Originally posted by Sancho
View Post
Nieuwe meet!
Collapse
X
-
Originally posted by Pinada View PostMartijn en Nex, zijn jullie er nog bij aanstaande zaterdag? Zo ja, ook mee poolen of alleen eten?
Dualinity, ga jij nog mee? Of ben je te druk met je blender?BW: 75kg ---- Begonnen: 1 nov 2008
BP1x92,5 ----- Incline press: 1x75kg ----- Dlift: 1x160kg ----- Front Squat: 1x95kg
Comment
-
Originally posted by Sancho View PostEr wordt toch terug een mini-foto-reportage gemaakt?
Edit: DER EINZELGANGER; topic staat hier meer dan 2 maand en je ziet het nu nog maar?
ja, ik stond er ook van te kijken dat het er al zo lang staat en mijn oog het nu pas ziet..heel apart. Waarschijnlijk kats over heen gelezen. Misschien omdat ik bijna altijd in de voeding, oefeningen en paar van die topics zat te lezen. Kijk nu overal beetje na de laatste week/2 weken en nu kwam ik deze tegenIk ben in goede vorm.....Rond is toch ook vorm?
Comment
-
Beste mensen, ben al een poosje niet meer op BN geweest. Wegens omstandigheden.
Vanwege diezelfde familie omstandigheden kan ik er vandaag ook niet bij zijn. Baal er ontzettend van, maar dit gaat even voor. Moet zeggen dat mijn hoofd er ook niet echt naar staat op dit moment.
Bij deze dan ook mijn excuus dat ik dit pas zo laat vermeld.
In ieder geval voor degene die wel gaan: Veel plezier en drink er eentje op mij.
Groet!
Martijn.Stats: 33 jaar, 78 kg, 1,76, bf: 14%.
DL 120, SQ 110, BP 90.
Comment
-
Originally posted by sakurakilla View Posthave fun vandaag allemaal.. jammer dat ik er niet bij kan zijn.. mischien wel bij meet nr 3
@pinda
niet vergeten fotos te maken he lekkerding!!
met je terratoriumdrift ofzo
maar sssssstt
Territoriumdrift ja... Maar dat hoeft niet iedereen hier te weten
Originally posted by Falstyr View PostWat een afzeggers. Possel vanochtend op MSN dat ie ziek is.
Ik ga gewoon ondanks me rug.
Zelfs gepoold!
Originally posted by de sterkste ophaler View PostVolgens mij zitten Pinada en Falstyr daar morgen alleen te dineren. Zet de kaarsjes maar op tafel! Halleeeeeeeeeejjjjjjj
Originally posted by Posseltje View Posthet is vanavond en zijn als goed al klaar met dineren
Edit:
Kort verslagje dan maar:
Kwart voor vier afgesproken bij het grote smurvenbord (grote slaat op bord, niet op smurf, het is namelijk een blauw bord en geen rood bord)... Dus, op zoek naar de dikke en de dunne (Flappie en de Bezem)... Flappie gevonden, bleek dat Bezem sjaak afhaak was...
Dus, met zijn drieën op weg naar poolcentrum... Werden we onderweg gecornered door een Greenpeace mannetje... Hoop gewauwel... Falstyr probeerde nog netjes te blijven, Gen was opvallend stil... En ik was blijkbaar iets minder vriendelijk (ik weet zelf van niks overigens )...
Goed, toen dus wezen poolen... Falstyr met kaa uu tee rug... Hield er een bijzondere manier van poolen op na... Uiteindelijk heb ik natuurlijk alles gewonnen... Echt, ik was goed op dreef en alles lukte...
Toen op naar restaurant... In één keer gevonden natuurlijk, aangezien ik een enorm goed richtingsgevoel en dergelijke heb... Atta en ik hadden iets met een S, Falstyr: Ik wil een mixed grill en daarnaast de rib eye steak van 250 gram... Jammer dat ik geen foto heb van het gezicht dat het restaurantvrouwtje trok... Enfin, Flappie krijgt zijn eten... En er kwam een bord spare ribs aan... Nou hadden Atta en ik wel iets met een S besteld, maar toch zeker geen spare ribs... Dus toen onze lendenbiefstuk gebacht werd, had Flappie zijn berg vlees al bijna weggewerkt...
Toetje: chocolade trio... Ik weet nog dat ik een paar happen bijna verloor door het lachen (iets met aflikken, verdere details laat ik achterwege)...
Klaar met eten... Op naar McDonalds... Flappie een milkshake, Atta 20 kipnuggets
Nog ff rondgebanjerd in Utrecht, toen op naar de trein... Flappie naar de wc... Te-ring wat duurde dat lang... Volgens mij was hij tien kilo lichter toen hij klaar was (zijn buik was er echter niet door geslonken)... En ondertussen heeft Atta nog op zijn flikker gekregen van een zeker persoon die het maar raar vond dat hij mij alleen liet staan op Hoog Catharijne...
Mijn uiteindelijke conclusie: Ondanks de lage opkomst heb ik me toch opperbest vermaakt.Last edited by Pinada; 04-04-2009, 21:52."Just because you've always done it that way doesn't mean it's not incredibly stupid."
Comment
-
Opkomst was inderdaad zeer gering. Het was alleen Pinda, Atje en moi. Was op zich wel gezellig. Beetje gepoolt. Eerste potje wat (geluk) masterlijke pots gemaakt en gewonnen. Andere partijen was Atta duidelijk de betere, maar laatste pot zaten Pinda en ik in 1 team en wonnen.
Eten bij de Argentijn. Je had het gezicht van de waitress moeten zien toen ik me bestelling plaatste. Ik kon niet kiezen dus nam twee hoofdgerechten. Mix Grilled met allerlei soorten vlees en nog een 250gr steak. Linda zei al meteen dat de bestelling fout zou gaan...4 hoofdgerechten voor 3 mensen...snappen ze niet. En ja hoor het ging helemaal fout. Kwamen ze met spareribs die we niet besteld hadden. Beetje moeilijk doen, maar uiteindelijk hebben ze wel twee All you can eat rib menu's aangeslagen op de bon terwijl de echte maaltijd van Linda en Atta duurder was hehe. Linda en ik nog een chocolade trio dessert.
Na afloop heeft Atta nog 20 kip nuggets bij de mac gehaald en ik een grote mcshake chocola. Nog stuk door Utrecht gelopen...beetje doelloos rondgedwaald kijken of er nog iets te doen was. "We zijn niet verdwaald, we ontdekken nieuwe delen van Utrecht" We komen opeens bij het station uit en besloten maar naar huis te gaan.
Ondanks de zeer kleine opkomst was het wel gezellig.
Comment
-
Originally posted by Pinada View PostEcht niet
En de meet was leuk. Opkomst was marginaal, beetje pijnlijk (maarja, meet was dan ook geregeld door iemand die er duidelijk minder feeling voor had dan de persoon van de vorige keer), maar heb het uitstekend naar mijn zin gehad.
Kinderlijke lol om het kwijtmaken van een biljartbal van een andere tafel (de paniek bij die mensen toen ze opeens een bal misten) en de verbazing van Linda over mijn gewetenloosheid.
Lekker gegeten, veel gelachen, beetje gekloot, en uiteindelijk Utrecht ook nog even verkend, zeker voor herhaling vatbaar. Maar dan in een echte stad."Een zoektocht naar kennis moet los staan van het moreel van goed of kwaad, anders is die toch gedoemd niet volledig te zijn." - Genjuro
sigpic
"Rock is overpowered. Paper is fine" -Scissors-
Comment
Sidebar top desktop
Collapse
Actieve discussies
Collapse
-
Antwoord op Spierbouwers.nldoor NancyfrankSex dolls have come a long way since their inception. What started out as simple inanimate objects designed for sexual pleasure have evolved into highly...
-
Kanaal: Links
16 uur geleden -
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzMaandag niet getraind, had een sollicitatie in de ochtend en daarna werken, keertje wat langer rust kon ook geen kwaad.
Deze week maar keertje 2...-
Kanaal: Trainingslogjes
1 day ago -
-
door enroutechnologies
- Understanding Fleet Management: A fleet management system is an all-encompassing solution designed to help businesses efficiently manage their vehicle
You do not have permission to view this gallery.
This gallery has 1 photos.-
Kanaal: Even voorstellen...
2 dagen geleden -
door awinash62To enroll in the US CPA course, candidates must fulfill specific educational and professional criteria. A bachelor’s degree in accounting, finance,...
-
Kanaal: Trainingsschema's
5 dagen geleden -
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining A
Safety bar squat:
- 111kg 1x
- 82.5kg 6x
- 82.5kg 7x
Deficit wide grip SL DL:
- 80kg 3x10...-
6 dagen geleden -
-
door harryjkevin0Finding effective techniques to get assignment done is essential when academic deadlines are approaching. You may greatly lower stress and enhance the...
-
Kanaal: Algemeen
1 week geleden -
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining D
Safety bar goodmorning:
- 62.5kg 12x
1 sec paused safety bar squat:
- 91kg 2x
Wide grip...-
1 week geleden -
-
door romankenndyParasites in the muscles can cause symptoms like muscle pain, weakness, swelling, fever, and fatigue. In some cases, you may also experience joint stiffness,...
-
Kanaal: Ziekten en aandoeningen
1 week geleden -
-
door ShuconaRodShuconaandrod expert coaching provides guidance to help you reach your personal and professional objectives. Whether you're looking to enhance your skills,...
-
Kanaal: Algemeen
1 week geleden -
-
door MillerTilanBreng je keuken tot leven met opvallend 3D-fotobehang dat diepte en karakter toevoegt. Kies uit moderne patronen, natuurlijke elementen of abstracte ontwerpen...1 week geleden
Tag Cloud
Collapse
Comment