Nieuwe meet!

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• @ Bruce

Jaja.., maar wel de sterkste communistische klootzak van dit forum he?
    Geniet, en drink met maten!

Comment

• Originally posted by wiseguy View Post
      Is de meeting nu definitief vastgesteld op 4 april? Zo ja waar is het verzamelpunt dwz waar treffen we elkaar? Is er al een definitief programma vastgesteld? Er zijn inmiddels heel veel opties ingebracht maar ik denk dat generalix of een andere moderator nu maar definitief een programma moet samenstellen anders wordt het niks, iedereen heeft zijn eigen ideen en plannen, maar iemand moet even de knoop doorhakken
      Trefpunt op het station? is makkelijk te vinden !!
      De waarheid kan erg hard zijn

Comment

• Originally posted by de sterkste ophaler View Post

@ Pinada

Sorry meid..het is niet anders.

Maar, planning:

Ik reserveer om 17.30 uur bij de los argentinos alwaar wij ons vol gaan vreten aan steaks, spare ribs, hondenvoer, of andere dingen.

Als er alleen gegeten wordt, is dit het plan:

17.00 uur verzamelen op het station.... en NIET bij de meeting point, dat schiet niet op, daar verzamelt iedereen en ik ga echt niet met een groot bord met 'BN meeting' daar staan om de juiste mensen te verzamelen... Dusssss, even denken wat handig is... Onder het grote blauwe bord met alle vertrekkende treinen erop.

En als er genoeg animo is om te poolen of bowlen vantevoren hoor ik dat graag, maken we even een nieuw plannetje.
        "Just because you've always done it that way doesn't mean it's not incredibly stupid."

Comment

• Zet mij maar neer voor poolen/bowlen. Zoals eerder aangegeven is het op en neer reizen alleen voor een etentje niet echt interessant voor moi. misschien nog naar een leuke trance nachtclub na afloop?

Comment

• Originally posted by Falstyr View Post
            Zet mij maar neer voor poolen/bowlen. Zoals eerder aangegeven is het op en neer reizen alleen voor een etentje niet echt interessant voor moi. misschien nog naar een leuke trance nachtclub na afloop?
            Niet als er van die commerciële zooi die jij nu aan het luisteren bent gedraaid wordt

Maar ok, respect dat je het probeert

Ik schrijf uwen naam op de pool/bowl lijst.
            Last edited by Pinada; 05-03-2009, 14:30.
            "Just because you've always done it that way doesn't mean it's not incredibly stupid."

Comment

• Originally posted by Pinada View Post
              Maar ok, respect dat je het probeert
              Trance Energy nummers die je stuurt zijn wel te doen. Maar album van hardstyle is...Boink boink peep peep sjappie en japie

Comment

• Metal feestje??

Comment

• OWEE!!! als iemand dit keer gaat zeuren dat ik te langzaam eet
                  let me enjoy my food demmit!!!

Comment

• Neem je tijd. Hebben we wat te lachen met je hamsterwangetjes waarin je alles opslaat

Maar ja... het is balans. Jij eet traag. Ik eet zo snel dat velen niet eens weten wat ik allemaal naar binnen heb gestauwt hehe. Mij gaat het uiteindelijk om die grote chocolade toetjes. En oh wee als ze die niet hebben!!

Comment

• Originally posted by bruce View Post
                      @ onderhandelen: je hebt kennen en 'kennen' . snappie. met jou zou ik zo gaan, met persian boi niet.
                      stuk of 10-15 hiero waar ik wel mee zou gaan. de rest gwoon niet.
                      er komen gwoon heel veel sprietjes op af, die net op het forum komen, een week trainen en het stoer vinden om dan met grote/ oudere gasten te zitten. let wel: ik verwijt ze niet, zou het namelijk zelf ook doen. maarrrr.... ik zou het ook goed begrijpen dat zo'n gast dat zelf niet zag zitten.
                      nou ben ik zelluf niet meer groot enzo netuurlek, maar je got mn point neem ik wel aan.

aan dso mis je niks. die is communist geintje dsootje
                      Mwah, zie hier toch vooral de seniors, plus dat we de vorige keer met alleen seniors zaten en je toen toch ook niet kwam.
                      "Een zoektocht naar kennis moet los staan van het moreel van goed of kwaad, anders is die toch gedoemd niet volledig te zijn." - Genjuro

sigpic

"Rock is overpowered. Paper is fine" -Scissors-

Comment

• Originally posted by GeneralIx View Post
                        Mwah, zie hier toch vooral de seniors, plus dat we de vorige keer met alleen seniors zaten en je toen toch ook niet kwam.
                        Ik denk dat Bruce niet meer in zijn leren broek paste en hij geen kans meer had om te shoppen voor een nieuwe. Helaas dus ook geen wok voor ome Bruce
                        Geniet, en drink met maten!

Comment

die grote chocolade toetjes.
                          Wow... wat heb ik gemist?!

Comment

Zet mij maar neer voor poolen/bowlen. Zoals eerder aangegeven is het op en neer reizen alleen voor een etentje niet echt interessant voor moi. misschien nog naar een leuke trance nachtclub na afloop?
                            Ik ga zelf overigens ook poolen/ bowlen...

ik ga overigens liever poolen, sla ik hoogstwaarschijnlijk een minder grote flater mee dan met bowlen

Comment

• dat was juist de bedoeling dat ik van achter uit men broek knapte.
                              vorige keer weet ik niet pcies meer wrom ik er niet was. volgens mij omdat het op zaterdag was en dat het te laat werd ofzo? of op zondag? dan was het helemaal geen optie. weet ik ut.
                              morgen ga ik bourgondisch eten in meppel. ben benieuwd
                              een dag niet geleefd..... dan ben je dood

Comment

• Originally posted by Patricia86 View Post
                                Wow... wat heb ik gemist?!
                                pfft get your own. Van mijn chocola blijf je af. IT IS MINE!!!!

En Pin...niet vergeten heh?! *HINT HINT!!*

Poolen/bowlen maakt me niet uit. Kan het allebei niet geweldig :P

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                                X