Als dit je eerste bezoek aan Bodynet.nl is, kijk dan even hier. Registreer
je eerst voordat je kunt reageren. Om berichten te lezen klik je op een forum hieronder.
Wel een beetje vreemd voor iemand die een piercing door z'n tepel heeft en bang voor naalden is.
Daar ging toch ook een naald doorheen.
Ik heb zelf ook piercings en ik kan je garanderen dat dat wel 100x gevoeliger is dan een naald je reet in.
10 maanden geleden had ik ook nog geen ervaring met injecteren.
Dat is nu verleden tijd, heb inmiddels mijn tweede prikkuur erop zitten en eind juni start de derde.
Prikken stelt helemaal geen 'reet' voor.
Eenmaal die drempel over en je weet niet beter meer.
En ik ben niet de enige hier die er zo over denkt.
Heb menig lid 'ontmaagd' zien worden, hehehe.
Maar goed, jij hoeft enkel maar een paar dianabol kuurtjes te doen en dan kun je gelijk op het podium.
Respect voor jou verhaal kerel ,,,eerlijk waar!..
Maar toch,,die prik zetten,,ik weet niet..
Ik ga er liever ook niet over door nu over dat prikken,,want echt,,alleen eraan denken al.. -.- -.-
En aangezien ik inderdaad goed op Dboll ga... zal ik eerder deze keuze weer maken.
Maar goed,,,nochmaals..wat niet is,,kan komen...
Wel een beetje vreemd voor iemand die een piercing door z'n tepel heeft en bang voor naalden is.
Daar ging toch ook een naald doorheen.
Ik heb zelf ook piercings en ik kan je garanderen dat dat wel 100x gevoeliger is dan een naald je reet in.
lol
10 maanden geleden zei iemand mij precies hetzelfde als jij nu..
En ik geef weer hetzelfde antwoord...lol...
Die piercing,,was een uitdaging,van mijn vriendin,,en die deed zeeeeeer. -.-
Dus ''liever'' niet meer... lol...
Integrate eco driving with GPS tracking software in fleet management system to reduce fuel use, cut emissions, and extend vehicle lifespan. This article...
The IPL's best finisher is known for their ability to handle pressure and close matches successfully. Ability to decide under pressure. Strategies, and...
Sex dolls have come a long way since their inception. What started out as simple inanimate objects designed for sexual pleasure have evolved into highly...
To enroll in the US CPA course, candidates must fulfill specific educational and professional criteria. A bachelor’s degree in accounting, finance,...
Comment