Test E + winny

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

Beginner: 3 maal per week (hele lichaam)
    Gevorderd: 2 maal per vijf tot zeven dagen (hele lichaam)
    Ervaren: 1 maal per vijf tot zeven dagen (hele lichaam)

Geloof er niet in lijkt me eerder een easy way out. Een maal per week alels geven alsje ervaren bent??? dan zouden alle mr o's maar 1* per week trainen...

Comment

Originally posted by Snuff-Sann View Post
      Vervang de bakboter voor olijfolie kerel.
      Beter vervangen door gewone boter. Verzadigde vetten zijn ook essentieel, en ze zijn beter om in te bakken: oxideren minder snel.

HIT in originele vorm is absoluut geen fullbody schema. Daarnaast kent HIT pre-exhaust voor de meeste spiergroepen, en dat zie ik ook niet terugkomen.
      Yates had ook geen fullbody variant, dus vraag me echt af waar dit verhaal vandaan komt.
      "Een zoektocht naar kennis moet los staan van het moreel van goed of kwaad, anders is die toch gedoemd niet volledig te zijn." - Genjuro

sigpic

"Rock is overpowered. Paper is fine" -Scissors-

Comment

helaas krijg ik een foutmelding en kan de site niet verder bekijken!

Comment

Originally posted by GeneralIx View Post
          HIT in originele vorm is absoluut geen fullbody schema. Daarnaast kent HIT pre-exhaust voor de meeste spiergroepen, en dat zie ik ook niet terugkomen.
          Yates had ook geen fullbody variant, dus vraag me echt af waar dit verhaal vandaan komt.
          Ik heb het niet eens gelezen eigenlijk, zag dat het mike mentzer en HIT was, maar goed mijn fout
          Groeten

Comment

Anyway ik ga vandaag effe schoduer knallen en wat biceps!

Comment

Originally posted by GeneralIx View Post
              Beter vervangen door gewone boter. Verzadigde vetten zijn ook essentieel, en ze zijn beter om in te bakken: oxideren minder snel.

Ik kan je garanderen Atta dat de vorm van training die ik handhaaf een High Idensity Training is, en ik train 4 dagen split.
              De hoogte van het gewicht wat ik gebruik is voor mij heel zwaar. Ik kan er mijn sets mee doen maar dit gaat wel in de extremen. Hoe zwaarder ik kan hoe zwaarder ik ook zal pakken. Dit brengt met zich mee dat mijn hart als een bezetene gaat kloppen, ik ga enorm hijgen en zweet werkelijk als een otter. Je kunt dit vergelijken met iemand die op een thread-mill aan het rennen is. Ik beschouw dit als High Idensity, want dat is het gewoon, zou niet weten hoe je het anders zou moeten noemen. Dit is een stukje cardio in mijn KT verwerkt. Oke ik ga er wel niet conditioneel op vooruit maar ik verbrand wel een enorme hoeveelheid calorieen.

Ow, en over die boter. Denk je niet dat hij al voldoende verzadigde vetten binnenkrijgt uit zijn andere voeding?
              Last edited by Snuff-Sann; 16-02-2010, 16:53.

Comment

Snuff....jij doet meerdere sets.
                HIT doet dit niet. Dat is 1 sets zoveel mogelijk reps doen en dan nog falen op andere fases. Haast onmogelijk te doen om zo diep te gaan zonder spotters.

Althans als je de hit van arthur jones hanteert. of heavy duty van mike menzer. al het andere zijn verbasteringen die niks met hit te maken hebben.

Comment

Originally posted by Falstyr View Post
                  Snuff....jij doet meerdere sets.
                  HIT doet dit niet. Dat is 1 sets zoveel mogelijk reps doen en dan nog falen op andere fases. Haast onmogelijk te doen om zo diep te gaan zonder spotters.

Althans als je de hit van arthur jones hanteert. of heavy duty van mike menzer. al het andere zijn verbasteringen die niks met hit te maken hebben.
                  Maar hoe noem je het dan wat ik doe, ik zie er werkelijk geen 1 die hetzelfde uithaalt als mij.

Comment

Trainen met korte rust intervals? Dat is gewoon trainen met korte rust intervals en dat je een goede conditie hebt :P

Comment

Originally posted by Falstyr View Post
                      Trainen met korte rust intervals? Dat is gewoon trainen met korte rust intervals en dat je een goede conditie hebt :P
                      Hm strange, ik heb geen korte rust intervals, rust altijd vrij lang en m'n conditie is volgens mij ook ver te zoeken.

Comment

Je traint gewoon hard, maar niet volgens een voorgeschreven principe.
                        Ik zweet me ook altijd het lep lazarus en me hart draait ook op volle toeren.
                        Groeten

Comment

hoe train je dan o.O
                          je kan natuurlijk de boeken bestellen op e-bay of amazon.com en zelf lezen hoe/wat.

Heb het zelf tijdje gedaan toen ik zonder sportschool zat en wat losse lessen kocht. Maar toen trainde ik 1x in de 9 dagen op de mike mentzer methode en werkte nog aardig ook. Zelf train ik liever wat vaker in de week :P

Comment

Originally posted by Revius View Post
                            Je traint gewoon hard, maar niet volgens een voorgeschreven principe.
                            Ik zweet me ook altijd het lep lazarus en me hart draait ook op volle toeren.
                            Das dan wel een stukje cardio die er bij komt, plus is het een hoge idensiteit.

Comment

Originally posted by Snuff-Sann View Post
                              Das dan wel een stukje cardio die er bij komt, plus is het een hoge idensiteit.
                              Ik heb dit woord opgezocht, maar heb nergens kunnen vinden wat het is en of het uberhaupt bestaat.
                              Bedoel je niet intensiteit?
                              Groeten

Comment

densiteit...density...dichtheid...of te wel een hoog volume in korte tijd.
                                die gast is beetje nederlands/engelse woorden aan het samensmelten tot niet bestaande shizzle

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                                X