Snuff-sann's second

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Dat is zeker n berg vreten joh, ik zit in de bulk rond 6000Kcal... Maar ook ik kom er geen vet van aan hoor.. Moet dan zelfs oppassen dat ik dan niet onder de 11% zakt ... Vandaar ook mn slin gebruik erbij...

Comment

• Originally posted by peso View Post
      he man, blijft leuk om te lezen je log, ga zo door! Leuk om te lezen hoe de 'grote' jongens het aanpakken!

en 6400 kcal, WOW!

heb je nog steeds die heftige vitamine B supplementatie?
      Yep, dat doe ik nog steeds en het gaat heel goed.
      Maarre, ben niet echt een grote jongen hoor, ja van postuur maar qua AS kom ik net om de hoek kijken.

Comment

• Mogge.
        Moest gisteravond vroeger naar bed waardoor ik mijn training niet kon posten.
        Dat doe ik dan alsnog. Het ging heel erg lekker, vooral mijn triceps.
        Ook weer een aantal PR-etjes.
        Hier het schema:

Chest

Dumbbell Bench Press 4x10:
        20x16kg
        32, 32, 32, 32 kg

Incline Dumbbell Bench Press 4x10:
        26, 28, 30x9reps (fail), 32x6reps kg

Dumbbell Fly’s 4x10:
        20, 22, 24, 26x7reps kg PR

Smith Machine Bench Press 4x10 (without rest):
        60, 50x8reps, 40x9reps, 30x12reps kg

Triceps

Cable Pushdown 5x10:
        25x20reps, 30, 35, 40, 45x5reps kg PR

Cable Bent-over Triceps Extension 5x10:
        25, 25, 30x9reps, 30 kg

Cable Underhand One Arm Pushdown 4x10:
        10, 12,5, 15x8reps, 20x5reps kg PR

Toen ik op de sportschool bezig was bemerktte ik dat er een kerel voortdurend naar mij keek. Ik kende hem daar ik hem meerdere keren heb zien sporten. Even later komt hij naar mij toe.
        Dan verteld hij dat hij zo'n 6 maanden abcent was op de sportschool maar er nu weer helemaal klaar voor is.
        Hij zei dat toen hij me zag niet kon geloven dat ik zo gegroeid was. Ik was enorm volgens hem. Ga hem natuurlijk niet over mijn AS gebruik inlichten dus vertelde ik hem dat ik zeer gedisciplineerd ben en op 6400 kcal zit.
        Toen hij even later vertrok zei hij: "See ya later big man".
        Was wel ff een lekkere boost. Ik zie mezelf elke dag en weet dat ik groei maar denk dat iemand die mij 6 maanden niet gezien heeft pas echt die verandering kan waarnemen.

Ooh ja, eerste bijwerking van de AS is een feit. Ik heb dus nu wat acne op de achterkant van m'n schouders. Heb het liever niet natuurlijk maar als ik moest kiezen dan acne maar, altijd beter dan niet kunnen slapen of agressief zijn.
        Laterzzzzzz.

Comment

• Gewoon zeggen dat je aas vreet dan ben je eerlijk dat doe ik zelf ook, anderenworden anderen nog ongelukkiger waarom het hun niet lukt

Comment

• Ego boosts zijn altijd lekker. Merk zelf nauwelijks visueel dat ik groei. Pas als het meetlint erbij komt voor spieromvang te meten is het opeens met 5-10cm gegroeit. Mensen die me al lange tijd niet hebben gezien zien het ook. Wel jammer dat Mark zei dat er wat monden in de zaal openvielen toen ik met bench/squat bezig was. Had dat zelf ook wel willen zien :P

Tegen jan en alleman zeggen dat je AS gebruikt is dom. Voor je het weet heb je een bekentenis afgelegd tegen een agent. Fuck het dat anderen depri worden en een verkeerd beeld krijgen. In het dagelijks leven vertel ik het echt niet tegen iedereen en zeker niet op een sportschool.

Comment

• Originally posted by Falstyr View Post
              Ego boosts zijn altijd lekker. Merk zelf nauwelijks visueel dat ik groei. Pas als het meetlint erbij komt voor spieromvang te meten is het opeens met 5-10cm gegroeit. Mensen die me al lange tijd niet hebben gezien zien het ook. Wel jammer dat Mark zei dat er wat monden in de zaal openvielen toen ik met bench/squat bezig was. Had dat zelf ook wel willen zien :P

Tegen jan en alleman zeggen dat je AS gebruikt is dom. Voor je het weet heb je een bekentenis afgelegd tegen een agent. Fuck het dat anderen depri worden en een verkeerd beeld krijgen. In het dagelijks leven vertel ik het echt niet tegen iedereen en zeker niet op een sportschool.
              Dat is altijd leuk om te horen, geeft je motivatie weer een enorme boost.

Precies, het is zeker niet verstandig het aan anderen te vertellen. Als ze een beetje know how hebben kunnen ze dat zelf invullen of je gebruikt of niet. Zelf zal ik altijd ontkennen,,,,zoals de meesten doen.

Comment

• Originally posted by Falstyr View Post
                Ego boosts zijn altijd lekker. Merk zelf nauwelijks visueel dat ik groei. Pas als het meetlint erbij komt voor spieromvang te meten is het opeens met 5-10cm gegroeit. Mensen die me al lange tijd niet hebben gezien zien het ook. Wel jammer dat Mark zei dat er wat monden in de zaal openvielen toen ik met bench/squat bezig was. Had dat zelf ook wel willen zien :P

Een agent mag gewoon zelfs zien dat ik het in spuit.
                Het word naemelijk toch gedoogd, je mag het alleen niet kopen en verkopen.
                Zlef ontken ik het niet,want dan kirjg ik er juist problemen mee, zoalsmet mijn meisje.

Comment

• gaat lekker dan snuff volg je logje elke dag met veel plezier hier haha, keep the gains coming!

Comment

• Originally posted by bramvermolen View Post
                    gaat lekker dan snuff volg je logje elke dag met veel plezier hier haha, keep the gains coming!
                    Cheers buddy, doet me altijd goed om te horen dat men mijn topic leuk en interessant vind.
                    Yep, laat de gains maar lekker doorgaan, hoop toch echt de 115kg te bereiken.

Comment

• Moet zo worden, dat als je binnenkomt ze het licht moeten aansteken... hehehehe..

Comment

• Gaat lekker Snuff

Complimenten krijgen is altijd leuk

Toegeven gebruik van as aan een vreemde is het stomste wat je kan doen.
                        ความพายายามอยู่ที่ไหน ความสำเร็จอยู่ที่นั้น

Comment

• Hey big man, everything allright

Hebben ze daar geen bench met schijven , want ik zie elke keer dezelfde gewichten en herhalingen staan bij de dumbell press. Zo ga je niet groeien he bro, pak die dumbells van 34 als ze die hebben en doe daar die dumbell press mee of ga benchen met de schijven van 20 kilo, 2 per kant en een olympische barbell, komaan he , of ik om je een schop onder u kont geven.

Grtz
                          stil growing

Comment

• Originally posted by Knulletje View Post
                            Moet zo worden, dat als je binnenkomt ze het licht moeten aansteken... hehehehe..
                            Daar is geen kunst aan als je een goede bonen schotel eet voor je ergens heen gaat

Comment

• Originally posted by Ashley View Post
                              Gaat lekker Snuff

Complimenten krijgen is altijd leuk

Toegeven gebruik van as aan een vreemde is het stomste wat je kan doen.
                              Cheers Ash.
                              Wanneer je openlijk gaat toegeven graaf je je eigen graf. Mensen hebben gewoon een slechte kijk op AS omdat ze er geen hol vanaf weten.
                              Je krijgt dan ook een naam en zien je als een soort heroine-verslaafde.
                              Originally posted by snipke View Post
                              Hey big man, everything allright

Hebben ze daar geen bench met schijven , want ik zie elke keer dezelfde gewichten en herhalingen staan bij de dumbell press. Zo ga je niet groeien he bro, pak die dumbells van 34 als ze die hebben en doe daar die dumbell press mee of ga benchen met de schijven van 20 kilo, 2 per kant en een olympische barbell, komaan he , of ik om je een schop onder u kont geven.

Grtz
                              Bonjour mon ami de Belgique, ca va?
                              Hey Snip, leuk weer ff van je te horen dude.
                              Jammer genoeg gaan de dumbbells maar tot 32kg waar ik train. Ben er echt niet blij mee. Heb nog geen tijd gehad om bij een andere sportschool een kijkje te nemen maar wil dat toch zo snel mogelijk doen. Ik ben in staat om op de smith machine te bankdrukken. Echter heeft de dumbbell press bij mij gewoon meer impact op mijn spieren en voel ik na een sessie bankdrukken gewoon niet die pijn die ik nodig heb om te groeien.
                              Maar ik zal volgende maandag maar eens een keer gaan bankdrukken en ook incline, kijken hoe ver ik het kan schoppen hehehe.
                              Tuurlijk mag je mij een schop onder mijnen kont geven, maarre,,,,,neem je dan wel ff een ladder mee he hobbit, hehehe.
                              Originally posted by Falstyr View Post
                              Daar is geen kunst aan als je een goede bonen schotel eet voor je ergens heen gaat
                              Ik bid niet veur bruine bonen.

Comment

• Hier mijn schema van vandaag nog eventjes.
                                Weer genoeg PR-etjes, ik word maar sterker en sterker.

Legs:

Smith Machine Squats 6x10:
                                40x20reps, 80, 120, 160, 180, 40x20reps kg PR

Machine Seated Leg Press 5x10:
                                100, 120, 140, 160, 190 kg

Leg Extension 4x10:
                                50kgx20reps
                                80, 85, 90, 100x7reps kg PR

Machine Seated Leg Curl 4x10:
                                75, 80, 85 (3xforced), 90 (5xforced) kg PR

Glute Machine 4x10:
                                30, 35, 40, 50 kg PR

Calves:

Machine Calf Extension 4x30 (fast reps):
                                65, 70, 75, 80 kg

Gewoon ff 10 reps 180kg squats, oke niet helemaal 45 graden doorgezakt maar genoeg om mijn benen weer een lekkere opdonder te geven.
                                Ben weer tevreden.
                                Laterzzzzzz.

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                                X