Originally posted by nibor76nl
View Post
hoe versier jij de dames topic
Collapse
X
-
Zijn twee manieren:
1) Hard to get
2) Hit it like a ton of bricks
Over 1):
Zorg dat je opvalt. Hoe maakt niet heel veel uit, positief is beter dan negatief, maar gegeven de keus niet opvallen of negatief: beter negatief. Vrouwen zeggen vaak dat bepaalde dingen afknappers zijn, 99% vindt ze echter toch niet boeiend genoeg om je daardoor niet leuk te vinden. Erger je daar dus vooral niet aan. Type A is gewoon koning. Die ene procent die principes wel boeiend vindt is sowieso geen korte-termijnfuckbuddy.
Bij voorkeur ben je met veel gasten, en breek je gewoon de tent af. Jij moet alleen wel het kopstuk zijn/lijken. Verder geen tot weinig aandacht voor de vrouwen.
Over optie 2): kan ik niet echt uitleggen. Optie is echt een afrader als je het niet van nature kan. Je moet exact aanvoelen hoe ver je kunt gaan met flirterig commentaar, maar ook absoluut niet wanhopig overkomen. Je kunt zo bijvoorbeeld wel de serveerster versieren, beetje kutten met geintjes, beetje alcohol erin keilen, vragen tot hoe laat ze moet werken en hoelang ze al loopt (meeleven! drankje aanbieden op eind van de dienst (schuif gezellig aan, zitten is net zo duur hier)). Dat soort dingen. Geen aanrader voor wanneer je dat niet van nature hebt."Een zoektocht naar kennis moet los staan van het moreel van goed of kwaad, anders is die toch gedoemd niet volledig te zijn." - Genjuro
sigpic
"Rock is overpowered. Paper is fine" -Scissors-
Comment
-
Zorg dat je opvalt. Hoe maakt niet heel veel uit, positief is beter dan negatief, maar gegeven de keus niet opvallen of negatief: beter negatief. Vrouwen zeggen vaak dat bepaalde dingen afknappers zijn, 99% vindt ze echter toch niet boeiend genoeg om je daardoor niet leuk te vinden. Erger je daar dus vooral niet aan. Type A is gewoon koning. Die ene procent die principes wel boeiend vindt is sowieso geen korte-termijnfuckbuddy.
Bij voorkeur ben je met veel gasten, en breek je gewoon de tent af. Jij moet alleen wel het kopstuk zijn/lijken. Verder geen tot weinig aandacht voor de vrouwen.
Comment
-
Originally posted by GeneralIx View PostOver optie 2): kan ik niet echt uitleggen. Optie is echt een afrader als je het niet van nature kan. Je moet exact aanvoelen hoe ver je kunt gaan met flirterig commentaar, maar ook absoluut niet wanhopig overkomen. Je kunt zo bijvoorbeeld wel de serveerster versieren, beetje kutten met geintjes, beetje alcohol erin keilen, vragen tot hoe laat ze moet werken en hoelang ze al loopt (meeleven! drankje aanbieden op eind van de dienst (schuif gezellig aan, zitten is net zo duur hier)). Dat soort dingen. Geen aanrader voor wanneer je dat niet van nature hebt.
Was met een groepje naar een rock café. Af en toe oog contact met een paar meiden. Ging half uurtje eerder weg dan me maten. Bij weg gaan commentaar tegen de meid "dank je voor het uitzicht. heb er van genoten". Blijkbaar had ze me nummer gevraagd bij de anderen.
Of waren we met groepje naar Antwerpen. Een gast wilde naar de chocolaterie om kwaliteitschocola te gaan halen. Dat kon ik niet afslaan dus liep mee. Daar binnen ging hij ook de meid achter de vitrine bewerken op soort gelijke manier als jij met de serveerster hehe.
Comment
-
Wat ook altijd werkt,is je als een prooi opstellen,het werkt in ieder geval super hoor,en ik weet in ieder geval wat voor vrouw er reageert,een jager een sloper,daar hou ik van!!
Trek eerst de aandacht als een klein lief konijntje,en als de leeuw je dan in de gaten heeft,zorg je gewoon dat je binnen handbereik blijft opereren.Waar het konijntje uiteindelijk in veranderd,is een grote verrassing!!
Comment
-
Originally posted by Richard075 View PostWat ook altijd werkt,is je als een prooi opstellen,het werkt in ieder geval super hoor,en ik weet in ieder geval wat voor vrouw er reageert,een jager een sloper,daar hou ik van!!
Trek eerst de aandacht als een klein lief konijntje,en als de leeuw je dan in de gaten heeft,zorg je gewoon dat je binnen handbereik blijft opereren.Waar het konijntje uiteindelijk in veranderd,is een grote verrassing!!
Comment
-
Originally posted by Richard075 View PostWat ook altijd werkt,is je als een prooi opstellen,het werkt in ieder geval super hoor,en ik weet in ieder geval wat voor vrouw er reageert,een jager een sloper,daar hou ik van!!
Its Wabbitseason!!!I don't give a damn what you think..I'm doing this for me, so fuck the world feed it beans, it's gassed up, if it thinks it's stopping me..I'ma be what I set out to be, without a doubt undoubtedly..And all those who look down on me I'm tearing down your balcony.
Comment
Sidebar top desktop
Collapse
Actieve discussies
Collapse
-
Antwoord op Spierbouwers.nldoor NancyfrankSex dolls have come a long way since their inception. What started out as simple inanimate objects designed for sexual pleasure have evolved into highly...
-
Kanaal: Links
5 uur geleden -
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzMaandag niet getraind, had een sollicitatie in de ochtend en daarna werken, keertje wat langer rust kon ook geen kwaad.
Deze week maar keertje 2...-
Kanaal: Trainingslogjes
21 uur geleden -
-
door enroutechnologies
- Understanding Fleet Management: A fleet management system is an all-encompassing solution designed to help businesses efficiently manage their vehicle
You do not have permission to view this gallery.
This gallery has 1 photos.-
Kanaal: Even voorstellen...
1 day ago -
door awinash62To enroll in the US CPA course, candidates must fulfill specific educational and professional criteria. A bachelor’s degree in accounting, finance,...
-
Kanaal: Trainingsschema's
4 dagen geleden -
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining A
Safety bar squat:
- 111kg 1x
- 82.5kg 6x
- 82.5kg 7x
Deficit wide grip SL DL:
- 80kg 3x10...-
5 dagen geleden -
-
door harryjkevin0Finding effective techniques to get assignment done is essential when academic deadlines are approaching. You may greatly lower stress and enhance the...
-
Kanaal: Algemeen
6 dagen geleden -
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining D
Safety bar goodmorning:
- 62.5kg 12x
1 sec paused safety bar squat:
- 91kg 2x
Wide grip...-
1 week geleden -
-
door romankenndyParasites in the muscles can cause symptoms like muscle pain, weakness, swelling, fever, and fatigue. In some cases, you may also experience joint stiffness,...
-
Kanaal: Ziekten en aandoeningen
1 week geleden -
-
door ShuconaRodShuconaandrod expert coaching provides guidance to help you reach your personal and professional objectives. Whether you're looking to enhance your skills,...
-
Kanaal: Algemeen
1 week geleden -
-
door MillerTilanBreng je keuken tot leven met opvallend 3D-fotobehang dat diepte en karakter toevoegt. Kies uit moderne patronen, natuurlijke elementen of abstracte ontwerpen...1 week geleden
Tag Cloud
Collapse
Comment