Sth kuurtje...

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Combinatie lunges en squatten is ook dodelijk, zelfs bij de lichtere gewichten ehhe...

Wij doen momenteel 20 stappen met 60 kg in de nek, dus lunges en onmiddellijk erna nog 10 diepe squats met zelfde gewicht ehhe... Je hartslag zal het geweten hebben

Sterke beer die Cur

Ik vraag me af hoe SHanasse hem nog onder controle houdt

Comment

• Vandaag weer cardio gedaan en kan niet anders zeggen dan dat het erg lekker ging. Morgen weer schouders/triceps, vrijdag weer cardio en dan zaterdag benen...

Bf was overigens gelijk gebleven op 18%. Baalde er eerst wat van maar aangezien mijn gewicht zaterdag +5kg was toch niet helemaal verkeerd. Ik ga maar uit van 4kg vocht en 1kg spiertjes ofzo.
      Zal blij zijn als ik van dat vocht af ben gewoon om dan goed te zien wat het tot dan allemaal heeft gedaan.
      Deze week nog de oxy`s en vanaf volgende week zou het niet meer hoeven wordt dan mijn 4e week. Ben op 2 oktober begonnen dus zit eigenlijk pas op 18 dagen nu...
      Misschien nog een week oxy zoals ik het ook had gepland gewoon om zeker te zijn dat de test ook echt werkt dan..

Greets...
      Growing is like sex you can never get enough...

Pain is temporary...pride is forever...

Comment

• Sterkte Mr.C.....Mss eens een kuurtje doen om droger te worden ?

Greetzz

Comment

• dat hoeft niet want zodra hij stopt met de oxy dan is het vocht al weg en dan zie je ook de resultaten van de sth snel komen.
          sth verbrand alle vet!
          daarnaast T3 en klaar

Comment

• Originally posted by [b
            Citaat[/b] (real1972 @ Okt. 20 2004,13:29)]dat hoeft niet want zodra hij stopt met de oxy dan is het vocht al weg en dan zie je ook de resultaten van de sth snel komen.
            sth verbrand alle vet!
            daarnaast T3 en klaar
            Aha .. Zo leer je nog is wat .

Greetzz

Comment

Citaat[/b] (XeNoGeaR @ Okt. 20 2004,14:09)]
              Originally posted by [b
              Citaat[/b] (real1972 @ Okt. 20 2004,13:29)]dat hoeft niet want zodra hij stopt met de oxy dan is het vocht al weg en dan zie je ook de resultaten van de sth snel komen.
              sth verbrand alle vet!
              daarnaast T3 en klaar
              Aha   .. Zo leer je nog is wat   .

Greetzz  
              Alleen maar beter toch?

Maar inderdaad zou het moeten gaan zoals real1972 zegt!

Greets...

Comment

• al denk ik dat real het misschien iets tè positief schetst maar je bent op de goede weg.

hoe vaak in de week doe je cardio en hoe lang?

ik moet zelf ook nog cardio-en maar het komt er gvd niet van door alle drukte

greetzzz

Comment

Citaat[/b] (Black_Label_Coolrain @ Okt. 20 2004,08:55)]Ik vraag me af hoe SHanasse hem nog onder controle houdt
                  ach.....Shannasse is zelf ook een lekkere stevige meid van 107 kilo dus dat is geen probleem voor haar

greetzzz

Comment

Citaat[/b] (Black_Label_Coolrain @ Okt. 20 2004,08:55)]Combinatie lunges en squatten is ook dodelijk, zelfs bij de lichtere gewichten ehhe...

Wij doen momenteel 20 stappen met 60 kg in de nek, dus lunges en onmiddellijk erna nog 10 diepe squats met zelfde gewicht ehhe... Je hartslag zal het geweten hebben

Sterke beer die Cur

Ik vraag me af hoe SHanasse hem nog onder controle houdt
                    ga ik ook eens proberen, ik denk dat het wel goed uitpakt voor mij.
                    Minder bang voor mij rug met een laag gewicht..

GRtz..
                    Pijn is niks meer dan een zwakte dat het lichaam verlaat.

Comment

Citaat[/b] (ariekanarie @ Okt. 21 2004,02:23)]al denk ik dat real het misschien iets tè positief schetst maar je bent op de goede weg.

hoe vaak in de week doe je cardio en hoe lang?

ik moet zelf ook nog cardio-en maar het komt er gvd niet van door alle drukte

greetzzz    
                      Niks te positief bro...

Ik doe in ieder geval 1x per week cardio maar als het ff kan 2x. Gemiddeld cardio ik een uurtje.
                      Het is namelijk absoluut geen hobby van me en dat gaat het ook niet worden. Wel werkt het een beetje verslavend omdat het steeds gemakkelijker gaat allemaal.

Greets...

Comment

• Heb nu al 2 dagen iets minder last van mijn handen. Kan ook zijn dat ik er aan gewent raak natuurlijk.
                        Slapen gaat iets beter maar is nog niet wat het moet zijn.
                        Nog één week oxy`s ik ga toch voor de 4 weken zoals gepland.

Greets...

Comment

• mooi man!

hopen dat het zo blijft.

krijg je je kaken alweer op elkaar?

greetzzz

Comment

• Nee nog steeds niet en begin te twijfelen of dat nog wel goedkomt...
                            Zal na de oxy`s wel weer lukken gok ik...

Greets...

Comment

• dus je loopt nu hele dagen met je mond open..

Grtz..
                              Pijn is niks meer dan een zwakte dat het lichaam verlaat.

Comment

• En een beetje te kwijlen
                                It is scientificaly proven that the surface of the wings of a bumblebee is too small to fly, but the bumblebee doesnt know this and she flies

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                                X