Nieuwe meet!

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Mijn gym is vanaf 9 tot 12 uur open. Om 1 uur gaat hij weer open. Als de gym in Harderwijk leuk is dan heb ik liever dat we daar trainen. Tot hoe hoog gaan de gewichten daar?

Voor de rest maakt het mij niet zoveel uit, beslis jij maar. Hoe gaan we naar Utrecht possel? Ik heb geen auto. We kunnen met de trein, en anders moet jij rijden.
    Last edited by Nex-; 01-03-2009, 13:52.

Comment

• mijne is tot 1 uur open.. uhmm tja weeet niet vna welk apparaat leg press gaat tot 260, db geen idee kijk niet verder dan mijn eigen gewicht.
      rest standaard apparaten ongeveer 90-100 kg benen vaak iets meer 120 pakken de trein wel, kan ik ene biertje drinken en daarna zo stoppels bij het station weer in =)

Comment

• Je weet toch wel tot hoever de losse gewichten gaan? We gaan namelijk keihard knallen straks possel. Als Martijn mee gaat kan hij ons een lift geven?
        Hij woont ook dichtbij = Nijkerk

Dan delen we de benzine kosten, komt het goedkoper, beter, sneller en gezelliger uit. Kijken of Martijn hiermee akkoord gaat. Hij heeft dan wel twee jonge honden in de auto but who care's? Kunnen we ook nog eens met z'n drieën trainen alvorens we naar Utrecht rijden.

@ General

Stel je niet zo aan man.

Comment

• Kay dan heb ik als aanwezigen:

Gen
          Flapster
          DSO (kerel, we hadden een afspraak gemaakt voor tijdens het eten dus nu niet terugkrabbelen hoah)
          Patricia (als ze eerder weg kan én ze niet verdwaalt en per ongeluk naar Duitsland rijdt)
          Possel a.k.a. Reinié a.k.a. den bessem
          Nex (of niet? of wel? of niet?)
          Martijn
          Sakkie a.k.a. Hamptaro
          MT
          Been (tenminste.... DSO komt ook dus dan zou jij ook komen toch?)
          Kees
          Wiseguy
          en Pin

iemand vergeten of iemand onterecht op de lijst?
          "Just because you've always done it that way doesn't mean it's not incredibly stupid."

Comment

• Ik ga sowieso met possel trainen op die dag. Het is niet 100% zeker of ik wel naar de meeting kom. Ik wil wel graag. Er zijn alleen wel een aantal kleine redenen waarom ik niet zou komen, die wil ik dan ook niet bespreken met jullie.
            Op mij hoef je in ieder geval niet te wachten, en nu niet gaan zeuren over mij en of ik wel of niet kom... scheelt jou het wat? (heb het niet tegen jou hoor pinada), maar de mensen die zich aangesproken voelen.

Ik ga straks even met sakurakilla praten en dan zal ik het op tijd nog laten weten. Training met possel gaat sowieso gebeuren en Martijn kan ook nog altijd mee. Op het moment is het bijna zeker dat ik kom. En dan pakken we of de trein ik en possel, of we rijden met Martijn mee, als hij dat goed vindt. twee jonge patsers in de auto.. haha.

Comment

• Ik ben de middag vrij, dus kan ook zeker mee. Tom tom is ook geregelt,.. alsnog grote kans dat ik via duitseland rij, maar uiteindelijk moet ik er daarmee wel komen
              Als er iemand uit de buurt van Zwolle komt en mee wil rijden, dan hoor ik het wel.
              Moet alleen de dag daarna te vroeg naar een lezing maar dat zien we dan wel.

Comment

• ik ben onder voorbehoud

Comment

• "Een zoektocht naar kennis moet los staan van het moreel van goed of kwaad, anders is die toch gedoemd niet volledig te zijn." - Genjuro

sigpic

"Rock is overpowered. Paper is fine" -Scissors-

Comment

• wordt er verder nog iets gedaan die dag? met de trein naar utrecht om even te eten is financieel (en qua reis tijd en daadwerkelijk tijd aanwezig zijn) niet echt aantrekkelijk om even op en neer te reizen.

Comment

• Originally posted by Falstyr View Post
                      wordt er verder nog iets gedaan die dag? met de trein naar utrecht om even te eten is financieel (en qua reis tijd en daadwerkelijk tijd aanwezig zijn) niet echt aantrekkelijk om even op en neer te reizen.
                      Poolen, zuupen, zwemmen.
                      "Just because you've always done it that way doesn't mean it's not incredibly stupid."

Comment

• We weten inderdaad nog steeds niet wat we gaan doen. Bij deze dan..

Ik stem in voor, eerst lekker eten. Ergens waar je zoeveel mogelijk kunt eten voor een zo laag mogelijke prijs, laten we zeggen een vaste prijs. Suggesties?

Daarna poolen of bowlen! Ik stem in voor beide omdat ik niet kan kiezen. Haha..

En daarna... naar huis? Of..?

Edit: Pinada was me voor.

Dus je gaat wel mee zwemmen?

Comment

• Originally posted by Nex- View Post
                          We weten inderdaad nog steeds niet wat we gaan doen. Bij deze dan..

Ik stem in voor, eerst lekker eten. Ergens waar je zoeveel mogelijk kunt eten voor een zo laag mogelijke prijs, laten we zeggen een vaste prijs. Suggesties?

Daarna poolen of bowlen! Ik stem in voor beide omdat ik niet kan kiezen. Haha..

En daarna... naar huis? Of..?

Edit: Pinada was me voor.

Dus je gaat wel mee zwemmen?
                          Dude, al lang geregeld dat we onbeperkt spare ribs gaan eten!

Nee, ik ga niet zwemmen... Maar ik heb uit betrouwbare bron vernomen dat er een aantal mensen in de gracht wil gaan zwemmen...

Comment

• Ik stem niet voor zwemmen. Ik stem voor poolen en bowlen. Of is alles al opeens 100% beslist en kan er niks meer veranderd worden?

Als je mij met dude blijft aanspreken pinada noem ik jou voortaan puta.

In volgorde dus.

Eten.
                            Poolen.
                            Zwemmen?

Dit lijkt mij beter, een idee misschien.

Bowlen
                            Eten
                            Poolen
                            Naar huis.. aangezien niet iedereen gaat zwemmen. Ik vind het bullshit dat jij of patricia niet mee zwemmen en de rest wel. We doen dit met z'n allen toch? Dan maar niet zwemmen.
                            Last edited by Nex-; 01-03-2009, 19:09.

Comment

• Originally posted by Nex- View Post
                              Ik stem niet voor zwemmen. Ik stem voor poolen en bowlen. Of is alles al opeens 100% beslist en kan er niks meer veranderd worden?

Als je mij met dude blijft aanspreken pinada noem ik jou voortaan puta.

In volgorde dus.

Eten.
                              Poolen.
                              Zwemmen?

Dit lijkt mij beter, een idee misschien.

Bowlen
                              Eten
                              Poolen
                              Naar huis.. aangezien niet iedereen gaat zwemmen. Ik vind het bullshit dat jij of patricia niet mee zwemmen en de rest wel. We doen dit met z'n allen toch? Dan maar niet zwemmen.
                              Lighten up Nex... Er wordt hier wat afgegeind in dit topic dus neem niet alles zo serieus... En wat er al beslist is is een aantal posts geleden te lezen, namelijk dat we gaan eten met de hele bups bij een tent waar je onbeperkt spare ribs kan eten... Wat daaromheen gedaan wordt kan lekker allemaal nog geregeld worden... Dus als er een groepje zin heeft te gaan poolen gaat het lekker poolen en als er een groepje zin heeft te gaan trainen gaat het lekker trainen of whatever...

Comment

• Ik neem niet alles zo serieus. Jij moet niet zo serieus zijn want dat was ik ook niet. Zal voortaan maar een emoticon plaatsen, wordt het een en ander meer helder voor sommige mensen.

Maar goed. Wat tot zover nog beslist is, is dat we met z'n allen gaan eten.. die spare rips or what so ever..

Nu de rest nog.

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                                X