Golden Oldies. Grijs gespeeld!
Het grote Game-Noob Topic
Collapse
X
-
Heb Tomb Raider net uitgespeeld. Het was een leuke cinematische ervaring. Veel mooie omgevingen, verborgen gebieden om te verkennen, verzamelen van objecten. Afijn alles wat ik al eerder heb genoemd. Tijd vloog voorbij en heb met matige exploratie het voor elkaar gekregen om de game met 72% voltooiing af te ronden. Of te wel na het verslaan van de eindbaas kun je er na nog via fast travel over het eiland rond gaan rennen. Zo kun je dan onverkende gebieden alsnog verkennen en alle openstaande side zaakjes af te ronden. Ik heb alle verborgen tombes gehad. Enorm veel boekwerken gevonden, veel GPS shit opgeraapt. Dus eerlijk gezegd zie ik de toegevoegde waarde niet om dat nog te gaan doen.
Maar zoals elke QTE-dominante "game" heb je een zeer cinematische ervaring. Lara Croft zie je in een emotionele achtbaan rond dwalen. En dan kom je bij het einde en dat is dan zo ontzettend...kut. Echt zit je in de ervaring zonder enige tijdsbesef. Genietend van de omgeving, actie, drama, verhaallijn en dan zo'n ongelofelijk kut einde. Verscheidene keren komt er een grote samurai voorbij die je angst in boezemt. En tijdens het daadwerkelijke gevecht is het niks meer dan langs hem heen rollen en in zijn rug schieten terwijl je een paar van zijn vriendjes tussendoor neer knalt. De cult leider is een paar QTE acties met een ongelofelijke ongenoegzame ervaring. En het onsterfelijk kwaad dat er op het eiland heerst? Ach een simpele cutscene waarin Lara haar torch in der bek duwt is alles. Je hoeft zelf geen ene fuck te doen. Net zoals bij Sleeping Dogs waarbij je op de Y knop drukt om Big Smile Lee te counteren tot hij dood is.
Zo'n leuke ervaring, met zo'n kut einde *schud hoofd*
Heb wel 15 uur game footage dat ik even door moet bladeren van het weekend en bewerken. Dus voorlopig eerst maar wat ouderwetse screenshots.
Comment
-
Heb heel erg genoten van Tomb Raider. Heb hem uitgespeeld op 76% en ik ben niet van plan om daar 100% van te maken. Daar zie ik geen toegevoegde waarde in.
Wat ik erg jammer vond, was dat je op het einde die homo met 2 guns moest neer knallen, maar waarom heb ik niet al de heletijd 2 guns net zoals de oude Lara Croft spellen?
Verders een dikke pluim voor de makers! Ze zijn niet van plan om nog een deel te maken hadden ze gezegd. Maar misschien nu de recensies zo goed zijn en de spelers het een goed spel vinden dat ze er nog op terug gaan komen. Hoop 't"GTL. Gym, tan, laundry. That's what it's all about."
Comment
-
Dit is de pre-quel. Lara voordat ze een gerenomeerde archeoloog/adventurer is. Ik vond dat stuk wel mooi om te zien hoe het komt dat ze met dual guns rondloopt in haar latere jaren. Of te wel niet alles is vanzelfsprekend en deze game leent zich om paar dingen te verklaren hoe/wat. Zou me niet verbazen dat de 2 guns waarmee ze in andere games rond doolt de guns van Roth zijn als aandenken en speciaal iets voor haar.
Comment
-
Comment
-
Path of Exile...
Ik was zo onder de indruk van de diepgang die het leek te hebben. Craft en economische barter systeem was goed gedaan. Het idee van skills/gems leek interessant en veel mogelijkheden te bieden. De skill tree was huge wat de indruk wekte veel build mogelijkheden te kunnen proberen. Na 6 weken intensief spelen zie ik steeds meer gaten verschijnen. En heb de laatste anderhalf a twee weken moeite om veel te spelen. Het voelt nutteloos om te doen.
Het hele defence systeem klopt geen fuck van. Armor is op den duur nutteloos en gaat niet gelijk op met de difficulty curve van tegenstanders. Evasion heb je van het begin al geen ruk aan aangezien accuracy/fast attacks het aan gort ramt. En block heb je geen reet aan omdat de monsters snel en hard meppen. Dus de enige manier om te overleven is dat je bij elk personage wat je maakt alles moet investeren in Health Nodes waardoor er nauwelijks punten overblijven om iets unieks te maken. Aangezien zaken als Stun en andere status effects afhankelijk zijn van je hoeveelheid health wordt je dus gedwongen 1 en hetzelfde te doen elke keer weer.
Build customizing is er dus zo goed als niet. Want denk je echt dat de skills helpen? Nee, want er zijn maar een paar echt goede skills. En je gebruikt altijd dezelfde support gems om die skills te versterken. Dus je loopt de hele tijd dezelfde dingen te doen.
Hoe meer ik tegenwoordig speel. Hoe meer ik door de illusie heen begin te prikken. Het leek zo geweldig, maar nu valt het steeds meer tegen.
Comment
-
Age of Empires II krijgt een HD jasje
Nu ben ik even AoE III aan het downloaden. Toendertijd vond ik het helemaal niks. Vrijwel alle games wat van 2D naar 3D gaat vind ik zuigen. Maar ik geef het nog meer eens een kans"GTL. Gym, tan, laundry. That's what it's all about."
Comment
Sidebar top desktop
Collapse
Actieve discussies
Collapse
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining A
Safety bar squat:
- 111kg 1x
- 81kg 4x
- 81kg 5x
Deadlift:
- 160kg 1x
- 130kg...-
Kanaal: Trainingslogjes
16 uur geleden -
-
door tim87If you're looking for a reliable solution to address erectile dysfunction, buy Cenforce 100mg. This oral medication is just what you need. Known for its...17 uur geleden
-
door justinsmith07Reiki Healing is such a transformative practice! Unlocking the power of energy healing can bring balance and harmony to life. If you want to deepen your...21 uur geleden
-
door akashsinghA Reiki Healing Course gives you a great chance to learn how to use energy healing for your well-being. This course will show you how to tap into universal...2 weken geleden
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining D
Safety bar goodmorning:
- 85kg 1x
Paused safety bar squat:
- 90kg 4x
Wide grip bent over...-
Kanaal: Trainingslogjes
2 dagen geleden -
-
door flotillaiotGary B Flom a seasoned leader in the automotive industry, is playing a pivotal role in revolutionizing the transportation sector in Saudi Arabia and the...2 weken geleden
-
Antwoord op The big data analytics coursedoor macautherUnlock the power of AI within your Salesforce exam questions ecosystem and propel your career forward with the Salesforce Certified AI Associate certification....
-
Kanaal: Algemeen
4 dagen geleden -
Tag Cloud
Collapse
Comment