Nieuwe meet!

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Gereserveerd:

17.30 uur vritten bij los argentinos
    16.00 uur tot 17.00 uur twee pooltafels op de mariaplaats
    "Just because you've always done it that way doesn't mean it's not incredibly stupid."

Comment

• Zo.. had ik bijna op die dag cursus. Bijna

Beetje dooiig in dit topic geworden zeg.

Comment

• Nu de datum en tijd bekend is...is iedereen bang geworden. Begint echt te worden. Zie mij rilllen...oh wacht *zet verwarming hoger*...aah dat scheelt een hoop.

Comment

• Wordt vet.
          "Een zoektocht naar kennis moet los staan van het moreel van goed of kwaad, anders is die toch gedoemd niet volledig te zijn." - Genjuro

sigpic

"Rock is overpowered. Paper is fine" -Scissors-

Comment

• Iedereen is te druk bezig met de mentale voorbereiding om nog te reageren...

Of zoiets...
            "Just because you've always done it that way doesn't mean it's not incredibly stupid."

Comment

• tegen die tijd ben ik eerder mentaal gebroken...zo niet gebeurd het wel met een keu of 2 :P

Comment

• Originally posted by Falstyr View Post
                tegen die tijd ben ik eerder mentaal gebroken...zo niet gebeurd het wel met een keu of 2 :P
                Wie zou jou nou willen aanvallen met een keu??? Kan ik me niks bij voorstellen...

Comment

• Jij bent eerder iemand die chocolade aanbied en er arsenicum op doet... :P

Comment

Jij bent eerder iemand die chocolade aanbied en er arsenicum op doet... :P
                    Goh, jij hebt soms best goede ideeën... Was ik nog niet eens opgekomen... Hoewel arsenicum wat ver gaat, wellicht wat laxeermiddel...

Comment

• Originally posted by Pinada View Post
                      Goh, jij hebt soms best goede ideeën... Was ik nog niet eens opgekomen... Hoewel arsenicum wat ver gaat, wellicht wat laxeermiddel...
                      Gezellig, Vincent de hele avond aan de race
                      Geniet, en drink met maten!

Comment

• Originally posted by de sterkste ophaler View Post
                        Gezellig, Vincent de hele avond aan de race
                        Ik zit er niet mee, maar ik ga echt niet de hele tijd heen en weer lopen. Dus als de rest in de stank wil zitten...

Comment

Ik zit er niet mee, maar ik ga echt niet de hele tijd heen en weer lopen. Dus als de rest in de stank wil zitten...
                          Vincent..misschien is een Up&Go luiertje voor jou een goed iedee? Of een heerlijke depend slip? Voor de rest is oust uiteraard een hele goede oplossing
                          Geniet, en drink met maten!

Comment

• Originally posted by de sterkste ophaler View Post
                            Vincent..misschien is een Up&Go luiertje voor jou een goed iedee? Of een heerlijke depend slip? Voor de rest is oust uiteraard een hele goede oplossing
                            Ow ja, which reminds me... Ik moest inderdaad ook nog wc-verfrisser meenemen...

Comment

• *zucht* don't worry. Ik douche wel op tijd. Een keertje 2x in de week douchen ipv 1x is een opoffering die ik maar doe dan :P

Comment

*zucht* don't worry. Ik douche wel op tijd. Een keertje 2x in de week douchen ipv 1x is een opoffering die ik maar doe dan :P
                                Zorg je dan wel dat 1 van die twee keer op de bewuste zaterdag zelf valt? En dat je daarna niet in de modder gaat rollen of zo...

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                                X