Het grote Game-Noob Topic

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Originally posted by Guusd View Post
    Net met een maat samen om 0:00u call of duty black ops 2 gekocht. Resultaat: 2x foutmelding connection interrupted en een vastgelopen playstation
    Omg, dan roidrage hem echt hard! Nog wel kunnen spelen uiteindelijk?
    "GTL. Gym, tan, laundry. That's what it's all about."

Comment

• Ik heb laatst een penalty gemaakt onder mijn 360 toen die mijn nieuwste game niet afspeelde omdat ik moest updaten en hij onder het updaten steeds vastnaaide.

Linker bovenhoek overigens.
      The Sky Ain't The Limit

"Permanence, perseverance and persistence in spite of all obstacles, discouragement, and impossibilities: It is this, that in all things distinguishes the strong soul from the weak."

Comment

• Originally posted by Yawa77 View Post
        Verder wachtende op GTA V (pre-order), morgen (14-11-12) weer een trailert!!!!
        ja echt?

Comment

Net met een maat samen om 0:00u call of duty black ops 2 gekocht. Resultaat: 2x foutmelding connection interrupted en een vastgelopen playstation
          echt zo'n spel die ik in de toekomst misschien een keer download en de singleplayer doorloop. Verder is het overhypte troep die me geld en tijd niet waard is. Dat is al zo sinds de periode dat Enemy Territory uitbreiding aan de Call of Duty reeks werd toegevoegd.

Enige shooter waar ik enigzinds op zit te wachten is de nieuwe Far Cry.
          Last edited by Falstyr; 13-11-2012, 18:10.

Comment

• speel alleen fifa online en tegen vrienden

doe dat al jaren en ben er aardig goed in al zeg ik het zelf
            sq 150- dl 2x180- be paused 110 - pp - 92.5

Comment

• games

tering ga niet al die paginas lezen meer dan 1700 artikelen haha wist niet dat het nog leefde hier....

nieuwe medal of honour en call of duty... ja iedereen is er weg van maar nu ik ze zelf weer gespeeld heb moet ik eerlijk zeggen pfff doodmoe van al die schieters die tegen elkaar opboxen....

voor mij asassins creed.... alle delen gedaan en nu deel 3 uit is ben ik weer ff wat uurtjes zoet. ik geef dat spel een 8,5... beetje vernieuwing zou wel op zijn plaats zijn in plaats van elke keer een nieuw verhaaltje erin en wat wapens verandering..

Comment

• Originally posted by Faabjan View Post
                Omg, dan roidrage hem echt hard! Nog wel kunnen spelen uiteindelijk?
                Uiteindelijk wel maar hij kan nu amper online spelen vanwege serverproblemen. Ik heb geen black ops gehaald maar halo 4. Gelukkig doet Xbox live het wel altijd
                BP:1x130 SQ:1x200 DL:1x225 @85kg

Comment

• Originally posted by Falstyr View Post
                  echt zo'n spel die ik in de toekomst misschien een keer download en de singleplayer doorloop. Verder is het overhypte troep die me geld en tijd niet waard is. Dat is al zo sinds de periode dat Enemy Territory uitbreiding aan de Call of Duty reeks werd toegevoegd.

Enige shooter waar ik enigzinds op zit te wachten is de nieuwe Far Cry.
                  Helemaal mee eens. Het is gewoon ieder jaar weer kindjes melken door 60e te vragen +4x15e voor een DLC zonder vernieuwing en innovatie. Geef mij maar Halo, Skyrim en GTA
                  BP:1x130 SQ:1x200 DL:1x225 @85kg

Comment

• Originally posted by leroyw View Post
                    voor mij asassins creed.... alle delen gedaan en nu deel 3 uit is ben ik weer ff wat uurtjes zoet. ik geef dat spel een 8,5... beetje vernieuwing zou wel op zijn plaats zijn in plaats van elke keer een nieuw verhaaltje erin en wat wapens verandering..

Vond deze keer wel mee vallen , redelijk veel nieuwe afwisselingen zitten erin,

heb 1 november dan Assassins creed 3 gekocht

en van de week Ghost recon Future Soldier , leuke strategie shooter :-)

Overigens COD of medal of honor ???
                    ‘’ its not about how hard you get hit “
                    Its about how HARD you can get HIT , and keep MOVING FORWARD

Comment

• ruilen

ik wil eventueel me medal of honour de nieuwste origineel wel ruilen voor asassins creed 3, me zoontje wil die ook graag maar omdat ik hem zelf nog speel gaat ie de deur niet uit haha..

ik ben met medal of honour bijna klaar das mocht iemand hem willen ruilen hoor ik dat graag....

ook zoek ik nog mensen die voor weinig gebrande spellen kunnen leveren, mail me even hierover als je wilt....

heb geen brander meer in me laptop kan zelf niets doen meer....

Comment

• Als de multiplayer weer door battlefield is gemaakt bij medal of honour dan zeg ik medal of honour.
                        Maar de singleplayer van moh is gewoon ruk, die gasten kunnen echt geen lekker lopende game maken.
                        Make it happen, shock everyone!

Comment

• moh

single player is inderdaad wel saai.. als je 2 velden speelt is het erg leuk maar bij de 3de moet je dan echt even het spel uitzetten om later weer te spelen want veel hetzelfde idee constant... neemt niet weg dat het een vet spel is verder.

2 dvd's en in hd af te spelen.

Comment

• "GTL. Gym, tan, laundry. That's what it's all about."

Comment

• Originally posted by leroyw View Post

nieuwe medal of honour en call of duty... ja iedereen is er weg van maar nu ik ze zelf weer gespeeld heb moet ik eerlijk zeggen pfff doodmoe van al die schieters die tegen elkaar opboxen....
                              wie is iedereen? Ik hoor eigenlijk merendeels negatieve reacties op een paar oppervlakkige simpele gamers na. Maar die slikken alles als zoete koek.

http://www.piratebayproxylist.com/
                              Download de games zelf van Skidrow release group.

Comment

Helemaal mee eens. Het is gewoon ieder jaar weer kindjes melken door 60e te vragen +4x15e voor een DLC zonder vernieuwing en innovatie. Geef mij maar Halo, Skyrim en GTA
                                typisch dat je het met me eens bent en dan met voorbeelden ala Halo en GTA durft te komen. Je ondermijnt jezelf door voorbeelden te noemen die mijn standpunt juist bevestigen.

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                                X