Nieuwe meet!

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Atta
    Vincent
    Mark
    Patricia
    Reinier
    Martijn
    Dewayne
    Linda
    Erik

Kees
    MT
    Been
    Wiseguy
    Nex (nog niet zeker)

Je was iemand vergeten in je lijst pinda, Erik.
    Dat zijn al 14 mensen.

Comment

• Verrek, je hebt gelijk. Stupid me...

14 mensen, dat zal een partij gekluif worden
      "Just because you've always done it that way doesn't mean it's not incredibly stupid."

Comment

• God, god, god. Ik heb al medelijden met die tent, of hoe dat ook heet waar je zoveel spare ribs kan eten als je wilt voor een bepaald bedrag. Moet je eens voorstellen. 14 mensen van bodynet die even naar een all you can eat tent gaan. Haha, ik zie het al voor me. Daar worden ze niet blij van..

Comment

• Originally posted by Nex- View Post
          God, god, god. Ik heb al medelijden met die tent, of hoe dat ook heet waar je zoveel spare ribs kan eten als je wilt voor een bepaald bedrag. Moet je eens voorstellen. 14 mensen van bodynet die even naar een all you can eat tent gaan. Haha, ik zie het al voor me. Daar worden ze niet blij van..
          Eigenlijk zouden we moeten vragen of ze alle afgekloven spare ribs laten staan zodat we aan het eind de schade goed kunnen bekijken (en vereeuwigen op camera)
          "Just because you've always done it that way doesn't mean it's not incredibly stupid."

Comment

• [QUOTE En dan pakken we of de trein ik en possel, of we rijden met Martijn mee, als hij dat goed vindt. twee jonge patsers in de auto.. haha.[/QUOTE]

Hee hallo! 3 jonge patsers zal je bedoelen!! Of ben ik qua leeftijd echt de opa vant stel. Haha. Trainen lijkt me een goed plan. Moet alleen ff kijken of ik dat ga redden. Enne... Gezien de lokatie is treinen wel handiger. Heb ook niet zo'n zin om bob te heten die avond
            Laten we iig ( als je meegaat nex) met z'n drieen met de trein gaan. Kee?
            Stats: 33 jaar, 78 kg, 1,76, bf: 14%.
            DL 120, SQ 110, BP 90.

Comment

• Dat is goed hoor dan gaan we met de trein, eerst trainen dan richting de meeting.
              Haha mijn excuses, 3 jonge patsers!

Comment

• Originally posted by Pinada View Post
                Kay dan heb ik als aanwezigen:

Gen
                Flapster
                DSO (kerel, we hadden een afspraak gemaakt voor tijdens het eten dus nu niet terugkrabbelen hoah)
                Patricia (als ze eerder weg kan én ze niet verdwaalt en per ongeluk naar Duitsland rijdt)
                Possel a.k.a. Reinié a.k.a. den bessem
                Nex (of niet? of wel? of niet?)
                Martijn
                Sakkie a.k.a. Hamptaro
                MT
                Been (tenminste.... DSO komt ook dus dan zou jij ook komen toch?)
                Kees
                Wiseguy
                en Pin

iemand vergeten of iemand onterecht op de lijst?
                Kom heel graag maar ben dan vol aan het verbouwen dus reken maar niet op mij. kom ik toch schuif ik wel aan kan altijd wel een stoeltje bij toch.
                Who's the Chef

Comment

• Mijn aanwezigheid is op dit moment van schrijven nog steeds onder voorbehoud!
                  Ik heb nog altijd geen akkoord gekregen van mijn werkgever voor een vrije dag! Jullie horen dat zsm.
                  Geniet, en drink met maten!

Comment

• Ik gaat niet mee...

De reden waarom ik niet mee ga kan bij belangstelling gevraagd worden via PM om dit topic schoon te houden..
                    De waarheid kan erg hard zijn

Comment

• Originally posted by Been View Post
                      Kom heel graag maar ben dan vol aan het verbouwen dus reken maar niet op mij. kom ik toch schuif ik wel aan kan altijd wel een stoeltje bij toch.
                      Absoluut, desnoods wel twee stoelen, drie als je je vrouw ook nog meeneemt.
                      "Een zoektocht naar kennis moet los staan van het moreel van goed of kwaad, anders is die toch gedoemd niet volledig te zijn." - Genjuro

sigpic

"Rock is overpowered. Paper is fine" -Scissors-

Comment

• hey vet awesome een meet met allemaal lui van bodynet, is dit alleen voor de diehard lui die al jaren op bodynet ziten of gewoon iedereen want dan wil ik ook wel langs droppen.
                        Work it, make it, do it,
                        Makes us harder, better, faster, stronger!

Comment

• Originally posted by GeneralIx View Post
                          Absoluut, desnoods wel twee stoelen, drie als je je vrouw ook nog meeneemt.
                          Who's the Chef

Comment

• Originally posted by abasinp View Post
                            hey vet awesome een meet met allemaal lui van bodynet, is dit alleen voor de diehard lui die al jaren op bodynet ziten of gewoon iedereen want dan wil ik ook wel langs droppen.

Iedereen is welkom (anders hadden we wel wat PM's rondgestuurd ).

Originally posted by Been View Post
                            Als dat stoeltje dan maar bijgeschoven wordt vóór we ons eten hebben besteld, want ik ga dat van mij dus echt niet met je delen

Comment

• Been schat, je mag wel op mijn schoot zitten.

Comment

• Originally posted by Pinada View Post
                                Iedereen is welkom (anders hadden we wel wat PM's rondgestuurd ).
                                dus ook na 5 posts en 2 weken membership? dat is nou juist waarom ik het af laat weten. (komt de discussie hoor)...
                                voor mij lijkt het dan hetzelfde of je gwoon wat mensen oppikt in de stad en daarmee afspreekt.
                                een dag niet geleefd..... dan ben je dood

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                                X