Aanschaf crosstrainer

Collapse
This topic is closed.
X
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Ik reageerde op dat iemand zei er staat op dat het slecht is..dat is dus niet waar.
    En ik wil van alles proberen..blihf jij je lekker aan de regels van rutte en het voedingscentrum houden dan doe ik lekker waar ik zin in heb.

Me vorige post bestond uit meer dan die ene zin trouwens....

Comment

• Dus AS is niet slecht voor je ?Als dat zo was dan zou het niet op een negatieve lijst staan.Mag ik je vragen precies hoe jij over AS denkt ? Je hebt het over het voedingscentrum , maar heb jij niet meer respect voor mensen die alles eruit halen op natuurlijke basis dan mensen die minder op hun eten letten en maar aanvullen met AS?

Comment

• jezus gaast lees jij wel..
        Iemand zei paar posts eerder dat er op het potje staat het is slecht..ik zeg het staat er niet op.thats it, ik zeg daar niet mee dat het goed is of wat dan ook. gewoon dat het er niet op staat zoals wel geinsinueerd wordt.
        Ik vind as fantastisch..mooi spul om zieke mensen mee te helpen..mooi spul om je lichaam naar een hoger plan te tillen, mooi spul om oude mensen toch vitaal te laten zijn.
        Wat heeft voedingscentrum met respect voor naturel te maken..voedingscentrum zuigt big time..

Ik heb meer respect voor mensen die geen andere mensen veroordelen..wtf kan mij het schelen hoe iemand zijn fysiek behaald heeft..veel interessanter vind ik of die persoon een aardig iemand is, behulpzaam is, iets positiefs toevoegt aan mijn leven.
        waarom zou ik over anderen die wat gebruiken oordelen, wordt ik er meer of minder van? jij maakt je zo druk om wat een ander doet..ik heb dat niet en kan je zeggen dat is erg prettig.
        Ja AAS is niet goed voor je..ook dat heb ik hier en meerdere plekken op het frum gemeld..lezewn jullie ook overheen..ja ik heb de vervelende bijwerkingen beschreven..lezen jullie overheen..enige wat je wilt is aas gebruik veroordelen en horen hoe geweldig je als naturel bent.
        goed voor je dat je naturel wilt trainen..ik doe het lekker niet..gevaarlijk wie weet, een ander zuipt rookt en snuift ik gebruik as, ben ik nu een minder mens..moet jij je daar druk om maken?

ben benieuwd welke zinnetje je er nu uitpakt en uit ze verband gaat trekken..

Comment

• Blijft een goed topic haha. Leven en laten leven, wanneer iemand AAS gebruikt op een verkeerde manier dan zijn de gevolgen voor hem later.
          Last edited by Aldo Raine; 12-09-2013, 09:51.
          Skeggǫld, Skálmǫld, Skildir ro Klofnir.

Comment

• Originally posted by quibus View Post
            ..veel interessanter vind ik of die persoon een aardig iemand is, behulpzaam is, iets positiefs toevoegt aan mijn leven.
            ..
            +1

Originally posted by Aldo Raine View Post
            Blijft een goed topic haha. Leven en laten leven, wanneer iemand AAS gebruikt op een verkeerde manier dan zijn de gevolgen voor hem later.
            +1
            met een kleine kanttekening: de negatieve gevolgen kunnen ook invloed hebben op je omgeving (bij ziekte kan je bv geen volwaardig partner/papa zijn). Ook die afweging t.o.v. AS gebruik zou iemand, in mijn beleving, bewust moeten maken.

p.s. ik heb ook een mening over AS maar om die mening nou tot "wet" te maken en dat referentiekader op iedereen toe te passen is not done.
            Last edited by zwoelie; 12-09-2013, 10:29.

Comment

• Laten we eerlijk zijnm als iets niet goed voor je is, dan kan je het met beleid nemen maar dan blijft het slecht voor je.Het is eerder zo dat als je het niet goed gebruikt dat het dan heel erg slecht is en als je het volgens voorschrift gebruikt dat he tdan ook slecht is maar wat minder.
              Originally posted by Aldo Raine View Post
              Blijft een goed topic haha. Leven en laten leven, wanneer iemand AAS gebruikt op een verkeerde manier dan zijn de gevolgen voor hem later.

Comment

• Het staat er niet op omdat het niet voor de vrije verkoop is.Een sigaret is wel voor de vrije verkoop en dan moet je het er wel opzetten want anders krijg je de ene claim nar de andere claim. Je vindt AS goed voor mensen die oud zijn en zo vitaler willen worden ???Het enige wat ik kan begrijpen is als het medisch is.Als mensen het gebruiken voor het trainen terwijl ze niet eens profs zijn, dan is het alleen maar uit zwakte en ijdelheid.
                Originally posted by quibus View Post
                jezus gaast lees jij wel..
                Iemand zei paar posts eerder dat er op het potje staat het is slecht..ik zeg het staat er niet op.thats it, ik zeg daar niet mee dat het goed is of wat dan ook. gewoon dat het er niet op staat zoals wel geinsinueerd wordt.
                Ik vind as fantastisch..mooi spul om zieke mensen mee te helpen..mooi spul om je lichaam naar een hoger plan te tillen, mooi spul om oude mensen toch vitaal te laten zijn.
                Wat heeft voedingscentrum met respect voor naturel te maken..voedingscentrum zuigt big time..

Ik heb meer respect voor mensen die geen andere mensen veroordelen..wtf kan mij het schelen hoe iemand zijn fysiek behaald heeft..veel interessanter vind ik of die persoon een aardig iemand is, behulpzaam is, iets positiefs toevoegt aan mijn leven.
                waarom zou ik over anderen die wat gebruiken oordelen, wordt ik er meer of minder van? jij maakt je zo druk om wat een ander doet..ik heb dat niet en kan je zeggen dat is erg prettig.
                Ja AAS is niet goed voor je..ook dat heb ik hier en meerdere plekken op het frum gemeld..lezewn jullie ook overheen..ja ik heb de vervelende bijwerkingen beschreven..lezen jullie overheen..enige wat je wilt is aas gebruik veroordelen en horen hoe geweldig je als naturel bent.
                goed voor je dat je naturel wilt trainen..ik doe het lekker niet..gevaarlijk wie weet, een ander zuipt rookt en snuift ik gebruik as, ben ik nu een minder mens..moet jij je daar druk om maken?

ben benieuwd welke zinnetje je er nu uitpakt en uit ze verband gaat trekken..

Comment

• Ja, het kan inderdaad negatieve gevolgen hebben voor de omgeving. Als je jezelf ermee schaad of een ander, dan hoort het toch niet in het rijtje thuis dat het goed is. Dit is mijn mening erover. Mensen kunnen veel meer uit het lichaam halen maar grijpen altijd naar dingen omdat ze meer resultaat willen dan mogelijk is. Het gaat te langzaam of ze gebruiken omdat ze het zo dubbel en dwars kunnen compenseren met het feit dat ze niet een strak training en voedingsschema willen volgen.
                  Originally posted by zwoelie View Post
                  +1

+1
                  met een kleine kanttekening: de negatieve gevolgen kunnen ook invloed hebben op je omgeving (bij ziekte kan je bv geen volwaardig partner/papa zijn). Ook die afweging t.o.v. AS gebruik zou iemand, in mijn beleving, bewust moeten maken.

p.s. ik heb ook een mening over AS maar om die mening nou tot "wet" te maken en dat referentiekader op iedereen toe te passen is not done.

Comment

• [QUOTE=berend p;1147616]Ja, het kan inderdaad negatieve gevolgen hebben voor de omgeving. Als je jezelf ermee schaad of een ander, dan hoort het toch niet in het rijtje thuis dat het goed is. Dit is mijn mening erover. Mensen kunnen veel meer uit het lichaam halen maar grijpen altijd naar dingen omdat ze meer resultaat willen dan mogelijk is. Het gaat te langzaam of ze gebruiken omdat ze het zo dubbel en dwars kunnen compenseren met het feit dat ze niet een strak training en voedingsschema willen volgen.[/QUOTE]

Oei jij maakt geen vrienden.

Comment

• Ja maar hoezo?Ik mag toch mijn mening zijn.Hoe denk jij erover dan.Wat zou de rede dan zijn dat iemand gaat gebruiken in jouw optiek?[QUOTE=Aldo Raine;1147618]
                      Originally posted by berend p View Post
                      Ja, het kan inderdaad negatieve gevolgen hebben voor de omgeving. Als je jezelf ermee schaad of een ander, dan hoort het toch niet in het rijtje thuis dat het goed is. Dit is mijn mening erover. Mensen kunnen veel meer uit het lichaam halen maar grijpen altijd naar dingen omdat ze meer resultaat willen dan mogelijk is. Het gaat te langzaam of ze gebruiken omdat ze het zo dubbel en dwars kunnen compenseren met het feit dat ze niet een strak training en voedingsschema willen volgen.[/QUOTE]

Oei jij maakt geen vrienden.

Comment

• Originally posted by berend p View Post
                        Het staat er niet op omdat het niet voor de vrije verkoop is.Een sigaret is wel voor de vrije verkoop en dan moet je het er wel opzetten want anders krijg je de ene claim nar de andere claim. Je vindt AS goed voor mensen die oud zijn en zo vitaler willen worden ???Het enige wat ik kan begrijpen is als het medisch is.Als mensen het gebruiken voor het trainen terwijl ze niet eens profs zijn, dan is het alleen maar uit zwakte en ijdelheid.
                        Berend voor de laatste keer iemand zei het staat erop ik zei van niwt.
                        Waarom blijf je mij daarover asnvallen? Ja het is illegasl dus het staat er niet op....dat zeg ik toch..wat wil je nou?

Ga jij als je 70 bent lekker achter de geraniums zitten ik jas er test en hgh in en loop dan lekker een marathon.
                        Dit is mijn mening verder reageer ik niet meer hier omdat jij telkens blijft doorjanken over dat ene punt wat helemaal geen punt is al me andere tekst negeer je compleet.

Comment

• Berend je bent zo anti durf je zelf niet te prikken en reageer je dat op andere af..anders snap ik het niet.

Comment

• Apart mannetje ben jij Berend P..

Comment

• Gewoon een troll nan jan niet anders
                              Ps xrosstrainer kopen?

Comment

• Gebruik geen crosstrainer, wel een hardloopband.Heeft totaal niks met durf te maken, ik denk er gewoon anders over en als men AS gebruikt moet men ook zelf weten maar ik ben alleen benieuwd waarom men dat dan gebruikt.Als men wel discipline hebt en van de sport houdt, waarom dan?
                                Originally posted by quibus View Post
                                Gewoon een troll nan jan niet anders
                                Ps xrosstrainer kopen?

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                                X