Originally posted by Guusd
View Post
Het grote Game-Noob Topic
Collapse
X
-
Ik heb laatst een penalty gemaakt onder mijn 360 toen die mijn nieuwste game niet afspeelde omdat ik moest updaten en hij onder het updaten steeds vastnaaide.
Linker bovenhoek overigens.The Sky Ain't The Limit
"Permanence, perseverance and persistence in spite of all obstacles, discouragement, and impossibilities: It is this, that in all things distinguishes the strong soul from the weak."
Comment
-
Originally posted by Guusd View PostNet met een maat samen om 0:00u call of duty black ops 2 gekocht. Resultaat: 2x foutmelding connection interrupted en een vastgelopen playstation
Enige shooter waar ik enigzinds op zit te wachten is de nieuwe Far Cry.Last edited by Falstyr; 13-11-2012, 18:10.
Comment
-
games
tering ga niet al die paginas lezen meer dan 1700 artikelen haha wist niet dat het nog leefde hier....
nieuwe medal of honour en call of duty... ja iedereen is er weg van maar nu ik ze zelf weer gespeeld heb moet ik eerlijk zeggen pfff doodmoe van al die schieters die tegen elkaar opboxen....
voor mij asassins creed.... alle delen gedaan en nu deel 3 uit is ben ik weer ff wat uurtjes zoet. ik geef dat spel een 8,5... beetje vernieuwing zou wel op zijn plaats zijn in plaats van elke keer een nieuw verhaaltje erin en wat wapens verandering..
Comment
-
Originally posted by Faabjan View PostOmg, dan roidrage hem echt hard! Nog wel kunnen spelen uiteindelijk?BP:1x130 SQ:1x200 DL:1x225 @85kg
Comment
-
Originally posted by Falstyr View Postecht zo'n spel die ik in de toekomst misschien een keer download en de singleplayer doorloop. Verder is het overhypte troep die me geld en tijd niet waard is. Dat is al zo sinds de periode dat Enemy Territory uitbreiding aan de Call of Duty reeks werd toegevoegd.
Enige shooter waar ik enigzinds op zit te wachten is de nieuwe Far Cry.BP:1x130 SQ:1x200 DL:1x225 @85kg
Comment
-
Originally posted by leroyw View Postvoor mij asassins creed.... alle delen gedaan en nu deel 3 uit is ben ik weer ff wat uurtjes zoet. ik geef dat spel een 8,5... beetje vernieuwing zou wel op zijn plaats zijn in plaats van elke keer een nieuw verhaaltje erin en wat wapens verandering..
Vond deze keer wel mee vallen , redelijk veel nieuwe afwisselingen zitten erin,
heb 1 november dan Assassins creed 3 gekocht
en van de week Ghost recon Future Soldier , leuke strategie shooter :-)
Overigens COD of medal of honor ???‘’ its not about how hard you get hit “
“ Its about how HARD you can get HIT , and keep MOVING FORWARD”
Comment
-
ruilen
ik wil eventueel me medal of honour de nieuwste origineel wel ruilen voor asassins creed 3, me zoontje wil die ook graag maar omdat ik hem zelf nog speel gaat ie de deur niet uit haha..
ik ben met medal of honour bijna klaar das mocht iemand hem willen ruilen hoor ik dat graag....
ook zoek ik nog mensen die voor weinig gebrande spellen kunnen leveren, mail me even hierover als je wilt....
heb geen brander meer in me laptop kan zelf niets doen meer....
Comment
-
moh
single player is inderdaad wel saai.. als je 2 velden speelt is het erg leuk maar bij de 3de moet je dan echt even het spel uitzetten om later weer te spelen want veel hetzelfde idee constant... neemt niet weg dat het een vet spel is verder.
2 dvd's en in hd af te spelen.
Comment
-
Originally posted by leroyw View Post
nieuwe medal of honour en call of duty... ja iedereen is er weg van maar nu ik ze zelf weer gespeeld heb moet ik eerlijk zeggen pfff doodmoe van al die schieters die tegen elkaar opboxen....
http://www.piratebayproxylist.com/
Download de games zelf van Skidrow release group.
Comment
-
Originally posted by Guusd View PostHelemaal mee eens. Het is gewoon ieder jaar weer kindjes melken door 60e te vragen +4x15e voor een DLC zonder vernieuwing en innovatie. Geef mij maar Halo, Skyrim en GTA
Comment
Sidebar top desktop
Collapse
Actieve discussies
Collapse
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining A
Safety bar squat:
- 111kg 1x
- 81kg 4x
- 81kg 5x
Deadlift:
- 160kg 1x
- 130kg...-
Kanaal: Trainingslogjes
13 uur geleden -
-
door tim87If you're looking for a reliable solution to address erectile dysfunction, buy Cenforce 100mg. This oral medication is just what you need. Known for its...15 uur geleden
-
door justinsmith07Reiki Healing is such a transformative practice! Unlocking the power of energy healing can bring balance and harmony to life. If you want to deepen your...19 uur geleden
-
door akashsinghA Reiki Healing Course gives you a great chance to learn how to use energy healing for your well-being. This course will show you how to tap into universal...2 weken geleden
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining D
Safety bar goodmorning:
- 85kg 1x
Paused safety bar squat:
- 90kg 4x
Wide grip bent over...-
Kanaal: Trainingslogjes
2 dagen geleden -
-
door flotillaiotGary B Flom a seasoned leader in the automotive industry, is playing a pivotal role in revolutionizing the transportation sector in Saudi Arabia and the...2 weken geleden
-
Antwoord op The big data analytics coursedoor macautherUnlock the power of AI within your Salesforce exam questions ecosystem and propel your career forward with the Salesforce Certified AI Associate certification....
-
Kanaal: Algemeen
4 dagen geleden -
Tag Cloud
Collapse
Comment