Test E + Win

Collapse
This topic is closed.
X
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

Lijkt mij ook sterk inderdaad, dan zit er of wat mis in je training of je bent door een dip gestopt met trainen toen je off ging..

Ik zelf persoonlijk neem altijd creatine, maar wanneer ik on ging gooide ik dat eruit om tegelijk met de nakuur weer te starten om eea een beetje op te vangen, daarnaast raad ik een ieder aan na de kuur met een totaal kracht gericht schema verder te gaan mocht je intresse hebben in kracht/het behouden ervan..
    In adaptation we trust

Deadlift 285 kilo
    Squat 230 kilo
    Bankdrukken 137.5 kilo
    Powerlift totaal 652.5 kilo

Mijn trainingslog

Comment

Originally posted by Iguana View Post
      Lijkt mij ook sterk inderdaad, dan zit er of wat mis in je training of je bent door een dip gestopt met trainen toen je off ging..
      Nou, in de sportschool waarvan ik lid ben heb ik een paar van die gevallen gezien en dat is best wel dramatisch. Begin deze week is een jongen die kuurde weer begonnen met trainen nadat hij 3 maanden niet was komen opdagen en het is gewoon triest om te zien. Hij lag te trillen tijdens het bankdrukken van 60kg. Een van zijn maten is wel doorgegaan met trainen en ziet er gek genoeg beter uit nu. Die had eerst een bolle buik en nu niet meer.
      I know from teaching hundreds of seminars that the guys who say they have “awesome technique” are usually the biggest disasters—their ego just doesn’t let them see it.
      - Dave Tate

Comment

Tsja als je stopt, is het logisch dat je alles kwijtraakt toch? In een kuur sterk worden kan mijn zus ook, het vasthouden is imo de kunst..
        In adaptation we trust

Deadlift 285 kilo
        Squat 230 kilo
        Bankdrukken 137.5 kilo

Mijn trainingslog

Comment

Tsja als je stopt, is het logisch dat je alles kwijtraakt toch? In een kuur sterk worden kan mijn zus ook, het vasthouden is imo de kunst..
          Zeker. En deze jongens hebben niet eens de moeite gedaan om dat te doen, die zijn gewoon gestopt met trainen na de kuur. Wanneer het zonnetje feller begint te schijnen zal de spuit er wel weer in gaan hoogstwaarschijnlijk.
          I know from teaching hundreds of seminars that the guys who say they have “awesome technique” are usually the biggest disasters—their ego just doesn’t let them see it.
          - Dave Tate

Comment

Lopen er bij ons ook legio van rond, zie je 10 weken heel fanatiek trainen verdwijnen een half jaar komen als beginner terug 4 weken later plofkop worden sterker en sterker en verdwijnen weer haha.
            In adaptation we trust

Deadlift 285 kilo
            Squat 230 kilo
            Bankdrukken 137.5 kilo

Mijn trainingslog

Comment

Sorry had het verkeerd gelezen :P Dacht dat je al begonnen was maar dat was iemand anders Ben wel zeer benieuwd wat dit kuurtje met je gaat doen en ga het zeker volgen.
              Last edited by Edwin1986; 18-04-2012, 14:02.
              BP (95kg)
              DL (100kg) (zit meer in maar vanwege ijzer in me bekken doe ik nog even rustig aan )
              mp (55) kg

Comment

Originally posted by inferno_0666 View Post
                Zeker. En deze jongens hebben niet eens de moeite gedaan om dat te doen, die zijn gewoon gestopt met trainen na de kuur. Wanneer het zonnetje feller begint te schijnen zal de spuit er wel weer in gaan hoogstwaarschijnlijk.
                Als ze daar gelukkig van worden moeten ze het toch lekker doen.
                dan heb ik er alleen last van als net de zon is begonnen met schijnen en de winter is het lekker rustig
                Calisthenics / Street workout

Comment

Originally posted by martin27 View Post
                  Was meer voor de grap bedoeld..

Update eens hoe het ervoor staad..
                  Ja ik begreep het wel

De AS komen vanaf begin volgende week. Post dan gelijk wat fototjes, wellicht wekelijks?

Comment

Originally posted by Posseltje View Post
                    Mooi kuurtje
                    winny of 30 kan je hem 4 en halve week doen
                    winny op 40 kan je hem 3 en halve week doen. inname tijden zijn erg belangrijk bij orals kijk daarvoor even in de steroid sticky voor de actieve mg's in je bloed om zo een beetje je inname moment in te nemen ( 2 uur voor de training was ideaal uit mijn hoofd)

Ben zelf een voorstander om bij een dosering van 500mg test p/w de nakuur vanaf week 13 of zelfs week 14 te laten lopen omdat er dan nogsteeds een dusdanige hoeveelheid test in je bloed circuleerd. tevens de nakuur gewoon 4 weekjes doen is mijn mening doseringen 40/40/20/20 of 4x20 zijn de meningen over verdeeld. doen bij welk inzicht jij je het meest thuisvoeld

Toename van kracht zeker met de winstrol in het begin kan je gains geven van 2-30 kilo op de grote compounds. met mijn kuurtje 3 jaar geleden ging ik van 26-40 kg db's met bankdrukken en van 80-90 squat naar de 140. oid.
                    Echter na je kuur valt dit wel terug dus hoop dat je mentaal sterk bent =)
                    Ik neig inderdaad naar 30mg voor 4 en een halve week. De tijden van inname zal ik in de sticky even goed doornemen!!

Hoe denken de anderen over nakuur in week 13/14 te laten starten?

Welke updates zal ik hier posten? En is dit wekelijks of wat?

Comment

Originally posted by Edwin1986 View Post
                      Sorry had het verkeerd gelezen :P Dacht dat je al begonnen was maar dat was iemand anders Ben wel zeer benieuwd wat dit kuurtje met je gaat doen en ga het zeker volgen.
                      Je word op de hoogte gehouden

Comment

Originally posted by FMLcreeper View Post
                        Ik neig inderdaad naar 30mg voor 4 en een halve week. De tijden van inname zal ik in de sticky even goed doornemen!!

Hoe denken de anderen over nakuur in week 13/14 te laten starten?

Welke updates zal ik hier posten? En is dit wekelijks of wat?
                        welke week zet je je laatste prik?
                        ik zou 2 weken na laatste prik doen.

Comment

Gedeeltelijk waar Posseltje..

Ik ben er van overtuigd dat als je na de kuur krachtspecifiek gaat trainen, dus 8x3 OID op de compounds dat de terugval beperkt kan blijven(been there done that)
                          Deed jij dan eerst een BB routine en na je kuur een KT schema?

Originally posted by IJsBlok View Post
                          Als ze daar gelukkig van worden moeten ze het toch lekker doen.
                          dan heb ik er alleen last van als net de zon is begonnen met schijnen en de winter is het lekker rustig
                          Ik vind het allemaal best, hoor. Het zorgt voor wat (leed)vermaak in de sportschool want uiteraard zit iedereen zich te vergapen aan de terugval van die jongens. Het enige wat een beetje vervelend is, is dat die gasten continu aan het bankdrukken zijn en het squat rack bezet houden omdat zij zonodig daarin hun biceps moeten trainen.
                          - Dave Tate

Comment

Originally posted by inferno_0666 View Post
                            Deed jij dan eerst een BB routine en na je kuur een KT schema?

Ik vind het allemaal best, hoor. Het zorgt voor wat (leed)vermaak in de sportschool want uiteraard zit iedereen zich te vergapen aan de terugval van die jongens. Het enige wat een beetje vervelend is, is dat die gasten continu aan het bankdrukken zijn en het squat rack bezet houden omdat zij zonodig daarin hun biceps moeten trainen.

duidelijk

Comment

whahaha :P

Comment

Originally posted by IJsBlok View Post
                                welke week zet je je laatste prik?
                                ik zou 2 weken na laatste prik doen.
                                Week 10 wordt de laatste gezet

Comment

Sidebar top desktop

Collapse