Succes, prima kuurtje.
Test E + Win
Collapse
This topic is closed.
X
X
-
Overigens, zou wel eens kijken voor een AI, kan erg nuttig blijken. Cheers."Een zoektocht naar kennis moet los staan van het moreel van goed of kwaad, anders is die toch gedoemd niet volledig te zijn." - Genjuro
sigpic
"Rock is overpowered. Paper is fine" -Scissors-
Comment
-
Ik ben voor exemestane, ook al is die wat duurder. Maar de meningen zijn erg verdeeld over de beste. Probleem is ook een beetje dat AI's nog niet overdreven lang gebruikt worden, dus er nog niet echt een rode draad in het gebruik bestaat."Een zoektocht naar kennis moet los staan van het moreel van goed of kwaad, anders is die toch gedoemd niet volledig te zijn." - Genjuro
sigpic
"Rock is overpowered. Paper is fine" -Scissors-
Comment
-
Originally posted by GeneralIx View PostIk ben voor exemestane, ook al is die wat duurder. Maar de meningen zijn erg verdeeld over de beste. Probleem is ook een beetje dat AI's nog niet overdreven lang gebruikt worden, dus er nog niet echt een rode draad in het gebruik bestaat.
Comment
-
Waar ga je prikken als ik vragen mag.. hoop voor je dat je lekker gaat gainen.. denk dat je wel wat commentaar gaat krijgen op je foto's hoe je eruit ziet dat er genoeg haalt te vallen naturel nog.. maar je hebt je keuze gemaakt dus gainse en ga je wel volgen.. elke training ff updaten hoe het je verging.. succesPain is temporary...pride is forever...
Comment
-
Het is niet eens te zien dat je traint en je gaat je nu al vol gooien met zooi. Beetje jammer. Ik zou eerst eens aan een mooie basis werken, zowel fysiek, als mentaal, en dan pas gaan kijken hoe je horizon kunt verbreden, niet andersom.The Sky Ain't The Limit
"Permanence, perseverance and persistence in spite of all obstacles, discouragement, and impossibilities: It is this, that in all things distinguishes the strong soul from the weak."
Comment
-
Originally posted by FMLcreeper View PostHier de pre foto's.
Excuses alvast voor de poses die niet zijn zoals ze horen te zijn en er zullen vast een paar ontbreken.
Ook heb ik geen sexy knalgele slip aan omdat ik deze niet in mijn bezit heb
En beenfoto's tsja.. tijdens en post-AS zullen die goed gezet worden.1.83 / 96 kg / Bf 14%
Comment
Sidebar top desktop
Collapse
Actieve discussies
Collapse
-
door GraceAmeliaThe capacity of an individual to express consent is influenced by several factors. Cognitive abilities, emotional state, cultural background, and external...
-
Kanaal: Algemeen
9 uur geleden -
-
door arielwilsonAcademic research work requires critical thinking, systematic analysis and well-structured writing as is the case with a PhD program. Public and PhD thesis...
-
2 dagen geleden -
-
door davidsoyIt is not always easy to write a dissertation, however with the right assistance, everything turns out fine. British dissertation help is useful to guidance...
-
15 uur geleden -
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining C
Zercher squat:
- 120kg 0x
- 60kg 5x (pin zercher squat)
Safety bar back extension:
- 30kg 8x...-
Kanaal: Trainingslogjes
11 uur geleden -
-
door akashsingh<a href="https://yourhikes.com/forums/topic/unlock-your-intuition-a-comprehensive-guide-to-tarot-reading-courses/">https://yourhikes.com/forums/topic/unlock-your-intuition-a-comprehensive-guide-to-tarot-reading-courses/</a>...
-
Kanaal: Het Nieuws
15 uur geleden -
-
door flotillaiotGary B Flom a seasoned leader in the automotive industry, is playing a pivotal role in revolutionizing the transportation sector in Saudi Arabia and the...2 dagen geleden
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzSinds afgelopen woensdag ochtend wat last van m'n schouders (voorkant). Begon rechts, dacht gewoon verkeerd gelegen. Gewoon getraind, ging prima >...
-
Kanaal: Trainingslogjes
2 dagen geleden -
Tag Cloud
Collapse
Comment