Als dit je eerste bezoek aan Bodynet.nl is, kijk dan even hier. Registreer
je eerst voordat je kunt reageren. Om berichten te lezen klik je op een forum hieronder.
IK heb recht op mijn mening en omdat ik anders over AS denkt wordt dat niet geaccepteerd.Mensen denken allemaal van mij dat ik AS gebruik,waar ik ook kom en dat is voor mij een klap in mijn gezicht als je jaar in jaar uit op je voeding let ,elke dag traint.Ik denk dat het logisch is in mijn situatie dat ik er zo over denk.
IK heb recht op mijn mening en omdat ik anders over AS denkt wordt dat niet geaccepteerd.Mensen denken allemaal van mij dat ik AS gebruik,waar ik ook kom en dat is voor mij een klap in mijn gezicht als je jaar in jaar uit op je voeding let ,elke dag traint.Ik denk dat het logisch is in mijn situatie dat ik er zo over denk.
Wat een kutverhaal zeg. Ik denk dat jij jezelf voor een trein moet gooien. Ik heb ook recht op mijn mening
Wie gebruikt er dan ook shit..beter nerm je creatine.
Maar goed berend b wat wil je nou eigenlijk ik heb al 10x gezegd dat as slecht is, dat ik zwak ben..maar je blijft doorjammeren..
Vet knap dat je daar bent gekomen zobder as..heb ik notmasl gesproken serieus respect voor. .warr hrt niet dat ik het idee heb dat heel dit gezannik van jou is begonnen zodat je uiteindelijk je true natural statd hier effe kon melden.
Ga je ook naar de Bodynet meeting?
Of kom je alleen maar als er enkel naturels komen ?
Je hebt zeker recht op een mening maar jouw probleem is dat je die aardig op wilt dringen.
Maar ik snap je complex wel,dat komt alleen maar omdat iedereen denkt dat je gebruikt hebt terwijl je het puur op wilskracht hebt gedaan.
Nee daar gaat het niet om, maar heb wel een goede maat verloren erdoor.Hij kon niet meer zonder en heeft jaar in jaar uit bij psychologen rond gehangen en tot slot er een eind aan gemaakt.Iemand reageerde latt over de problemen die het voor anderen eromheen met zich mee kan brengen, dat is echt fucking zo, die hele familie ligt in kreuken.Ik weet niet waarom ik dit eigenlijk vertel
Nee daar gaat het niet om, maar heb wel een goede maat verloren erdoor.Hij kon niet meer zonder en heeft jaar in jaar uit bij psychologen rond gehangen en tot slot er een eind aan gemaakt.Iemand reageerde latt over de problemen die het voor anderen eromheen met zich mee kan brengen, dat is echt fucking zo, die hele familie ligt in kreuken.Ik weet niet waarom ik dit eigenlijk vertel
Ok, duidelijk troll. Het ging lang goed maar ze vliegen altijd uit de bocht at some point.
Mijn punt is eigenlijk dat hierdoor eigenlijk iemand die ver is met naturel trainen standaard in een hokje gepropt wordt met personen die wel gebruiken.EEN WEES EERLIJK, bijv naturel met een bepaald gewicht en vet % is niet te vergelijken met iemand die hetzelfde heeft maar wel AS gebruikt
Dan had die maat van je een andere verslaving gezocht..en verder tja als...als er geen drank en drugs waren zag de wereld er ook uit maar ze zijn er wel..ga dat lekker afzeikrn man veel meer doden en nevenschade dan as.
@@Sam Malone CBD Gummies Combining these blessings makes Sam Malone CBD Gummies an attractive preference for everyone looking to shed excess kilos accurately...
Integrate eco driving with GPS tracking software in fleet management system to reduce fuel use, cut emissions, and extend vehicle lifespan. This article...
The IPL's best finisher is known for their ability to handle pressure and close matches successfully. Ability to decide under pressure. Strategies, and...
Comment