men rug verrokke vandaag tijdens het trainen... men onderrug zit helemaal vast. hoop dat snel beter is
Winny Only kuur
Collapse
X
-
Originally posted by BigMike View Postmen rug verrokke vandaag tijdens het trainen... men onderrug zit helemaal vast. hoop dat snel beter is
s6!"Echte mannen eten geen honing maar kauwen op een bij"
Comment
-
Je rugpijn is aan het beteren (versneld door aas) maar ik zou toch nog heel voorzichtig zijn.
Zou squaaten en DL nog even laten voor wat het is, daar je de blessure die je al hebt zo wel n beetje in de hand helpt te verergeren.. Geef de rug nog even wat rust, of in ieder geval niet te zwaar.
Dan kun je beter veel herhalingen doen met n lichter gewicht voor n betere doorbloeding en zo het herstel proces nog meer versnellen.
Vergeet niet dat Winny ook vocht onttrekt aan de gewrichten he.
Klap je er helemaal doorheen is het klaar met je kuur.....
Comment
-
heb vandaag de beentjes getrained rustig uiteraard. kon het niet laten om te squatten en dit ging tog vrij goed, ben wel niet voluit gegaan uiteraard. DL heb ik nog niet gedaan deze durf ik nog niet met men rug. de gewichten zijn ook wel wat minder, het was geen "logwaardige training". en nog maar is goed nieuws gehad, ik ben ontslagen -.-
Comment
-
Wat is dat met kuurlogs waarin zo vaak blessures voorkomen, zie het echt vaak.
Ik ben ook eens door m'n rug gegaan op t-bar row met warm-up gewicht.
Teveel krachtlevering voor 't gewicht. Echt klote is 't maar na 2 dagen kon ik er wel weer tegen aan eigenlijk. Hopen dat 't bij jou ook snel goed komt gozer!
Klote van je baan overigens.. het zit je niet echt mee he ?
Succes!Broomstick_bodybuilding op insta
F#CK heavy weights
Comment
Sidebar top desktop
Collapse
Actieve discussies
Collapse
-
door GraceAmeliaQuantitative research is used in the dissertation writing process by presenting a hypothesis and using instrumentation such as surveys and questionnaires...
-
Kanaal: Algemeen
8 uur geleden -
-
door GraceAmeliaThe capacity of an individual to express consent is influenced by several factors. Cognitive abilities, emotional state, cultural background, and external...
-
1 day ago -
-
door arielwilsonAcademic research work requires critical thinking, systematic analysis and well-structured writing as is the case with a PhD program. Public and PhD thesis...
-
3 dagen geleden -
-
door davidsoyIt is not always easy to write a dissertation, however with the right assistance, everything turns out fine. British dissertation help is useful to guidance...
-
1 day ago -
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining C
Zercher squat:
- 120kg 0x
- 60kg 5x (pin zercher squat)
Safety bar back extension:
- 30kg 8x...-
Kanaal: Trainingslogjes
1 day ago -
-
door akashsingh<a href="https://yourhikes.com/forums/topic/unlock-your-intuition-a-comprehensive-guide-to-tarot-reading-courses/">https://yourhikes.com/forums/topic/unlock-your-intuition-a-comprehensive-guide-to-tarot-reading-courses/</a>...
-
Kanaal: Het Nieuws
1 day ago -
-
door flotillaiotGary B Flom a seasoned leader in the automotive industry, is playing a pivotal role in revolutionizing the transportation sector in Saudi Arabia and the...3 dagen geleden
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzSinds afgelopen woensdag ochtend wat last van m'n schouders (voorkant). Begon rechts, dacht gewoon verkeerd gelegen. Gewoon getraind, ging prima >...
-
Kanaal: Trainingslogjes
3 dagen geleden -
Tag Cloud
Collapse
Comment