mijn kuur(tje)

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Originally posted by Snuff-Sann View Post
    3 per doosje.
    Ik vertrouw degene die het mij heeft aangeleverd, het is geen fake.
    er hoort normaal maar 1 ampul in te zitten

staad ook op het doosje als het goed is

maby dat hij het erin heeft gestopt, dat ie denkt anders heeft ie zoveel doosjes

maak is duidelijke foto van je ampul

van voor en achter en plaats je deca ook nog is
    Pain is temporary...pride is forever...

Comment

• Originally posted by powertrainer2007 View Post
      vind ik kut voor je snuff dat je nog niets merkt ervan... maar zal uiteindelijk wel goed komen
      Ja, ik ga daar ook wel van uit. Sorry vent, dat we jou topic aan het gebruiken zijn.
      Originally posted by martin27 View Post
      beter was geweest alles in 1 x injecteren

en dan elke zondag avond bijv

test-e duurt wel even voor dat het in kickt

denk dat jij wel op 5 weken moet wachten bijna
      Dat wilde ik ook maar er kan gewoon geen 3 ml in m'n spuit.
      Maar waarom is hat beter om alles in een keer te injecteren? Maakt het een groot verschil dan?

Comment

Dat wilde ik ook maar er kan gewoon geen 3 ml in m'n spuit.
        Maar waarom is hat beter om alles in een keer te injecteren? Maakt het een groot verschil dan?

zo krijg je gelijk de goeie hoeveel heid binnen

aangezien er altijd achter blijft in je naalt

en als je keihard drukt komt er nog wel aardig wat druppels uit

dus je krijgt niet de ml binnen die je wil

daarom gelijk alles in 1 x krijg je gelijk een goeie lading binnen

ik pm je nog ff ok

Comment

Hier de Test-e.
          Is real.

De een zegt dat het in 3 weken kickt en de ander in 4 of 6 zeg je? Luister niet naar die onzin. Het is jou lichaam en de rest heeft geen idee hoe jij erop reageert. Zo dacht ik ook na 4 weken even de dosis flink te verhogen en boem 1000mg test erin geknald. Heb mijn lesje wel geleerd.

Gewoon doorgaan en houd je er niet zo mee bezig. Je gear is echt, het werkt opzeker. Het is gewoon een kwestie van geduld hebben.
          Last edited by Nex-; 31-08-2009, 11:09.

Comment

• Originally posted by Nex- View Post
            Is real.

De een zegt dat het in 3 weken kickt en de ander in 4 of 6 zeg je? Luister niet naar die onzin. Het is jou lichaam en de rest heeft geen idee hoe jij erop reageert. Zo dacht ik ook na 4 weken even de dosis flink te verhogen en boem 1000mg test erin geknald. Heb mijn lesje wel geleerd.

Gewoon doorgaan en houd je er niet zo mee bezig. Je gear is echt, het werkt opzeker. Het is gewoon een kwestie van geduld hebben.
            Cheers buddy.
            Ik zal ook afwachten, want volgens mij zit alles snor.

Comment

Is real.

idd geduld hebben

je merkt het van zelf wel als ie goed in kickt

lekker man haha

Comment

Is real.

Is helemaal waar hoor. Maar het verschil tussen 250mg en 1000mg is wel erg groot ook.. Wie heeft jou dat voorstel gedaan dan als ik vragen mag?

Comment

• Originally posted by Knulletje View Post
                  Is helemaal waar hoor. Maar het verschil tussen 250mg en 1000mg is wel erg groot ook.. Wie heeft jou dat voorstel gedaan dan als ik vragen mag?
                  hij zelf natuurlijk

lezen

Comment

• Zeg, stelletje topic hijackers, doe dit even in een apart topic.

@Ts: Als je je stoort aan de berichten die niet met jouw topic te maken hebbe, geef je maar een gil, dan schoon ik de boel op.
                    "Just because you've always done it that way doesn't mean it's not incredibly stupid."

Comment

• Originally posted by Pinada View Post
                      Zeg, stelletje topic hijackers, doe dit even in een apart topic.

@Ts: Als je je stoort aan de berichten die niet met jouw topic te maken hebbe, geef je maar een gil, dan schoon ik de boel op.
                      Ik had mijn excuses al aangeboden hoor, enne was jij toevallig niet degene die in Moscomau z'n topic bezig was?

Comment

• geen probleem, we zullen het nu effe terug over mijn kuur hebben
                        heb vandaag men rug en buik getraind en ging echt wel lekker, heb het gevoel dat alles beter lukt
                        zalig gevoel, ook train ik men buik nu 3 keer per week
                        onderweg naar 90kg bij 10% BF

Comment

geen probleem, we zullen het nu effe terug over mijn kuur hebben
                          heb vandaag men rug en buik getraind en ging echt wel lekker, heb het gevoel dat alles beter lukt
                          zalig gevoel, ook train ik men buik nu 3 keer per week
                          En dat gevoel gaat nog beter worden.

Comment

• hey jongens, net men 2de spuit gekregen, ging weer erg goed...
                            maarja men maat is verpleger dus moet goed gaan he
                            week 1 heb ik iets meer energie gemerkt en ben 2.5kg bijgekomen
                            ik hoop dat het goed blijft gaan en hoop op lekkere gains

laterz
                            onderweg naar 90kg bij 10% BF

Comment

• Originally posted by Shredmaster View Post
                              Heb ook respect voor jouw bruce, dat je het andersom gedaan hebt ( just kiddin')
                              fysiek niet zo moeilijk, mentaal echt wel
                              een dag niet geleefd..... dan ben je dood

Comment

hey jongens, net men 2de spuit gekregen, ging weer erg goed...
                                maarja men maat is verpleger dus moet goed gaan he
                                week 1 heb ik iets meer energie gemerkt en ben 2.5kg bijgekomen
                                ik hoop dat het goed blijft gaan en hoop op lekkere gains

laterz
                                Prikken zal wel moeten lukken dus.
                                Suc6 mate, gainse zou ik zeggen.
                                No Pain No Gain

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                                X