Body Mania 2014
Collapse
This is a sticky topic.
X
X
-
Hahaha gus, ook via photobucket bewerkt zie ik al. Heb ik ook man
Gespierdemug, ziet er goed uit man. Goede armen en redelijke chest erop zitten.
Je hebt geen reden in mijn ogen om zo negatief over jezelf te zijn. Maarja dat heb je nu eenmaal.
Ik hoop dat je in de toekomst een positiever zelfbeeld krijgt, ik denk dat je daar meer spiermassa mee wint dan trainen
Comment
-
@ gm , die side pose is echt masterlijk .
nog van die negatieve opmerkingen over jezelf en ik kom je klappen geven ! is dat duidelijk ?You gotta love yourself ! If you've been training for more then a year and your afraid to show your muscle then ... WHY are you doing it for ? Thats like being a millionaire and still homeless Kali Muscle
The upper back is the new chest Defranco
Comment
-
@ Gus je quads , wtf ..........
heel vermakelijke fotoshopskills ookYou gotta love yourself ! If you've been training for more then a year and your afraid to show your muscle then ... WHY are you doing it for ? Thats like being a millionaire and still homeless Kali Muscle
The upper back is the new chest Defranco
Comment
-
Fuck hoop dat ik zo nog ff snel kan uploaden en maken binnen de tijd. Heb afgelopen twee weken niks gevreten en kan nu bunkeren. Heb dat ook gedaan dus heb een flink buikje nu . Ff kijken of het gaat lukken."Aan****testosteron****hangen geen risico's want islichaamseigen****stof" -****Dexie****2013 ( het srs jaar)****
Comment
-
Nou in iedergeval iemand die voor de laatste plaats gaat en poseren kan ik al helemaal niet zeker als m'n vrouw het allemaal even snel wil doen, maar ja wat maakt het uit alsof anders wel kans zou maken.
bw 88
lengte 1.68
20140414_201339_resized_1.jpg20140414_195858_resized_1.jpg20140414_195839_resized.jpg
en mn zoontje op de achtergrond denkt bij zichzelf wtfGoed gejat is het halve werk!
Comment
-
Sidebar top desktop
Collapse
Actieve discussies
Collapse
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining A
Safety bar squat:
- 115kg 3x (VPR)
- 105kg 2x
Deficit wide grip SL DL:
- 100kg 5x
- 100kg...-
Kanaal: Trainingslogjes
20 uur geleden -
-
door Alex WouzaHey allemaal,
Voor iedereen die in Raalte of omgeving HYROX wil trainen: bij Lifestyle Centre kun je nu officieel HYROX-trainingen volgen!...-
Kanaal: Links
1 day ago -
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining D
1 sec paused safety bar squat:
- 95kg 3x
Sumo safety bar goodmorning:
- 22.5kg 2x15
Wide...-
2 dagen geleden -
-
door jensonThe clarity of your writing makes complex ideas accessible. It's evident that you prioritize the reader's understanding. uscis approved translators...
-
Kanaal: Algemene database
3 dagen geleden -
-
door Roycejhooten<<<Keto Flow ACV@>>> The aspect carries green tea extracts that have antioxidants that prevent all health problems. It allows with a...
-
4 dagen geleden -
-
door isableI love how you break down complex ideas into easy-to-understand points. It makes learning about [subject] so much more enjoyable. ooglift zonder ...
-
3 dagen geleden -
-
door richersonThe conversational tone of your writing makes your blog feel like a friendly conversation. It's a pleasure to read and learn from. mccqe
-
4 dagen geleden -
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining C
Pin zercher squat:
- 80kg 3x
- 80kg 4x
Safety bar back extension:
- 45kg 1x
- 25kg 12x...-
5 dagen geleden -
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzRedelijk verkouden, dus van meeste oefeningen maar 1 set gedaan en wat meer RIR / intensiteit wijs in de pocket overgehouden.
Training B...-
1 week geleden -
Tag Cloud
Collapse
Comment