De Bodynet Beachboy Classic 2011

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• succes kerel nice vleugels

Comment

• Originally posted by Mr007 View Post
      Ik wil ook graag meedoen, heb net al 3 foto's gemaakt..Alleen had geen krant of iets dergelijks..Hoe kan ik bewijzen dat de foto's toch vandaag zijn gemaakt? Je kunt mij overigens goed herkennen aan mn ketting..
      doe maar niet mee, anders zak ik weer een plaatsje in de ranking xD

nah jk , goodluck !
      ''It's ok if you're scared. So am I. But we're scared for different reasons. I'm scared of what I won't become, and you're scared of what I could become. Look at me. I won't let myself end where I started. I won't let myself finish where I began..''

Comment

• Originally posted by Mr007 View Post
        Ik wil ook graag meedoen, heb net al 3 foto's gemaakt..Alleen had geen krant of iets dergelijks..Hoe kan ik bewijzen dat de foto's toch vandaag zijn gemaakt? Je kunt mij overigens goed herkennen aan mn ketting..
        Wees creatief.

Doet de rest ook.

Als je niet een krant of een laptop oid met een datum op je foto's heb staan word je niet toegelaten tot de wedstrijd, dit geld uiteraard voor iedereen, ook voor Jantje.
        ความพายายามอยู่ที่ไหน ความสำเร็จอยู่ที่นั้น

Comment

• Mijn foto's komen ook nog voor 1 februari dus dat is weer een extra deelnemer.

Comment

• ik wil ook meedoen maar ben nog niet zo lang lid hier!!!
            Nu: SQ 1x120kg - BP 1x110kg - DL 1x120kg - MP 1x90kg
            Doel eind 2011: SQ 1x160kg - BP 1x150kg - DL 1x50kg - MP 1x110kg

Comment

• hier een backpic van mij:

Comment

• hahahahahah xd

Comment

• hoe kom je aan mij foto?
                  Nu: SQ 1x120kg - BP 1x110kg - DL 1x120kg - MP 1x90kg
                  Doel eind 2011: SQ 1x160kg - BP 1x150kg - DL 1x50kg - MP 1x110kg

Comment

• hyves link, lol
                    ey maar batties ik ga niks insturen iig, ga pas tegen het einde beginnen met wat vet wegwerken
                    Groeten

Comment

• Kom op nog 3 x 3 foto's !! Wel balen net geopereerd aan me poot, dus een week mag ik niet trainen :@
                      Een dag niet getraind...

Comment

• Haal mijn foto's er maar af. Ik trek mij terug. Doe volgend jaar wel mee!

Comment

• Fal, het ziet ernaar uit dat je toch mee aan het doen komt. Laat die sixpack maar eens zien.
                          Één bodybuilder kan meer eieren eten dan tien kippen kunnen leggen.

Comment

• Heb ff krantje van de buren gepakt dan maar:P Hierbij mijn foto's. Te herkennen aan ketting..En krant van vandaag zie http://www.stedendriehoek.nl/pdf/wk4_1-4.pdf Doel is nu om droger te gaan..Hoop dat het goed zo is...
                            Attached Files

Comment

• Er blijf wel weinig over zo op de foto...

Balkje voor je ogen en een flinke lap krant in beeld...haha

Met dat balkje voor je ogen kun je zo in "opsporing verzocht" hahaha

Comment

• Originally posted by jantje91 View Post
                                Haal mijn foto's er maar af. Ik trek mij terug. Doe volgend jaar wel mee!
                                Jantje ... niet gaan terugkrabbelen he....

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                                X