Zoals eerder aangegeven hebben wij ook een leven naast bodynet en doen dit extra voor het forum. De relatief korte inschrijfperiode zijn we ons van bewust desondanks heb ik besloten het toch door te zetten om te kijken of we genoeg deelnemers konden krijgen en het succes van voorgaande jaren weer konden evenaren met als gevolg een leuke competitie en voor sommige misschien te boost die ze nodig hebben om net ff wat harder te trainen en te dieeten.
Jammer dat mensen over 1 woordje struikelen.
Patricia was al invited bij quibus, hierop had je kunnen reageren met dat je ook had willen meedoen. je had vanaf 08 april 10:42 de tijd om mij een pm te sturen hierover
het is nooit de intentie geweest om vrouwen uit te sluiten, het is praktisch dezelfde setup die we in het verleden hebben gebruikt vandaar de woordkeuzes mijn excuus voor de onduidelijkheid hierover. zal dit voor volgend jaar aanpassen.
Aangezien er voor de rest duidelijke richtlijnen zijn gesteld betreft deadlines met de Bodymania contest, blijft de inschrijving gesloten. Als je echt had mee willen doen zoals je aangeeft had je dit aan het begin kunnen aangeven, dan hadden wij je met alle plezier welkom geheten en de regels even snel aangepast. Echter omdat de tijdscriteria je al tegenstond is mij persoonlijk de vraag of je intentie al was om mee te doen ondanks dat het over kwam als een mannen only ding wat zeker niet de bedoeling was.
Originally posted by ina
View Post
Patricia was al invited bij quibus, hierop had je kunnen reageren met dat je ook had willen meedoen. je had vanaf 08 april 10:42 de tijd om mij een pm te sturen hierover
Originally posted by Patriciaaa
View Post
Aangezien er voor de rest duidelijke richtlijnen zijn gesteld betreft deadlines met de Bodymania contest, blijft de inschrijving gesloten. Als je echt had mee willen doen zoals je aangeeft had je dit aan het begin kunnen aangeven, dan hadden wij je met alle plezier welkom geheten en de regels even snel aangepast. Echter omdat de tijdscriteria je al tegenstond is mij persoonlijk de vraag of je intentie al was om mee te doen ondanks dat het over kwam als een mannen only ding wat zeker niet de bedoeling was.
Comment