Test E + winny

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

a snuff sann dus meer pindakaas :P?

Comment

Originally posted by nicolas316 View Post
      a snuff sann dus meer pindakaas :P?
      Wat dacht je van noten en olijfolie bro.

Comment

okay effe opschroeven naar 3500kcals dan maar

Comment

Hoe lang train je al?

Comment

Originally posted by Snuff-Sann View Post
            Hoe lang train je al?
            Daar ben ik ook heel benieuwd naar!

Comment

En toen was het stil.

Comment

Nicolaaaaaaaaaaaaaaaas!

Of reager je niet omdat je nog geen trainervaring hebt? Ik doe maar een gok hoor!

Comment

1. Je eten veranderd niet als je gaat kuren. Ondanks de verhoogde eiwitsynthese betekend niet dat 300+ eiwitten moet gaan eten. Je moet gewoon hetzelfde eten als altijd. Dus 2.2 a 3gr eiwit per 1kg lichaamsgewicht, 30% van je kcal aan vetten en de rest van de kcal voor koolhydraten.

Enige wat qua voeding veranderd tijdens een kuur is dat je sneller spiermassa ontwikkeld. Meer spiermassa is hogere kcal inname. Dus je moet vaker bijhouden hoeveel kilo je hebt aangezet en dat compenseren door meer te gaan eten. Maar de verdeling e.d. blijft hetzelfde zoals je ook zonder kuur zou hebben.

2. Je naalden en vloeistof en alles moet je ergens bewaren waar het kamer temperatuur is. Zoals een voorraadkast. Zet desnoods 30mins voor het zetten je spullen in de woonkamer zodat je zeker weet dat de spullen op temperatuur kunnen komen.
                  Last edited by Falstyr; 16-02-2010, 11:24.

Comment

Originally posted by Falstyr View Post
                    1. Je eten veranderd niet als je gaat kuren. Ondanks de verhoogde eiwitsynthese betekend niet dat 300+ eiwitten moet gaan eten. Je moet gewoon hetzelfde eten als altijd. Dus 2.2 a 3gr eiwit per 1kg lichaamsgewicht, 30% van je kcal aan vetten en de rest van de kcal voor koolhydraten.

Enige wat qua voeding veranderd tijdens een kuur is dat je sneller spiermassa ontwikkeld. Meer spiermassa is hogere kcal inname. Dus je moet vaker bijhouden hoeveel kilo je hebt aangezet en dat compenseren door meer te gaan eten. Maar de verdeling e.d. blijft hetzelfde zoals je ook zonder kuur zou hebben.

2. Je naalden en vloeistof en alles moet je ergens bewaren waar het kamer temperatuur is. Zoals een voorraadkast. Zet desnoods 30mins voor het zetten je spullen in de woonkamer zodat je zeker weet dat de spullen op temperatuur kunnen komen.
                    Maar vind je niet dat zijn vet-intake te laag is?
                    Dus was zijn voeding op voorhand al niet goed.

Comment

ik vind dat zijn eiwit en kh inname te hoog is. dan is zijn vet intake automatisch te laag :P
                      met 3500kcal zou een verdeling van 250gr koolhydraten, 300gr eiwit, 120-130gr vet zijn.
                      Last edited by Falstyr; 16-02-2010, 11:29.

Comment

Originally posted by The Phoenix View Post
                        Nicolaaaaaaaaaaaaaaaas!

Of reager je niet omdat je nog geen trainervaring hebt? Ik doe maar een gok hoor!
                        Ik denk dat je gelijk hebt.
                        Plus dat zijn voeding niet in orde is.

Betekend, te snel naar as gegrepen.

Comment

Hij heeft wel wat ervaring. de meeste beginners zouden niet eens zo'n schema opgezet hebben qua voeding. :P Maar er moet inderdaad nog aan gesleuteld worden.

Comment

ik train +-6jaar maarja de eerste 3jaar meer gefocust op vetverlies want ik kom van een 108kg fatfuck

Comment

Originally posted by nicolas316 View Post
                              ik train +-6jaar maarja de eerste 3jaar meer gefocust op vetverlies want ik kom van een 108kg fatfuck
                              6 jaar?
                              Eerste 3 jaar vet verloren?
                              Dus 10 kilo in 3 jaar, knap hoor.
                              Denk dat de meesten dat in een half jaartje al voor elkaar hebben.
                              Wat voor training heb je gedaan dan, gedamt?
                              En de volgende 3 jaar, wat heb je toen gedaan?
                              In 6 jaar had je in principe al veel verder moeten wezen, vind je niet?
                              Weet je wel zeker dat je 6 jaar ervaring hebt?

Comment

Hij zal ook wel wat vvm bijgewonnen hebben. Hij heeft toch goeie stats.
                                "We must all suffer from one of two pains: the pain of discipline or the pain of regret."

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                                X