Als dit je eerste bezoek aan Bodynet.nl is, kijk dan even hier. Registreer
je eerst voordat je kunt reageren. Om berichten te lezen klik je op een forum hieronder.
Is de meeting nu definitief vastgesteld op 4 april? Zo ja waar is het verzamelpunt dwz waar treffen we elkaar? Is er al een definitief programma vastgesteld? Er zijn inmiddels heel veel opties ingebracht maar ik denk dat generalix of een andere moderator nu maar definitief een programma moet samenstellen anders wordt het niks, iedereen heeft zijn eigen ideen en plannen, maar iemand moet even de knoop doorhakken
Trefpunt op het station? is makkelijk te vinden !!
Ik reserveer om 17.30 uur bij de los argentinos alwaar wij ons vol gaan vreten aan steaks, spare ribs, hondenvoer, of andere dingen.
Als er alleen gegeten wordt, is dit het plan:
17.00 uur verzamelen op het station.... en NIET bij de meeting point, dat schiet niet op, daar verzamelt iedereen en ik ga echt niet met een groot bord met 'BN meeting' daar staan om de juiste mensen te verzamelen... Dusssss, even denken wat handig is... Onder het grote blauwe bord met alle vertrekkende treinen erop.
En als er genoeg animo is om te poolen of bowlen vantevoren hoor ik dat graag, maken we even een nieuw plannetje.
"Just because you've always done it that way doesn't mean it's not incredibly stupid."
Zet mij maar neer voor poolen/bowlen. Zoals eerder aangegeven is het op en neer reizen alleen voor een etentje niet echt interessant voor moi. misschien nog naar een leuke trance nachtclub na afloop?
Zet mij maar neer voor poolen/bowlen. Zoals eerder aangegeven is het op en neer reizen alleen voor een etentje niet echt interessant voor moi. misschien nog naar een leuke trance nachtclub na afloop?
Niet als er van die commerciële zooi die jij nu aan het luisteren bent gedraaid wordt
Neem je tijd. Hebben we wat te lachen met je hamsterwangetjes waarin je alles opslaat
Maar ja... het is balans. Jij eet traag. Ik eet zo snel dat velen niet eens weten wat ik allemaal naar binnen heb gestauwt hehe. Mij gaat het uiteindelijk om die grote chocolade toetjes. En oh wee als ze die niet hebben!!
@ onderhandelen: je hebt kennen en 'kennen' . snappie. met jou zou ik zo gaan, met persian boi niet.
stuk of 10-15 hiero waar ik wel mee zou gaan. de rest gwoon niet.
er komen gwoon heel veel sprietjes op af, die net op het forum komen, een week trainen en het stoer vinden om dan met grote/ oudere gasten te zitten. let wel: ik verwijt ze niet, zou het namelijk zelf ook doen. maarrrr.... ik zou het ook goed begrijpen dat zo'n gast dat zelf niet zag zitten.
nou ben ik zelluf niet meer groot enzo netuurlek, maar je got mn point neem ik wel aan.
aan dso mis je niks. die is communist geintje dsootje
Mwah, zie hier toch vooral de seniors, plus dat we de vorige keer met alleen seniors zaten en je toen toch ook niet kwam.
"Een zoektocht naar kennis moet los staan van het moreel van goed of kwaad, anders is die toch gedoemd niet volledig te zijn." - Genjuro
Ik ga zelf overigens ook poolen/ bowlen...
ik ga overigens liever poolen, sla ik hoogstwaarschijnlijk een minder grote flater mee dan met bowlen
"Just because you've always done it that way doesn't mean it's not incredibly stupid."
dat was juist de bedoeling dat ik van achter uit men broek knapte.
vorige keer weet ik niet pcies meer wrom ik er niet was. volgens mij omdat het op zaterdag was en dat het te laat werd ofzo? of op zondag? dan was het helemaal geen optie. weet ik ut.
morgen ga ik bourgondisch eten in meppel. ben benieuwd
Are you currently on the lookout for Jobs in Karachi?In this article, we will explain how Karachi’s job market is bustling with opportunities spanning...
In the vibrant city of Lahore, the future of motion graphic design services is poised to revolutionize the way brands communicate their messages. With...
Parasites in the muscles can cause symptoms like muscle pain, weakness, swelling, fever, and fatigue. In some cases, you may also experience joint stiffness,...
Iversun 12mg is a medication containing Ivermectin, widely used to treat parasitic infections in the body. It works by paralyzing and eliminating parasites,...
@@ Mehmet Oz CBD Gummies This now not handiest guarantees that you acquire the real product but also affords the introduced protection of a 90-day cash-returned...
Comment