1e Kuur / Test-E(500)+Bold(500)+Winny(40)

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

dat bedoelde ik ook nex je merkt over krachttoename.
    en ik heb langzaam geinjecteerd in mijn been en kon echt niet meer lopen of werken zowat... Verschilt gewoon per persoon.

Comment

Originally posted by yvesb View Post
      dat bedoelde ik ook nex je merkt over krachttoename.
      en ik heb langzaam geinjecteerd in mijn been en kon echt niet meer lopen of werken zowat... Verschilt gewoon per persoon.
      In je been.. das ook al heel wat anders dan in je bilspier..

Mijn maatje heb het geinjecteerd.. vond zelf dat hij het wat snel deed.. binnen 10 sec zat het erin.. maar voelde niet verkeerd ofzo.. volgende keer doe ik het zelf..
      "The only thing worse than failing is not trying."

Comment

heb ook vaak zat gelezen dat mensen last hebben als ze injecteren in dr bil hoor... 10 sec is te snel

Comment

Niet persee te snel als de vloeistofniet naar buiten komt zie ik het probleem niet. Echter dag na inject komt meestal de kramp e.d. van het injecteren

Comment

Olie kwam er niet uit.. en ben nu een goede 24 uur verder en heb een beetje een beurs gevoel in me kont., maar niks ernstigs.. gluten een beetje sparen met de training zometeen.. dus geen lunges en shit.. maar wel gewoon squatten en legpressen..

Comment

Training ging prima.. redelijk kunnen squatten.. zware legpress.. met al het gewicht erop en 6 herhalingen..

Maar nog ff vraagje voor de pro's hier..

Ik zit nu op zo'n 300-350 gram eiwitten per dag.. das zo'n 4 gram per kg lichaamsgewicht.. gaat dit genoeg zijn? of zal ik verhogen naar 5 gram per kg en de carbs en vetten iets terug snijden.. de bedoeling van deze kuur is harde massa.. zo'n 3-4 kg..

En wanneer zou ik daar dan mee beginnen langzaam overgaan nu of vanaf vandaag al meer eiwitten eten?

Comment

Originally posted by Posseltje View Post
                Niet persee te snel als de vloeistofniet naar buiten komt zie ik het probleem niet. Echter dag na inject komt meestal de kramp e.d. van het injecteren
                hehehehe er zijn 100en topics hoe je injectiepijn kan verminderen en daar staat bij name ook bij langzaam injecteren... en na 1 dag kan maar kan ook later pas komen possel (eigen ervaring) en staat genoeg over op dbb

Comment

hehehehe er zijn 100en topics hoe je injectiepijn kan verminderen en daar staat bij name ook bij langzaam injecteren... en na 1 dag kan maar kan ook later pas komen possel (eigen ervaring) en staat genoeg over op dbb
                  ach jaaaah maar das ook allemaal persoonlijk toch.. Ik begin het nu iets beter te voelen.. maar denk dat het wel meevalt.. volgende keer andere bil en doe ik het zelf.. kon de eerste keer de muscle mind connectie niet maken om die armbeweging te maken en em erin te douwen.. maar nu weet ik hoe het voelt.. no prob denk ik

Comment

ik kreeg het echt niet voor elkaar ik stierf van de pijn in mijn poot dus wou ook in mijn bilspier injecteren maar het aspireren ging echt voor geen meter gewoon... toen de dosis maar gehalveerd haha en dat werkte goed bij me...
                    ik had trouwens ook last van backpumps in het begin, als je dat heb kan je taurine overwegen dit hielp goed bij me

Comment

ik kreeg het echt niet voor elkaar ik stierf van de pijn in mijn poot dus wou ook in mijn bilspier injecteren maar het aspireren ging echt voor geen meter gewoon... toen de dosis maar gehalveerd haha en dat werkte goed bij me...
                      ik had trouwens ook last van backpumps in het begin, als je dat heb kan je taurine overwegen dit hielp goed bij me

Backpumps? je bedoelt dat je onderrug te strak staat? of wat moet ik hierbij denken?

Aspireren ging bij mij prima.. me maatje heb het voor me gedaan.. volgende keer met hem erbij zelf doen.. als het mij niet lukt helpt hij.. ach je moet er toch beetje bekend mee raken..

Comment

yep dat inderdaad dat je een pijnlijk gevoel heb in je onderrug constante pomp is echt kut gewoon hebben er niet veel geloof ik last van.

Comment

oja nog een tip als je last heb van testflu helpt allerfree ook goed

Comment

testflu? Is het gewoon dan niet zaak om te zorgen dat je genoeg slaapt en vitamines enzo binnenkrijgt om je weerstand op peil te houden?

Tering me kont wordt nu toch wel beurs :P

Ga steeds vager lopen haha en moet zo nog een nachtdienst.. gelukkig heb ik een functie waarbij ik niet enorm veel lichamelijk werk hoef te verichten en grootendeels gewoon in me kantoor kan blijven zitten hehe.

Comment

Misschien wijs om er wat proviron langs te gooien als je zo bang bent voor gyno. Provi dempt je oestrogeen een beetje.
                              The Sky Ain't The Limit

"Permanence, perseverance and persistence in spite of all obstacles, discouragement, and impossibilities: It is this, that in all things distinguishes the strong soul from the weak."

Comment

heb ik ook al gezegd.... en tis goed voor je shgb binding

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                                X