De Bodynet Beachboy Classic 2011

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Robin je moet is een x ab rollouts doen. phoeeeeee ideaal, me buikspiere brande al 2 dagen.

Comment

• aangezien het ene poll word laat ik hem een week openstaan. dan hebben alle actieve members de kans gehad om te stemmen.
      zijn jullie het denk ik wel mee eens?

Comment

• Ja week is meer dan genoeg toch

Zo en weer terug in het ow zo mooie nederland Top weertje gehad, me helemaal de klere gevreten, damn wat hadden ze daar lekkere taarten en toetjes :P Denk 40 liter alcohol op +- dus ben blij dat ik de foto ervoor heb gemaakt!

Foto zien er goed uit hoor, zeker mooie winsten behaald.

Ga over kleine 2 maanden 15 dagen naar Italië en ga toch echt proberen onder de 10% te komen, 1% vet weg werken per 2 weken is toch goed te doen ? Denk dat ik een deze dagen een log begin om het goed bij te houden.

Ben benieuwd wie er nog allemaal hun foto gaan posten
        Een dag niet getraind...

Comment

• Ja ik moet ook nog, ik probeer hem morgen te maken.

Comment

• ok ik stem op nibor

Comment

• overloper

Een dag niet getraind...

Comment

• hahahaha ik denk dat jij ging winnen heb ik gezegd... maar mijn stem heb je niet

Comment

• Een dag niet getraind...

Comment

• Originally posted by Posseltje View Post
                    aangezien het ene poll word laat ik hem een week openstaan. dan hebben alle actieve members de kans gehad om te stemmen.
                    zijn jullie het denk ik wel mee eens?

bij een poll kun je er tog maar 1 kiezen? Zullen aan het einde dan niet heel veel met 0 punten eindigen waardoor je met veel mensen een gedeelde plek hebt inplaats van ranking ?
                    ''It's ok if you're scared. So am I. But we're scared for different reasons. I'm scared of what I won't become, and you're scared of what I could become. Look at me. I won't let myself end where I started. I won't let myself finish where I began..''

Comment

• tja door het kinderachtige gedrag in het verleden hebben we de jury weggejaagd. dus word het weer een oldkool poll waarbij je maar 1x kan stemmen.

Comment

• Maar dit ex-jury lid gaat zeker stemmen, hoor!
                        "Bodybuilding is a long term commitment and you won’t get the results you want over night. "

Comment

• Originally posted by frankey View Post
                          alles is te koop he hehehehe

Comment

• Hoeveel heeft nibor betaald gheghe
                            Een dag niet getraind...

Comment

• die hoefde niks... maarja als jij 2000 geeft kan ik wel omslaan hoor

Comment

• hier mijn pics , excuses voor de kwaliteit
                                ImageShack® - Online Photo and Video Hosting

''It's ok if you're scared. So am I. But we're scared for different reasons. I'm scared of what I won't become, and you're scared of what I could become. Look at me. I won't let myself end where I started. I won't let myself finish where I began..''

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                                X