Snuff-sann's second
Collapse
X
-
Originally posted by Snuff-Sann View PostNou, das helemaal niet verkeerd zeg zo'n visje.
Heb hem in de m-tron gestopt, 5 minuutjes laten ontdooien en opwarmen en klaar is Kees.
Nee, het smaakt hardstikke goed, snap ff niet waarom men zo loopt te zemelen dat koolvis niet te pruimen is.
Dit wordt samen met kip de hoofdleverancier van de eiwitjes in mijn derde kuur hehehe.
Comment
-
ATTENTION, ATTENTION!!!
A MESSAGE FOR SNUFF-SANN.
In the last minutes you've passed BN-member Curiosio in the section ' Cycles and Results', who was having the record of most viewed cycle-diary topic.
I would like to let you know that he has been dethroned and you may now call yourself:
KING OF THE CYCLE-DIARY-TOPICS.
CONGRATULATIONS.
Comment
-
-
Denk dat Mr Curiosio nog leeft, ik hoop het toch, dat is de broeder die met mij het forum groot heeft gemaakt, ja ja waar is de tijd heen. Toen moesten we nog topics uit onze duim zuigen om members te lokken.
Enne Mr Snuff in die kerel kon je nog een keer of 2-3 in denk ik
Gefeliciteerd Mr Snuff
Grtzstil growing
Comment
-
Originally posted by snipke View PostDenk dat Mr Curiosio nog leeft, ik hoop het toch, dat is de broeder die met mij het forum groot heeft gemaakt, ja ja waar is de tijd heen. Toen moesten we nog topics uit onze duim zuigen om members te lokken.
Enne Mr Snuff in die kerel kon je nog een keer of 2-3 in denk ik
Gefeliciteerd Mr Snuff
Grtz
Aah, topics uit je duim zuigen.
Waar heb ik dat nou meer gehoord vandaag?
Blijkbaar is dat nogal in op forums.
Maar mijn topics zijn allemaal op waarheid berust, ik houd er namelijk niet zo van om iets uit m'n duim te zuigen.
Maar waarom staat onder Curiosio z'n naam R.I.P dan?
Enne, het zal best wel kloppen dat ik 2 tot 3 keer in hem pas. Hij zal wel helemaal uitgedijt zijn en nu de gehele dag op de bank zitten met een biertje voor z'n raap hehehe.
Comment
-
Originally posted by Snuff-Sann View PostDank je monsieur Snipke.
Aah, topics uit je duim zuigen.
Waar heb ik dat nou meer gehoord vandaag?
Blijkbaar is dat nogal in op forums.
Maar mijn topics zijn allemaal op waarheid berust, ik houd er namelijk niet zo van om iets uit m'n duim te zuigen.
Maar waarom staat onder Curiosio z'n naam R.I.P dan?
Enne, het zal best wel kloppen dat ik 2 tot 3 keer in hem pas. Hij zal wel helemaal uitgedijt zijn en nu de gehele dag op de bank zitten met een biertje voor z'n raap hehehe.
Als ik hem via mail nog eens hoor zal ik zeggen dat hij terug moet komen
Grtzstil growing
Comment
-
Originally posted by snipke View PostMr Snuff, ik bedoelde dat er vroeger in de begin dagen van het forum nog geen members waren en ik en Mr Curiosio ze nog moesten lokken met uuit onze duim gezogen topics.
Als ik hem via mail nog eens hoor zal ik zeggen dat hij terug moet komen
Grtz
Plz niet doen.
Want dan gaat hij verder met z'n topic en dan sta ik voor ik het in de gaten heb weer op de 2e plaats.
Comment
-
Ow ja, hier heb ik het over het verzinnen van topics.
Las ik vandaag over DBB.
http://forum.bodynet.nl/kuren-and-re...tml#post675272
Comment
-
Die gozer waar ik het over had was ook niet echt representatief voor DBB, ik zal even ze logje opzoeken.
Correctie, het was Sisevano, niet Sava
http://forum.dutchbodybuilding.com/f46/knalkuur-149192/
Sava was een dealer die dmv fotos van een buffe gozer van een UK board respect wou afdwingen.Groeten
Comment
Sidebar top desktop
Collapse
Actieve discussies
Collapse
-
door GraceAmeliaThe capacity of an individual to express consent is influenced by several factors. Cognitive abilities, emotional state, cultural background, and external...
-
Kanaal: Algemeen
15 uur geleden -
-
door arielwilsonAcademic research work requires critical thinking, systematic analysis and well-structured writing as is the case with a PhD program. Public and PhD thesis...
-
2 dagen geleden -
-
door davidsoyIt is not always easy to write a dissertation, however with the right assistance, everything turns out fine. British dissertation help is useful to guidance...
-
22 uur geleden -
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining C
Zercher squat:
- 120kg 0x
- 60kg 5x (pin zercher squat)
Safety bar back extension:
- 30kg 8x...-
Kanaal: Trainingslogjes
18 uur geleden -
-
door akashsingh<a href="https://yourhikes.com/forums/topic/unlock-your-intuition-a-comprehensive-guide-to-tarot-reading-courses/">https://yourhikes.com/forums/topic/unlock-your-intuition-a-comprehensive-guide-to-tarot-reading-courses/</a>...
-
Kanaal: Het Nieuws
21 uur geleden -
-
door flotillaiotGary B Flom a seasoned leader in the automotive industry, is playing a pivotal role in revolutionizing the transportation sector in Saudi Arabia and the...2 dagen geleden
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzSinds afgelopen woensdag ochtend wat last van m'n schouders (voorkant). Begon rechts, dacht gewoon verkeerd gelegen. Gewoon getraind, ging prima >...
-
Kanaal: Trainingslogjes
2 dagen geleden -
Tag Cloud
Collapse
Comment