Winny Only kuur

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • men rug verrokke vandaag tijdens het trainen... men onderrug zit helemaal vast. hoop dat snel beter is

    Comment


    • Originally posted by BigMike View Post
      men rug verrokke vandaag tijdens het trainen... men onderrug zit helemaal vast. hoop dat snel beter is
      ai, pijnlijke deja vu..... Zo eindigde mijn vorige winny only kuurtje. Hoop dat het meevalt...
      s6!
      "Echte mannen eten geen honing maar kauwen op een bij"

      Comment


      • sklote man.. ik denk dat het hier ook eindigt voor mij.. men rug is fucked. en dan was ik nieteens zwaar aan het liften gwn aan het opwarmen :s

        Comment


        • Je gaat altijd door je rug met weinig gewicht of lullig dingetje.. snel afspraak maken bij de fysio, laatst ook weer door me rug gegaan... binnen paar dagen weer weg na alles goed zetten

          Gr
          Een dag niet getraind...

          Comment


          • klote man, beterschap er mee.

            Comment


            • ja vandaag de hele dag plat ligge met een kersenpitkussentje en morgen naar de fysio.. en hopen dat het snel goedkomt. thx voor de support

              Comment


              • Idd fysio, manueel of osteopaat(mijn favo). Wie t eerst bescgikbaarbis. Ben je het snelst eraf. Restblichaam blijven trainen als t kan
                een dag niet geleefd..... dan ben je dood

                Comment


                • men rugpijn is aan het beteren, maar ik voel het tog nog. zou het een goed idee zijn om bovenlichaam te trainen vooral met machines dan zodat ik men rug amper beweeg?

                  Comment


                  • Uiteraard. Of wil je weer terug bij af geraken?
                    een dag niet geleefd..... dan ben je dood

                    Comment


                    • nee uiteraard niet. vandaag de beentjes trug rustig aanpakken zeker niet zwaar squatten of DL'en.

                      Comment


                      • Je rugpijn is aan het beteren (versneld door aas) maar ik zou toch nog heel voorzichtig zijn.
                        Zou squaaten en DL nog even laten voor wat het is, daar je de blessure die je al hebt zo wel n beetje in de hand helpt te verergeren.. Geef de rug nog even wat rust, of in ieder geval niet te zwaar.
                        Dan kun je beter veel herhalingen doen met n lichter gewicht voor n betere doorbloeding en zo het herstel proces nog meer versnellen.
                        Vergeet niet dat Winny ook vocht onttrekt aan de gewrichten he.
                        Klap je er helemaal doorheen is het klaar met je kuur.....

                        Comment


                        • heb vandaag de beentjes getrained rustig uiteraard. kon het niet laten om te squatten en dit ging tog vrij goed, ben wel niet voluit gegaan uiteraard. DL heb ik nog niet gedaan deze durf ik nog niet met men rug. de gewichten zijn ook wel wat minder, het was geen "logwaardige training". en nog maar is goed nieuws gehad, ik ben ontslagen -.-

                          Comment


                          • Wat is dat met kuurlogs waarin zo vaak blessures voorkomen, zie het echt vaak.
                            Ik ben ook eens door m'n rug gegaan op t-bar row met warm-up gewicht.
                            Teveel krachtlevering voor 't gewicht. Echt klote is 't maar na 2 dagen kon ik er wel weer tegen aan eigenlijk. Hopen dat 't bij jou ook snel goed komt gozer!

                            Klote van je baan overigens.. het zit je niet echt mee he ?
                            Succes!
                            Broomstick_bodybuilding op insta
                            F#CK heavy weights

                            Comment


                            • gelukkig herstel je wel wat sneller, het is al vele beter kan alleen nog niet voluit squaten en DL. en ja jammer van men baan maar het zat er aan te komen.
                              thx!

                              Comment


                              • Hallo, 5 dagen verder. En hoe is t nu?

                                Comment

                                Sidebar top desktop

                                Collapse

                                Actieve discussies

                                Collapse

                                Working...
                                X