Als dit je eerste bezoek aan Bodynet.nl is, kijk dan even hier. Registreer
je eerst voordat je kunt reageren. Om berichten te lezen klik je op een forum hieronder.
je kan ook normaal reageren ahahahahaha voel je je gelijk aangevallen dat je geen kracht hebt :P de gene die aan deze competitie meedoen zijn volgens mij 3 man ofso?? ... ik weeg 88 kilo met mischien een vetpercentage van 15 procent... van een lengte van 1.77 maar ik druk 4x 120 kilo... terwijl bodybuilders maar max 110 kilo kunnen drukken met een gewciht van 110 kilo UWHAWUHAUW sorry hoor maar dan ben jij in mijn ogen opgeblazen met lucht dan wil ik best een armpje met je drukken in dat geval/...
massa zonder kracht is ook bullshit..
probeer een 120kg te banken als je vetpercentage onder de 8% is.. en verder sluit ik me helemaal met nex aan. Je praat echt bullshit sorry :S zijn mensen die voor de look trainen en zijn mensen die voor massa trainen.
Ga eens uitzoeken hoeveel Jay C bankt
(wie nog mee wilt doen, dat kan)! Nogmaals bodybuilder1990 en Leo1988
Zeer goede foto's! Volgend jaar zullen we allemaal versteld staan van de vorderingen.
Nou overdrijf je wel weer. Als dat 44cm armen zijn dan ben ik de scheefste hond die er is.
ohwja kut, verkeerd gekeken... bijna 40 cm... alsnog wel echt dik in rust.
@ sakura's pics: nette benen ouwe! Mooie posterior delts ook. Wel veel zelfde poses in het begin, maar het is wel duidelijk
22 jaar, 182 cm, 82 kg en 8,9% vet __________________________________________________ _________________________ Deadlift: 216 kg RDL: 5 x 200 kg FSQ: 115 kg PL SQ: 170 kg Benchpress: 115 kg
leuk dat je je even voorstelt in het bestemde topic daarover.
en leuk dat je gewoon maar ergens iets post waar het helemaal niet thuis hoort.
als je je gewoon voorstelt en eigen topic maakt komen er reacties zo niet.
Sex dolls have come a long way since their inception. What started out as simple inanimate objects designed for sexual pleasure have evolved into highly...
To enroll in the US CPA course, candidates must fulfill specific educational and professional criteria. A bachelor’s degree in accounting, finance,...
Finding effective techniques to get assignment done is essential when academic deadlines are approaching. You may greatly lower stress and enhance the...
Parasites in the muscles can cause symptoms like muscle pain, weakness, swelling, fever, and fatigue. In some cases, you may also experience joint stiffness,...
Shuconaandrod expert coaching provides guidance to help you reach your personal and professional objectives. Whether you're looking to enhance your skills,...
Comment