Snuff-sann's second
Collapse
X
-
Originally posted by Snuff-Sann View PostLul dan niet dom door te zeggen dat 100 IU per dag spiermassa-gain tegenhoud.
Comment
-
Originally posted by Falstyr View PostHeb ik ook alleen maar aangepast na je resultaten gezien te hebben qua research. Dus niet dom lopen doen kerel. Daarnaast heb ik nog steeds grote vraagtekens bij het nut of elke dag 100IU wel zin heeft vergeleken met 1x in de week een fatsoenlijke dosis.
Je hebt helemaal geen 'fatsoenlijke dosis' nodig.
Dit is puur om het vele prikken tegen te gaan.
In het echt geeft je lichaam ook niet zo nu en dan een enorme hoeveelheid LH-hormoon af, dit gaat constant, geleidelijk en in kleine hoeveelheden.
Comment
-
Wat is het belangrijkste na een kuur, toch zoveel mogelijk vast houden van de kuur,anders is het weggegooid geld.
Dus hoe sneller je normale systeem terug is opgestart hoe meer je zal vasthouden en daarom dat je best in je kuur hcg gebruikt, het zal u helpen sneller naar u eigen systeem te gaan.
Dat je tijdens een kuur ook al met gebruik van hcg u axis zou blijven draaien daar twijfel ik aan, kan je dat onderbouwen snuff.
De moment dat u ballen gekrompen zijn is het infeite al te laat, ik weet dat ik het altijd zal gebruiken in een kuur als ik nog ooit eens zal kuren
Grtzstil growing
Comment
-
Originally posted by snipke View PostWat is het belangrijkste na een kuur, toch zoveel mogelijk vast houden van de kuur,anders is het weggegooid geld.
Dus hoe sneller je normale systeem terug is opgestart hoe meer je zal vasthouden en daarom dat je best in je kuur hcg gebruikt, het zal u helpen sneller naar u eigen systeem te gaan.
Dat je tijdens een kuur ook al met gebruik van hcg u axis zou blijven draaien daar twijfel ik aan, kan je dat onderbouwen snuff.
De moment dat u ballen gekrompen zijn is het infeite al te laat, ik weet dat ik het altijd zal gebruiken in een kuur als ik nog ooit eens zal kuren
Grtz
FF off-topic. Vind dat je een hele mooie avatar hebt nu bro.
Maarre, had je een moddergevecht ofzo want je zit er helemaal onder man.
Comment
-
HCG gaat uw axis niet laten draaien. Vergeet niet dat testosteron ook op zichzelf al een drukkend effect heeft op uw axis. Daarnaast is niet alleen HCG verantwoordelijk voor uw testosteronproductie."Een zoektocht naar kennis moet los staan van het moreel van goed of kwaad, anders is die toch gedoemd niet volledig te zijn." - Genjuro
sigpic
"Rock is overpowered. Paper is fine" -Scissors-
Comment
-
Originally posted by quibus View PostVind het erg interresant om allemaal te lezen snuff, een vraagje de laatste posts van je worden telkens vijandigger/aggresieve, waarom iedereen probeert toch te leren?
Comment
-
Originally posted by quibus View PostVind het erg interresant om allemaal te lezen snuff, een vraagje de laatste posts van je worden telkens vijandigger/aggresieve, waarom iedereen probeert toch te leren?
Ik ben gewoon een toreador.
Comment
-
Originally posted by Snuff-Sann View PostDaarom start je ook meteen met toediening van HCG om het krimpen tegen te gaan. Je ballen blijven vanaf het begin tot het eind op maat en actief.
FF off-topic. Vind dat je een hele mooie avatar hebt nu bro.
Maarre, had je een moddergevecht ofzo want je zit er helemaal onder man.
Beetje dikke nek maar kom, iemand moet het zeggen he
Grtzstil growing
Comment
-
Originally posted by GeneralIx View PostHCG gaat uw axis niet laten draaien. Vergeet niet dat testosteron ook op zichzelf al een drukkend effect heeft op uw axis. Daarnaast is niet alleen HCG verantwoordelijk voor uw testosteronproductie.
Weet je wat het is Atta, de voornaamste reden voor de research was om erachter te komen of HCG nadelig effect op spiergroei heeft, dat heeft het niet.
Ik ben geen professor zoals sommigen hier voordoen dus kan niet op alles een antwoord geven.
Ben ook nog steeds lerende.
Comment
-
Ik zei ook niks over dat HCG je spiermassa negatief beïnvloed of niet he, ik ga in op andere punten die ik twijfelachtig acht."Een zoektocht naar kennis moet los staan van het moreel van goed of kwaad, anders is die toch gedoemd niet volledig te zijn." - Genjuro
sigpic
"Rock is overpowered. Paper is fine" -Scissors-
Comment
-
Originally posted by GeneralIx View PostIk zei ook niks over dat HCG je spiermassa negatief beïnvloed of niet he, ik ga in op andere punten die ik twijfelachtig acht.
Heb wat ik heb vergaard ook alleen maar van sites, dus zullen er best wel wat kanttekeningen aan zitten.
Voor de vraag of HCG spiermassa negatief beinvloed heb ik een topic geopend. (UK-Muscle)
Comment
Sidebar top desktop
Collapse
Actieve discussies
Collapse
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining A
Safety bar squat:
- 125kg 1x (PR'!, uitvoering kon iets netter, dus opschonen komende weken)
- 105kg 1x
...-
Kanaal: Trainingslogjes
2 dagen geleden -
-
door akashsinghA Reiki Healing Course gives you a great chance to learn how to use energy healing for your well-being. This course will show you how to tap into universal...2 dagen geleden
-
door flotillaiotWhite labeling has become a popular trend in the fleet management industry, allowing companies to rebrand products from other manufacturers and sell them...4 dagen geleden
-
door flotillaiotGary B Flom Saudi arabia is a name synonymous with success in the automotive and mobility industries, but his achievements extend far beyond the boardroom....4 dagen geleden
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining D
Safety bar goodmorning:
- 82.5kg 2x
1 sec paused safety bar squat:
- 80kg 6x
Wide grip bent...-
4 dagen geleden -
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining C
Zercher squat:
- 110kg 2x
- 60kg 4x (1 sec paused)
Safety bar back extension:
- 27kg 11x
...-
5 dagen geleden -
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining B
Horse stance:
- 25kg 90 seconden
Tempo standing calf raise:
- BW + 75kg 12x (2 sec hold en stretch)...-
1 week geleden -
-
door devidwarner9001Silagra is a reliable and effective treatment for erectile dysfunction (ED), trusted by countless men worldwide. Its active ingredient, sildenafil citrate,...
-
Kanaal: Algemeen
1 week geleden -
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining A
Safety bar squat:
- 125kg 0x (durfde niet, laatste w-up was 110kg 1x)
SL DL:
- 160kg 2x (meer reguliere...-
1 week geleden -
Tag Cloud
Collapse
Comment