Prazoc's Log

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

Wat ik al zei, weet nog niet wat ik ervan moet verwachten. Op dit moment heb ik er nog best moeite mee 3500Kcal binnen te krijgen. Maar dit zal uiteraard veranderen

Comment

Moeite met 3500 kcal? Zoals hier al aangegeven is, zou de verdeling eerder iets moeten zijn van: 300 gr eiwitten, 100-120 gr vetten, rest koolhydraten
      "We must all suffer from one of two pains: the pain of discipline or the pain of regret."

Comment

Originally posted by Prazoc View Post
        Wat ik al zei, weet nog niet wat ik ervan moet verwachten. Op dit moment heb ik er nog best moeite mee 3500Kcal binnen te krijgen. Maar dit zal uiteraard veranderen
        Ga nog eens met je PT praten anders ouwe, over je kcal.

Maar niet om het een of ander, no offense, na serieus gecut te hebben sta je op 15%.

Snap ik dat goed?
        http://forum.bodynet.nl/trainingslogjes/33738-osterichs-dagboek-eten-trainen-beminnen

Comment

Nee je heb verkeerd gelezen, M'n avatar is 30 mei 2009 en daar is het 15%.

Ga zo dadelijk m'n preciese stats meten in de gym.

Comment

Crepes met suiker.

Maar eh, voor een ker0l van 20 jaar @ 170 cm is 3500 met chemische ondersteuning wat mij betreft te weinings.
            http://forum.bodynet.nl/trainingslogjes/33738-osterichs-dagboek-eten-trainen-beminnen

Comment

Originally posted by tasteless View Post
              Succes, dat we lekker gaan knallen in de gym, het is eindelijk zover deze zomer word lachen ^^.
              Ik denk dat deze gozer puur een beachboy is..(de ts).

Voeding niet op orde.. zelf niet echt veel verstand en voor de zomer ff een kuurtje doen zodat hij en zijn vriend het leuk hebben.

Comment

Prima als jij dat denkt, beetje gelijk heb je ook wel. Train al aantal jaar serieus en wil stapje verder. Uiteraard heb ik gewacht tot de zomer. Spreek je over 10 weken wel
                Last edited by Prazoc; 14-05-2010, 16:44.

Comment

Prima als jij dat denkt, beetje gelijk heb je ook wel. Train al aantal jaar serieus en wil stapje verder. Uiteraard heb ik gewacht tot de zomer. Spreek je over 10 weken wel
                  Je traint al jaren met 17% EW? NICE jongen..

Voel je niet aangevallen.. ik ben er niet tegen dat je kuurt.. maar dat je je voeding niet op orde hebt.

Comment

EW? en dat is?

Voel me niet aangevallen en snap wat je bedoelt. Maar we zullen zien.

Comment

eiwitten
                      "We must all suffer from one of two pains: the pain of discipline or the pain of regret."

Comment

EW? en dat is?

Voel me niet aangevallen en snap wat je bedoelt. Maar we zullen zien.
                        Hahaha.. is goed man.. ik vindt het sonde.. maar ach, wat doe je eraan?

Comment

Al met al meer eiwitten eten, meer carb eten, en vetten iets minderen!!

Moet lukken, toch prazoc.

Comment

Originally posted by tasteless View Post
                            Al met al meer eiwitten eten, meer carb eten, en vetten iets minderen!!

Moet lukken, toch prazoc.
                            WTF? Dit si grap toch?

Comment

Originally posted by gameface View Post
                              WTF? Dit si grap toch?
                              gameface is de bom: 400 gram eiwit ed.
                              500 gram Carbs ed.
                              150 tot 300 gram vet ed.
                              boem.

Comment

gameface is idd de bom

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                                X