BB / PL Seminar - 16-11-2014 Fitness Boulevard Den Haag

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Originally posted by Mvos View Post
    Voordeel dat Lisanne gesponserd word door XXL

Een volgende meet zal rond maart /april zijn in onze gym ,waarbij we nu al een idee hebben om er bv een weekend van te maken.
    haha oke, dan neem ik maart en april vast vrij! gebeurt me niet nog een keer
    Mangs wa, aait nich

Comment

• Zo top man maarten. Wat een toporganisatie wil niet kontelikken maar dit regelen jullie gewoon super. Volgensmij ben jij het voorbeeld van hoe iemand moet ondernemen, dus met jou gym komt het ook wel goed.
      Don't ever let somebody tell you, you can't do something.
      People can't do something themselves, they wanna tell you, you can't do it.
      BP: 1x120 kg SQ:1x190 kg DL: 1x200 kg

Comment

• Lijkt me me best gezellig zo'n weekend, maar hopelijk denk je ook een beetje aan de kosten dan .

Maar nu eerst 16 nov.

Wordt wel lekker druk voor mij zou s'morgens een verjaardag hebben, maar gaat ik nu niet heen doordat mijn vrouw om 11.00 ook nog naar een film wil met het hele gezin. Dus sla ik die verjaardag maar over, gaat de rest maar
        Goed gejat is het halve werk!

Comment

• btw ik hoef helemaal niks mee te nemen alles ligt al klaar.
          Goed gejat is het halve werk!

Comment

Een volgende meet zal rond maart /april zijn in onze gym ,waarbij we nu al een idee hebben om er bv een weekend van te maken.
            Een weekend klinkt goed! Ik heb er in ieder geval super veel super zin volgend week zondag!
            Still in a learning process!

Comment

dan ben ik ook weer van de party komt dan veel beter uit en dichterbij. maarja volgende week ben ik er sowieso ook.
              Bodybuilding is an art form to me painters have their canvas,
              musicians have their instruments and voice, I HAVE MY BODY

Comment

• Super goed geregeld Maarten! Krijg er steeds meer zin in als ik zo die updates van je lees. Zie je volgende week!

Vind het jammer dat ik niet in de buurt van Rotterdam woon, anders was ik sowieso bij jullie gym gegaan.

Comment

• Maak het vanavond over, had geen random reader bij deze week..
                  "People laugh and call me lazy, while they twit around in their three-hour workout making zero progress. Sometimes, instead of what you do in the weight room, it's what you don't do that will lead to success."

Comment

• Damn ziet er goed uit allemaal, zo zonde dat ik er niet bij kan zijn..
                    Maart of april kan ik vast wel, zal er tijd voor vrij maken, helaas ben ik nu niet in Nederland om er bij te zijn.

Comment

• Een heel weekend Voor je het weet zitten we met zijn allen 3 weken op muscle beach!

Comment

• Haha, meer als bv een volledige BB dag en een volledige PL dag met de mogelijkheid om te overnachten als je allebei wil doen.

Teller staat nu over de 30 man

Vandaag de laatste dag voor het inschrijven!!!!!
                        Team Fox Gym - Contest Prep / Transformation / Nutrition - PM voor informatie.
                        Ox Nutrition / Ice76 Protein Ice

Comment

• Ow.. ik teken ervoor hoor, zolang ik maar niet met Ruhl ofzo een kamer moet delen

Comment

• Mooi aantal.
                            Heb je ook naamkaartjes?
                            Hoe moet ik dat in godsnaam allemaal onthouden?
                            DIVIDE ET IMPERA

Comment

• Haha, jij moet blij zijn dat je nog weet hoe je zelf heet ouwe

xje
                              Team Fox Gym - Contest Prep / Transformation / Nutrition - PM voor informatie.
                              Ox Nutrition / Ice76 Protein Ice

Comment

Haha, jij moet blij zijn dat je nog weet hoe je zelf heet ouwe

xje
                                Jij bent me er ook eentje he, Rene.

Wel leuk, ik heb er zin in.
                                DIVIDE ET IMPERA

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                                X