Prazoc's Log

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

Zie Osterich zijn post. En dan even zoeken naar het gekleurde dingetje en de dingetjes waar [COLOR .... voor staat. Osterich snapt het gebruik van kleurtjes niet helemaal schijnbaar.
    "Just because you've always done it that way doesn't mean it's not incredibly stupid."

Comment

Mjwa de eerste is wel geluk. T.

( Dubbele woordwaarde vanwege taalgrap )
      http://forum.bodynet.nl/trainingslogjes/33738-osterichs-dagboek-eten-trainen-beminnen

Comment

Wat een hulpvaardige dommerik, die osterich.
        "We must all suffer from one of two pains: the pain of discipline or the pain of regret."

Comment

Domme hulpvaardige liever.
          http://forum.bodynet.nl/trainingslogjes/33738-osterichs-dagboek-eten-trainen-beminnen

Comment

Ja dat zag ik lees wel door de tags heen maar je zegt dat dit te weinig is. ga sowieso jou toevoegingen doorvoeren en vervang me whey shakes door shakes waar ook carbs inzitten.

Hoeveel meer zou ik hier nog bij moeten eten?
            Last edited by Prazoc; 15-05-2010, 14:55.

Comment

Zou zelf inzetten op 4000 kcal.

Snuff-Sann zegt ook nuttige dingen, zeker meenemen.

Vergeet je groenten niet ouwe.

Comment

Ga maandag even definitief schema opstellen met jou en snuff's toevoegingen. Die maaltijd om 20:00 is niet altijd pasta 2 a 3 keer per week ook aardappels, groente en vlees maar daar moet ik dan wel zin in hebben om te maken.

Comment

Vergeet niet om noten en vis toe te voegen, net als kwark, groenten, en vleesch!

Kom je wel nog effe terug met je schema?

Comment

Uiteraard, zal me maandag op m'n werk even druk maken en hier posten.
                    Tnx voor jullie hulp

Comment

Nou opschieten dan ker0l.

Kunnen we je wellicht nog uit de goot helpen.

Hebben we met GeneralIx ook gedaan en dat is aardig gelukt. Hij is nu zelfs admin hier.

Comment

Originally posted by Osterich View Post
                        Nou opschieten dan ker0l.

Kunnen we je wellicht nog uit de goot helpen.

Hebben we met GeneralIx ook gedaan en dat is aardig gelukt. Hij is nu zelfs admin hier.
                        Ah, was jij dat Os die hem vond?
                        Het ging geloof ik toen niet zo goed met Gen, lag daar in de goot van plan om er een eind aan te breien.
                        Maar goed dat jij een helpende hand hebt uitgestoken bro, anders had hij nu waarschijnlijk een andere naam gehad, op z'n steen GeneralEx.

Comment

Wij wonen op het kamp in Lisse!!!

25 gram kipfilet bij maaltijd 2 en 3 meen ik, is echt te weinig.
                          Die 400 a 500 gram pasta dat is als het gekoot is neem ik aan?
                          Je kan ook op bijv. zondag en woensdag voor 3 dagen rijst koken, kan je bijv. 3 maaaltijden vullen met rijst, beter als brood, en er zit ook meer in als een cracker.

Comment

Die pasta is inderdaad gekookt de vorige dag met saus en gehakt, evenals bami met kruiden en kip/varken.

Zat ook al te denken over die rijst ja. Kan dan het best zilvervlies rijst nemen niet? Dan kan ik dat brood vervangen voor rijst met kip.

Comment

Pcies ja beter rijst dan brood.....

Comment

Ikzelf ben ook met mijn voedingsschema bezig.
                                Nu heb ik hier een wholegrain basmati rijst en zie tot mijn verbazing dat de voedingswaarden net iets beter zijn dan die van zilvervliesrijst, netjes hoor.

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                                X