Body Mania 2014

Collapse
This is a sticky topic.
X
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Bij deze meld ik mij ook aan. De ontspannen pose komt nog, gaat vandaag niet meer lukken.
    Attached Files

Comment

• Pfffffff........en wederom geen vrouwen......voel me zó gediscrimineerd

Comment

• Originally posted by ina View Post
        Pfffffff........en wederom geen vrouwen......voel me zó gediscrimineerd
        Wat houd je tegen?
        Dan stem ik op jou.
        DIVIDE ET IMPERA

Comment

• Had ook nog wel graag mee willen doen. Agja. Dan maar 2015...
          Stats: 74kg at 11%
          Vision: 85kg at 8%

Comment

• Originally posted by rainman View Post
            Zo!
            Dat ziet er al goed uit.
            Vergelijkt iedereen zich hier met Phil H.ofzo?
            Ik zie allemaal knappe fysieken voorbij komen terwijl ze het zelf niet beseffen.
            Helemaal mijn mening, ze mogen er allemaal zijn. We zijn amateurs en geen profs.
            Voor de meeste van ons is het een hobby, waarbij bijna iedereen ook nog moet werken of school heeft, of zelfs beide. Bijna iedereen hier heeft ook een eigen leven hetgeen een prof ook niet heeft.

Van de kerels die ik langs zie komen, zitten zoals jij al zegt knap wat bij die het zelf niet een weten of zelf zien dat ze er eigenlijk prima voorstaan.. De kerels die hier al wat langer bezig zijn, zien er allemaal behoorlijk goed uit zonder het zelf te beseffen.
            Ik zeg dus, toppie...

Comment

Pfffffff........en wederom geen vrouwen......voel me zó gediscrimineerd
              Juist, en dat snap ik dan weer niet.
              Ik lees regelmatig in logjes en verhalen van onze vrouwelijke leden. Deze trainen zich ook het leplazeris en letten goed op hun voer. Helaas is het vrouw eigen om zichzelf helemaal weg te cijferen, en zichzelf naar beneden te halen. Nooit vinden ze het dat ze het goed doen. Of dat ze met sprongen vooruit gaan.
              Zo jammer dit, terwijl ze net zo veel of vaak zelfs meer moeten doen om het lichaam goed te krijgen.
              Mag gezien worden vind ik, en daar mogen ze ook apentrots op zijn..
              Mja dat is mijn mening.

Comment

Wat houd je tegen?
                Dan stem ik op jou.
                De inschrijfdatum o.a. en de criteria om mee te doen: "doe wat jij denkt dat goed is voor het beachboygehalte".........maar bedankt voor het stemmen

Originally posted by knulletje01 View Post
                Juist, en dat snap ik dan weer niet.
                Ik lees regelmatig in logjes en verhalen van onze vrouwelijke leden. Deze trainen zich ook het leplazeris en letten goed op hun voer. Helaas is het vrouw eigen om zichzelf helemaal weg te cijferen, en zichzelf naar beneden te halen. Nooit vinden ze het dat ze het goed doen. Of dat ze met sprongen vooruit gaan.
                Zo jammer dit, terwijl ze net zo veel of vaak zelfs meer moeten doen om het lichaam goed te krijgen.
                Mag gezien worden vind ik, en daar mogen ze ook apentrots op zijn..
                Mja dat is mijn mening.
                Bodymania is helemaal gericht op mannen, kijk maar naar de criteria!
                Jammer want als dit nou eens gesplitst zou worden in mannen en vrouwen was het al een stuk aantrekkelijker!

Comment

• Ik denk dat er niet genoeg animo is om een vrouwenwedstrijd te organiseren. Het aantal vrouwen op dit forum is op een hand te tellen, laat staan dames die zin hebben in zo'n internetwedstrijd
                  BP:1x130 SQ:1x200 DL:1x225 @85kg

Comment

• Ik denk dat voor vrouwen de lat ook hoger ligt om mee te doen. Bedoel, je foto's staan dan toch op het internet. Ik snap het wel dat vrouwen daar voorzichtiger mee zijn.
                    Passion is: pushing yourself when no one else is around

Comment

• Logisch.
                      Maar dat geldt ook wel voor mannen hoor.
                      Nibor zijn topless douche foto duikt ook nog steeds met enige regelmaat op en Le-roid zijn zwembadpose ook.
                      DIVIDE ET IMPERA

Comment

Logisch.
                        Nibor zijn topless douche foto duikt ook nog steeds met enige regelmaat op en Le-roid zijn zwembadpose ook.
                        Is ook de reden dat ik voorlopig mijn foto's anoniem plaats.
                        Heeft geen meerwaarde momenteel in mijn ogen om mijn paasei erop te laten staan.

Dat kan altijd nog.

Scheelt dat ik geen douche, zwembad foto's plaats, maar ik goed ik ben dan ook geen foto/fitnessmodel
                        "Straight outta gym"

Comment

• Originally posted by Patriciaaa View Post
                          Ik denk dat voor vrouwen de lat ook hoger ligt om mee te doen. Bedoel, je foto's staan dan toch op het internet. Ik snap het wel dat vrouwen daar voorzichtiger mee zijn.
                          En toch blijft het jammer.....ik had best mee willen doen.

Originally posted by rainman View Post
                          Logisch.
                          Oh ja Nibor.....met zijn ontzettende gespierde poten whahahaha..........die foto.......onnavolgbaar

Comment

• Nogmaals Ina, ik zou niet weten waarom je niet mee zou kunnen doen. (Als Protasius een uitzondering wilt maken aangezien de inschrijfperiode eigenlijk voorbij is.
                            Maar dat doet hij denk ik wel )

Ik ben eerlijk gezegd reuze benieuwd en zou het zeker een toegevoegde waarde vinden hebben als er (1?)vrouw(en) meedoen.
                            DIVIDE ET IMPERA

Comment

En toch blijft het jammer.....ik had best mee willen doen.
                              Als je dat eerder had gezegd dan had je misschien andere vrouwen over de streep getrokken.
                              Passion is: pushing yourself when no one else is around

Comment

• Hierbij dan de oproep om vrouwen nog een weekje te geven om zich in te schrijven?
                                Ik doe mee, wie nog meer?

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                                X