Het grote Game-Noob Topic

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Originally posted by Nocerino View Post
    lulz twitter.
    Heb het ook maar van 9gag hindoebrah, Zyzz had geen twitter dus ik ook niet.
    "GTL. Gym, tan, laundry. That's what it's all about."

Comment

• Originally posted by Fitness-maniak View Post
      Nouja je hebt lvl 1 t/m 45 en dan beginnen colonel prestiges 1 t/m 100, en ik ben nu colonel 50
      Ik weet hoe het gaat, ben zelf namelijk colonel lvl 3
      BP:1x130 SQ:1x200 DL:1x225 @85kg

Comment

• De afgelopen week geen Path of Exile gespeeld. Ben er behoorlijk gefrustreerd mee aangezien melee rond de lvl 70 en hoger gewoon niet goed te doen is. Onbalans e.d. Gelukkig heeft GGG aangekondigd melee classes te balanceren, maar tot die tijd heeft het voor mij geen zin om te spelen. Dus dan maar wat anders...

Marvel Heroes MMO Beta. Mag er weinig tot niks over zeggen vanwege de NDA. Het is een MMO met Breivik 1 van de hoofd developers. En dan heb ik het niet over die Noorse terrorist, maar over degene die Diablo 1 en 2 heeft ontwikkeld. Al is dat ook niet helemaal waar. Hij heeft Diablo 1 op zijn conto. Maar Diablo 2 was verbeterd door de mensen die toen bij Blizzard North werkte en nu hun eigen Runic studio begonnen zijn. De creatieve individuen hebben vervolgens Torchlight 1 en 2 gemaakt. Afijn Breivik's design inzicht is niet echt door ontwikkeld sinds Diablo 1. En dat zie je terug in Marvel Heroes. Blijkbaar zijn de andere ontwikkelaars in de groep niet creatief en sterk genoeg om weerstand te bieden. Dusver is het vrije generieke saaie meuk. Enige leuke is dat je met je favoriete Marvel superheld de Hydra groep in elkaar kunt meppen.

Sang Froid Tales of the Werewolves Beta gespeeld. Ze missen nog een optie om de resolutie aan te passen. Dus op mijn 24inch breedbeeld is een kwart van het beeld dus niet te zien. Lastig te spelen dus. Graphics moeten nog iets opgepoetst worden. Voice acting is statisch en moeilijk om in te leven. Verder speelt de game soepel met de guns, axe en vallen. Zit veel diepgang in, maar tot de resolutie gefixed is kan ik weinig doen.

Daarnaast nog een lading point and click adventures gespeeld zoals Scarytales, Midnight Mysteries en Dark Lore mysteries. In totaal zo'n 4 games waren dat. Ieder had dezelfde grafische stijl. Matig verhaal. Puzzles die zelfs een klein kind kan oplossen. Verder was de sfeer wel elke keer goed neer gezet om je toch ie**************** te motiveren verder te willen spelen. Moorden oplossen, vampier die opeens uit de oudheid terug is gekomen en mensen moord of gewoon scary mysteries a la scooby doo. Altijd leuk op zijn tijd. Maar niet echt uitdagend genoeg. Gelukkig zijn dit vaak maar korte games van 5-8 uur in totaal.

Impire verder gespeeld. Er is nu een update voor beschikbaar waardoor je meer kan dan alleen skirmishes tegen anderen. Je kan nu daadwerkelijk een singleplayer campaign doen. Het was dus tijd om me eigen demoontje te maken. Werker imps te summonen om die aan het werk te zetten mijn dungeon uit te breiden terwijl ik een leger verzamel. Er zit humor in, het ziet er goed uit. Je kan je eigen demoontje uitbreiden tot een volwaardige demoon met vleugels en ander evil spul. Je kan vallen bouwen om helden tegen te houden. Gedurende het spel moet je ook naar de bovenwereld om bepaalde lokaties te plunderen. Zoals een academy omdat zij een sleutel hebben die nodig is een blokkade ondergronds te omzeilen. Dungeonkeeper alom met extra's. Zeker een must voor mensen die al jaren zitten te wachten op een waardige Dungeonkeeper opvolger.

Banner Saga is uitgekomen. Faabjan vroeg me al wat het is, maar zat toen in het spel zelf. Het is een turned based strategy spel met vikingen. Je moet missies voor het stamhoofd uitvoeren, geld verzamelen, nieuwe troepen recruteren en levelen om vervolgens online tegen andere mensen potjes "schaak" te spelen. Erg fun, maar omdat het turn based is gaat het traag en dus doe ik niet al te veel potjes achter elkaar. Qua diepgang valt het best mee. Je kan iemand zodanig aanvallen dat zijn armor minder wordt. Minder bescherming betekend dat andere units meer damage kunnen doen. Daarnaast heb je nog wat speciale abilities per personage. De ene kan alle tegenstanders die om hem heen staan in 1x aanvallen. Een ander valt, randomly, zowel armor als health aan. Van alles wat voor wat matige afwisseling. Leuk op zijn tijd, maar niet verslavend.

Ook heb ik Driftmoon gespeeld. Een RPG van korte speelduur. Grafisch niet al te hoogstaand. Wel veel diepgang, sterk verhaal, leuke gameplay. Zeker het proberen waard als je RPG's graag speelt. Driftmoon - Instant Kingdom

Verder zit ik nog steeds te wachten op de PC release van Tombraider, Bioshock infinite en Metal Gear Rising.
        Southpark stick of truth zou er ook aan moeten komen, maar met het gedoe rondom THQ's verkoop is het nog maar de vraag of dat door gaat. Zat niet te wachten op de game, maar wellicht anderen wel. 12 maart de Star Craft 2 heart of the Swam expansion. Kunnen we met de Zerg een main campaign spelen.

Andere games die gedurende maart gepland staan en ik benieuwd naar ben:
        Company of Heroes 2: Sequel to the Highest Rated Strategy Game
        Pre-purchase Resident Evil 6 on Steam

The Walking Dead: Survival Instinct Video Game Trailer HD - YouTube
        The Walking Dead: Survival Instinct Official Gameplay Trailer - YouTube

Comment

• Wat ik nog vergeten was. Elder Scrolls Online. Ben ik zeer gepassioneerd over en besteed enorm veel tijd en moeite om allerlei informatie tot me te nemen. Op de 1 of andere manier wordt ik op het forum daar gezien als 1 van de mensen die enorm veel van craften afweet en met ideeen komt het interessant te maken. Leuke design discussies, maar ja wat er daadwerkelijk van wordt toegepast is nog maar de vraag.

Eind van de maand beginnen de beta invites naar mensen gestuurd te worden. Ze beginnen klein en nodigen alleen mensen uit die zij denken nodig te hebben. De beta tests worden voorlopig alleen in de weekenden gedaan. Elk weekend heeft een ander test-doel en zal dus andere mensen uitnodigen. Zo zie ik mijzelf uitgenodigd worden voor de momenten dat ze het craft systeem willen testen. En hopelijk mag ik ook wat PvE content mee doen. We'll see.

In de loop der tijd zullen meer test momenten ingelast worden als ook grote getale aan mensen. Vermoed zelf dat de game niet dit jaar uit zal komen en eerder rond januari/februari 2014.

Comment

• gewoon leauge of legends spelen als je aan het rusten bent.

Comment

• Zou wel hip zijn fallus, meewerken aan de Elder Scrolls.
              "Een zoektocht naar kennis moet los staan van het moreel van goed of kwaad, anders is die toch gedoemd niet volledig te zijn." - Genjuro

sigpic

"Rock is overpowered. Paper is fine" -Scissors-

Comment

• Inderdaad. Zou geweldig zijn. Ben zo hyped over ESO dat ik Skyrim overnieuw ben begonnen. Omdat ik in ESO met een Dunmer ga spelen...in Skyrim dan ook om er alvast aan te wennen hehe

Waarom Stealthy zijn en vanachter met een dolk iemand doden als je ook gewoon een zwaard in 1 hand kan gebruiken en een spreuk in de andere hand en op die manier iemand in de ogen te kijken als je ze dood.

Comment

• Wel jammer dat je nu niet speelt Fallus. Ik ben een nieuwe witch aan het pgen. Nog 20 levels van maps verwijdert. Hoop dit weeked mn doel te bereiken
                  Geen woorden, maar daden.

Comment

• Originally posted by IvySection View Post
                    Wel jammer dat je nu niet speelt Fallus. Ik ben een nieuwe witch aan het pgen. Nog 20 levels van maps verwijdert. Hoop dit weeked mn doel te bereiken
                    Ik wil geen archer of mage of iets spelen als het even kijk. Liever melee. Heb wel een tweetal interesante builds om te gebruiken. 1 is een marauder die dan uitkomt op 620str en ladingen life/regen. Maar dan nog :S

Comment

• Los met Civilization V
                      "GTL. Gym, tan, laundry. That's what it's all about."

Comment

• metin2
                        U mirin' brah?

Comment

• Ben uit verveling maandag weer begonnen aan XCOM: Enemy Unknown. Echter nu op Impossible met ironman mode.
                          Dus geen saves. Ofjah eentje die elke keer autosaved dus je kunt niks herladen.
                          Inmiddels is het zondag en ben ik geloof ik zo een 300 keer opnieuw begonnen en zit ik alweer op missie 1 hahaha.
                          Fucking RNG.
                          Des al niet te min blijft het altijd spannend en hopend op een lucky streak.

Tevens gisteren begonnen aan Sniper Elite: Nazi zombie army.
                          Wel grappig om tijd te verdoen in co-op verder niks bijzonders.

Trouwens Falstyr de nieuwe Walking Dead game wanneer is de release hiervan?
                          En ik neem aan dat dit gewoon hetzelfde word als de vorige?
                          Verder word er dus niet verder gegaan aan het verhaal waar de eerste reeks aan begon met Clementine etc?

Comment

• Originally posted by Falstyr View Post
                            Ik wil geen archer of mage of iets spelen als het even kijk. Liever melee. Heb wel een tweetal interesante builds om te gebruiken. 1 is een marauder die dan uitkomt op 620str en ladingen life/regen. Maar dan nog :S
                            Ja ik snap het wel man. Hopen op een balance idd, Robin(crodar) zn Mara is 67 nu geloof ik en die knalt door alle maps heen
                            Geen woorden, maar daden.

Comment

• Mara's hebben het voordeel als basis al veel kracht en health/regen te krijgen.

Als ik weer ga spelen denk ik de volgende build te doen
                              Passive Skill Tree - Path of Exile

Comment

• Over 2 dagen komt de nieuwe Tomb Raider uit, ik was vroegah echt een fanatiek speler van dit spel, van de pc tot op de PS, wat denken jullie er van? Kopen of niet?

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                                X