, waarom kom jij dan de boel weer oprakelen, wat is het nut?
                                Maar ik vraag me af of jij alles wel hebt gelezen of alleen de scheldqwoorden.[/QUOTE]

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                                X