Nieuwe meet!

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Originally posted by GeneralIx View Post
    Ik snapte hem al niet. Kon niet volgen dat je op BJ-addict antwoordde "busted", maar BJ is natuurlijk Ben en Jerry's.
    Huh? Wat dacht jij dan?
    "Just because you've always done it that way doesn't mean it's not incredibly stupid."

Comment

• "Een zoektocht naar kennis moet los staan van het moreel van goed of kwaad, anders is die toch gedoemd niet volledig te zijn." - Genjuro

sigpic

"Rock is overpowered. Paper is fine" -Scissors-

Comment

• Originally posted by GeneralIx View Post

Oooooooow dát dacht je... He bah...
        "Just because you've always done it that way doesn't mean it's not incredibly stupid."

Comment

• Bah Atta! Wat ben je toch een smerig ventje....
          Geniet, en drink met maten!

Comment

• Ok dan, voor de poolers onder ons: Ik had het idee dan om 16.00 uur een tafel of twee te reserveren... Kunnen we een uurtje poolen en daarna richting vreetschuur... Zien we daar rond 17.30 uur de niet-poolers...

Bom?

Comment

• Als ik zou gaan poolen, dan weet k het voor elkaar te krijgen dat die stok (keu?) door me oog gaat, en vervolgens me voet gaat doorboren. Zo handig ben ik dan ook wel weer. Toen ik nog op school zat gingen we wel eens poolen, maar op een gegeven moment was het beter dat ik niet meer meedeed. Dat zegt denk ik wel genoeg

Maare, klopt het dat er dus steeds minder mensen komen? Hoort het niet zo te zijn dat het aantal steeds groter wordt?

Comment

• Originally posted by Patricia86 View Post
                Als ik zou gaan poolen, dan weet k het voor elkaar te krijgen dat die stok (keu?) door me oog gaat, en vervolgens me voet gaat doorboren. Zo handig ben ik dan ook wel weer. Toen ik nog op school zat gingen we wel eens poolen, maar op een gegeven moment was het beter dat ik niet meer meedeed. Dat zegt denk ik wel genoeg

Maare, klopt het dat er dus steeds minder mensen komen? Hoort het niet zo te zijn dat het aantal steeds groter wordt?
                ohh dat is totaal geen probleem hoor..
                de aller eerste keer dat ik ging poolen waren er 3 ballen op tafel.. de witte en 2 halfe.... dus ik schiet zo.. huppa alle 2 in 1shot erin... toen .. toen realiseerde ik dat ik onwijs veel talent had voor poolen

dus ik wil het je wel leren hoor

Comment

Mensen zijn bang of hebben andere smoesjes om niet op te komen dagen. Was de vorige keer ook al het geval

Comment

• Originally posted by Falstyr View Post
                    Mensen zijn bang of hebben andere smoesjes om niet op te komen dagen. Was de vorige keer ook al het geval
                    En terecht dat ze bang zijn... Ben ik ook een beetje

Comment

• @Falstyr; Jammer is dat.

@Sakurakilla; Hahaha de laatste keer dat ik het deed, maakte ik een gat in het kleed. Zegt denk ik al wel genoeg. Dus nee, ik waag me daar niet meer aan
                      Wel grappig dat het bij jou gelijk goed ging.

@Pinada; Bij zulke posts van jou, weet ik nooit of het nou sarcasme is of niet Doet er ook niet echt toe haha

Comment

@Pinada; Bij zulke posts van jou, weet ik nooit of het nou sarcasme is of niet Doet er ook niet echt toe haha

Zie het als een grapje met in je achterhoofd dat in ieder grapje een kern van waarheid zit

Comment

• kortom ze neemt je constant in de zeik als je niet op let

Comment

kortom ze neemt je constant in de zeik als je niet op let
                            The pot calling the kettle black

Comment

• ik verbloem het niet doos :P

Comment

ik verbloem het niet doos :P
                                Geen chocola voor jou!

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                                X