Originally posted by LazarAngelov
View Post
Body Mania 2014
Collapse
This is a sticky topic.
X
X
-
Originally posted by GespierdeMug View Post@ iedereen:
Bedankt voor de positieve reacties Ik heb inderdaad een negatief zelfbeeld.. daarom vind ik het ook gewoon niets. Ben altijd mager geweest, daarom vind ik mijn bf te hoog. Massa vind ik zelf ook niet zo daverend.. denk dat de foto's (met flits) me wel wat beter neerzetten. Verhoudingen vind ik zelf wel oké, maar alles moet gewoon groter en scherper.
maar je staat er goed bij kerel! maar goed dat het bodymania is geworden en geen beachboy. je zou definitely mijn vote hebbenLast edited by Beachboy; 15-04-2014, 07:26.
Comment
-
Originally posted by east1977 View PostNou in iedergeval iemand die voor de laatste plaats gaat en poseren kan ik al helemaal niet zeker als m'n vrouw het allemaal even snel wil doen, maar ja wat maakt het uit alsof anders wel kans zou maken.
bw 88
lengte 1.68
[ATTACH=CONFIG]18290[/ATTACH][ATTACH=CONFIG]18291[/ATTACH][ATTACH=CONFIG]18292[/ATTACH]
en mn zoontje op de achtergrond denkt bij zichzelf wtf
Nou kerel als ik zo naar foto 1 kijkt staat daar toch wel wat hoor. Goede volle benen. zware schouders, net als je armen en borst..
Ik vind het er knap uitzien, leer poseren en het is er. Dan weet je wat je aan moet spannen.
Comment
-
Originally posted by east1977 View PostNou in iedergeval iemand die voor de laatste plaats gaat en poseren kan ik al helemaal niet zeker als m'n vrouw het allemaal even snel wil doen, maar ja wat maakt het uit alsof anders wel kans zou maken.
bw 88
lengte 1.68
en mn zoontje op de achtergrond denkt bij zichzelf wtfI know from teaching hundreds of seminars that the guys who say they have “awesome technique” are usually the biggest disasters—their ego just doesn’t let them see it.
- Dave Tate
Comment
-
bw 88
lengte 1.68
[ATTACH=CONFIG]18290[/ATTACH][ATTACH=CONFIG]18291[/ATTACH][ATTACH=CONFIG]18292[/ATTACH]
en mn zoontje op de achtergrond denkt bij zichzelf wtf
Zo!
Dat ziet er al goed uit.
Vergelijkt iedereen zich hier met Phil H.ofzo?
Ik zie allemaal knappe fysieken voorbij komen terwijl ze het zelf niet beseffen.DIVIDE ET IMPERA
Comment
-
Thanks iedereen voor de complimenten en zoals iedereen weet zijn we nooit tevreden en kijken we altijd naar een bepaald ideaal. En aangezien ik moest opschieten van mn vrouw en mn dochters op de achtergrond stonden te schreeuwen kwam het niet helemaal uit de verf .
@inferno ik heb daarvoor snel de frituurpan leeg gedronken all to deceiveGoed gejat is het halve werk!
Comment
-
Rainman dat is het probleem ook, iedereen ziet allemaal foto's van mensen die allemaal betaald worden om zo te leven en weet ik niet wat voor troep in hun trappen om zo te worden en is jaren en jaren hard werken...
Weet nog wel mijn eerste kuurtje, na deze loop ik er bij.... wat een domper zeg hahaEen dag niet getraind...
Comment
-
bodymania 2014 front begin.jpgbodymania 2014 front dubbel biceps begin.jpgbodymania 2014 back double bicep begin.jpg drop ik ze ook maar hier... me back double bicep is niet echt geweldig uitgevoerd trek me schouderbladen te veel naar elkaar toe...Bodybuilding is an art form to me painters have their canvas,
musicians have their instruments and voice, I HAVE MY BODY
Comment
-
Originally posted by frankey View PostRainman dat is het probleem ook, iedereen ziet allemaal foto's van mensen die allemaal betaald worden om zo te leven en weet ik niet wat voor troep in hun trappen om zo te worden en is jaren en jaren hard werken...
Weet nog wel mijn eerste kuurtje, na deze loop ik er bij.... wat een domper zeg haha
Comment
Sidebar top desktop
Collapse
Actieve discussies
Collapse
-
door hivetechsolutionsOur Digital Marketing Company in Fort Worth TX, is dedicated to providing cutting-edge digital marketing solutions tailored to your business needs. We...
-
Kanaal: Algemeen
1 hour ago -
-
At Appliance Repair Service, we specialize in providing expert repair services for a wide range of household appliances. Our team of highly trained technicians...
-
2 uur geleden -
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining A
Safety bar squat:
- 110kg 1x
- 80kg 2x4
Deadlift:
- 163kg 1x
- 120kg 5x
Standing...-
Kanaal: Trainingslogjes
1 day ago -
-
door roloffrobert986Vidalista pills are a trusted solution for treating erectile dysfunction (ED), offering various strengths to suit individual needs. Vidalista 20mg is...
-
1 day ago -
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzGister langs fysio geweest, overspannen pec minor is zijn diagnose > kan/mag gewoon alles doen, natuurlijk op geleide van eventuele pijn sensatie....
-
Kanaal: Trainingslogjes
4 dagen geleden -
-
door Muhammad FarrukhAn Assignment Writing Service In Pakistan offer service to students that need help in their course works. These services provide uniquely researched,...
-
4 dagen geleden -
-
door GraceAmeliaQuantitative research is used in the dissertation writing process by presenting a hypothesis and using instrumentation such as surveys and questionnaires...
-
5 dagen geleden -
-
door GraceAmeliaThe capacity of an individual to express consent is influenced by several factors. Cognitive abilities, emotional state, cultural background, and external...
-
6 dagen geleden -
-
door arielwilsonAcademic research work requires critical thinking, systematic analysis and well-structured writing as is the case with a PhD program. Public and PhD thesis...
-
1 week geleden -
Tag Cloud
Collapse
Comment