Snuff-sann's second

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Final stats van deze kuur-topic:

Gewicht: 110,2 kg
    Taille: 101 cm
    Nek: 45 cm
    BF: 19,1 %

Zucht, ben dus weer afgevallen, een kilootje. In totaal ben ik nu 9,4kg kwijtgeraakt van mijn totale gain. Soms vraag ik me weleens af waar ik het in hemelsnaam voor doe. Heb nu nog 7,7kg over maar mijn taille is wel van rond de 96cm naar de 101cm gestegen. Maw lijkt het wel of die 7,7kg niets anders dan vet is. Ik wil echt nu zo snel mogelik met de andere kuur starten en kijken hoe ik er lichamelijk uit komt te zien wanneer ik op een BF van 10% sta.
    Ik heb wel weer een hoop geleerd in de kuur-periode en zal dit meenemen naar mijn volgende bulk-cycles.

Vanaf volgende week zal ik alles rond mijn nieuwe kuur in mijn nieuwe log gaan posten. Deze log is ten einde. Net als mijn eerste topic zal ik hem met rust gaan laten.
    Laterzzzz. (In Tripple-Snuff)

Comment

• zou je niet eerst is ff rustig terug gaan cutten

Comment

• zou ook eerst een periode naturel gaan cutten. eerst kijken dat je cut opzet ook echt de resultaten brengt die je wilt, dan even fine tunen waar nodig, en dan de kuur er in voor sneller resultaat. Als je moet fine tunen tijdens de kuur is het verspilde tijd/geld/moeite.

Ik ben ook niet vanaf dag 1 meteen met clen en zo begonnen. eerst de cut op orde krijgen eer dat gebeurt.

Comment

• Ben het met possel en fallus eens. Eerst 5-8% er naturel afhalen en dan aan je kuur gaan denken.
          ความพายายามอยู่ที่ไหน ความสำเร็จอยู่ที่นั้น

Comment

• je hoeft niet meteen 5-8% er naturel af te halen. je moet gewoon eerst naturel testen of je uberhaupt afslankt met huidige opzet qua voer/training. Als dat het geval is kun je wat mij betreft die spuit er in zetten.

Comment

• Originally posted by Falstyr View Post
              je hoeft niet meteen 5-8% er naturel af te halen. je moet gewoon eerst naturel testen of je uberhaupt afslankt met huidige opzet qua voer/training. Als dat het geval is kun je wat mij betreft die spuit er in zetten.
              Zoveel is dat toch niet?....zeker niet als je een bf hebt van 20%. Als je al op 15 % zit is het misschien wat hoog gegrepen. 8% is inderdaad veel....maar 5% moet er toch in 6-8 weken af zijn. snuff heeft de dicipline om dit makkelijk te halen.

Comment

• Ja lekker, moeten jullie nou mee aan komen.
                Nou, jullie zijn te laat want deze jongen start volgend weekend met zijn kuur.
                Het is niet alleen de bedoeling om het overtollige vet eraf te halen, ook zal ik trachten meer spiermassa op te bouwen, dit moet mogelijk zijn.
                Ik weet hoe mijn lichaam reageert als ik ver onder onderhoud naturel ga cutten, ik zal een hoop gaan verliezen en dan praat ik niet alleen over vet maar ook over spiermassa, dat is het laatste wat ik wil. Dus mijn besluit staat vast, cutten met ondersteuning is voor mij beter weggelegd.

Comment

• Originally posted by Snuff-Sann View Post
                  Ja lekker, moeten jullie nou mee aan komen.
                  dat is basis. had toch wel verwacht dat je het zelf wel wist o.O

Comment

dat is basis. had toch wel verwacht dat je het zelf wel wist o.O
                    Wat is basis?
                    Eerst naturel cutten en dan de naald erin?
                    Hahaha, das helemaal geen basis man, tis maar waar je voor kiest.
                    En ik kies voor cutten met ondersteuning.

Comment

• Originally posted by Snuff-Sann View Post
                      Wat is basis?
                      Eerst naturel cutten en dan de naald erin?
                      Hahaha, das helemaal geen basis man, tis maar waar je voor kiest.
                      En ik kies voor cutten met ondersteuning.
                      Wat ook de basis moge zijn....veel succes!
                      Ervoor zorgen dat je straks met borst vooruit kan lopen en niet met je middel
                      1.83 / 96 kg / Bf 14%

Comment

• Voeding, training, rust en dan pas A.S. Dat is imo de basis.

Comment

• Originally posted by Ashley View Post
                          Voeding, training, rust en dan pas A.S. Dat is imo de basis.
                          Yep, maw de naald erin dus.

Comment

• Veel plezier dan maar

Comment

• basis is eerst zorgen dat je voeding op orde is en doet wat het moet doen. dat is ook zo als je gaat cutten. dus eerst zorgen dat je al enigsinds cut en weet dat wat je doet ook echt werkt. niet een theoretisch opzetje en dan pas in je kuur alles bij lopen schaven. Je maakt gewoon een enorme beginnersfout kerel.

Comment

basis is eerst zorgen dat je voeding op orde is en doet wat het moet doen. dat is ook zo als je gaat cutten. dus eerst zorgen dat je al enigsinds cut en weet dat wat je doet ook echt werkt. niet een theoretisch opzetje en dan pas in je kuur alles bij lopen schaven. Je maakt gewoon een enorme beginnersfout kerel.
                                Joh, ga jij ff lekker fietse ofzo!
                                Alsof jij weet hoe het moet, laat me niet lachen Fal.
                                Theoretisch opzetje? Wat is dat voor een flauwekul man.
                                Als jij mij een beetje volgt weet je dat ik al sinds mijn nakuur aan het afbouwen ben en doe dit met ongeveer 250 kcal per week. Daarmee zorg ik ervoor dat de stap naar die 3255 kcal niet te extreem wordt.
                                Dat aantal calorieen is voor mij way down onderhoud en hiermee zal ik afvallen, hoe je het wend of keert.
                                Als ik rond de 13% zit zal ik een 1-weekse junk-dag invoeren wat ik dus meer als refeed zie. Ik zal niet zoals de meesten allerlei shit naar binnen werken, enkel maar een verhoging van het aantal koolhydraten maar wel schoon.
                                We zullen zien of ik een beginnersfout maak.
                                Op dit moment ben ik er zeker van dat mijn voeding en training op orde zijn.
                                Heb wat moeite met rust, wil die 8 uur per dag hebben maar door een druk leventje is dit heel erg moeilijk. Toch zal ik er alles aan doen om dat aantal uren te pakken.

Ow ja, neem graag dingen van anderen aan maar advies van jou wat betreft voeding gaat mijn ene oor in en mijn andere oor weer uit en weet je waarom?
                                Omdat jij daar zelf geen ene reet verstand van hebt, tenminste misschien weet je er wel wat van, theoretisch gezien, maar in praktijk zal jij dat nooit waarmaken bro!

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                                X