hoe versier jij de dames topic

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Originally posted by nibor76nl View Post
    Koffie???
    Die kunnen we ook gewoon overslaan
    beeeeeeeeeeeeeps

Comment

• Zijn twee manieren:
      1) Hard to get
      2) Hit it like a ton of bricks

Over 1):
      Zorg dat je opvalt. Hoe maakt niet heel veel uit, positief is beter dan negatief, maar gegeven de keus niet opvallen of negatief: beter negatief. Vrouwen zeggen vaak dat bepaalde dingen afknappers zijn, 99% vindt ze echter toch niet boeiend genoeg om je daardoor niet leuk te vinden. Erger je daar dus vooral niet aan. Type A is gewoon koning. Die ene procent die principes wel boeiend vindt is sowieso geen korte-termijnfuckbuddy.
      Bij voorkeur ben je met veel gasten, en breek je gewoon de tent af. Jij moet alleen wel het kopstuk zijn/lijken. Verder geen tot weinig aandacht voor de vrouwen.

Over optie 2): kan ik niet echt uitleggen. Optie is echt een afrader als je het niet van nature kan. Je moet exact aanvoelen hoe ver je kunt gaan met flirterig commentaar, maar ook absoluut niet wanhopig overkomen. Je kunt zo bijvoorbeeld wel de serveerster versieren, beetje kutten met geintjes, beetje alcohol erin keilen, vragen tot hoe laat ze moet werken en hoelang ze al loopt (meeleven! drankje aanbieden op eind van de dienst (schuif gezellig aan, zitten is net zo duur hier)). Dat soort dingen. Geen aanrader voor wanneer je dat niet van nature hebt.
      "Een zoektocht naar kennis moet los staan van het moreel van goed of kwaad, anders is die toch gedoemd niet volledig te zijn." - Genjuro

sigpic

"Rock is overpowered. Paper is fine" -Scissors-

Comment

• Nee,nee eerst koffie en dan neem je mijn lul maar om mee te roeren.

Comment

• Originally posted by Beeps View Post
          Die kunnen we ook gewoon overslaan

Comment

• Originally posted by levensgenieter View Post
            Nee,nee eerst koffie en dan neem je mijn lul maar om mee te roeren.
            Hahaha... wel een goede zeg.. lag ff dubbel hier...

Comment

• Gewoon zeggen: je bent veel mooier als je lacht

Comment

• Zorg dat je opvalt. Hoe maakt niet heel veel uit, positief is beter dan negatief, maar gegeven de keus niet opvallen of negatief: beter negatief. Vrouwen zeggen vaak dat bepaalde dingen afknappers zijn, 99% vindt ze echter toch niet boeiend genoeg om je daardoor niet leuk te vinden. Erger je daar dus vooral niet aan. Type A is gewoon koning. Die ene procent die principes wel boeiend vindt is sowieso geen korte-termijnfuckbuddy.
                Bij voorkeur ben je met veel gasten, en breek je gewoon de tent af. Jij moet alleen wel het kopstuk zijn/lijken. Verder geen tot weinig aandacht voor de vrouwen.
                Maar je zult op een gegeven moment ook wel moeten gaan praten. Zelf vind ik de combinatie van 1 en 2 het beste.

Comment

• Originally posted by GeneralIx View Post
                  Over optie 2): kan ik niet echt uitleggen. Optie is echt een afrader als je het niet van nature kan. Je moet exact aanvoelen hoe ver je kunt gaan met flirterig commentaar, maar ook absoluut niet wanhopig overkomen. Je kunt zo bijvoorbeeld wel de serveerster versieren, beetje kutten met geintjes, beetje alcohol erin keilen, vragen tot hoe laat ze moet werken en hoelang ze al loopt (meeleven! drankje aanbieden op eind van de dienst (schuif gezellig aan, zitten is net zo duur hier)). Dat soort dingen. Geen aanrader voor wanneer je dat niet van nature hebt.
                  lol moest meteen denken aan een situatie.
                  Was met een groepje naar een rock café. Af en toe oog contact met een paar meiden. Ging half uurtje eerder weg dan me maten. Bij weg gaan commentaar tegen de meid "dank je voor het uitzicht. heb er van genoten". Blijkbaar had ze me nummer gevraagd bij de anderen.

Of waren we met groepje naar Antwerpen. Een gast wilde naar de chocolaterie om kwaliteitschocola te gaan halen. Dat kon ik niet afslaan dus liep mee. Daar binnen ging hij ook de meid achter de vitrine bewerken op soort gelijke manier als jij met de serveerster hehe.

Comment

• Originally posted by Beaudien View Post
                    Je bent en blijft mijn grote kanjer!!
                    haha dankje
                    Calisthenics / Street workout

Comment

• ijsblok, wanneer heb je een triotje met beaudien en haar dochter?

Comment

• Wanneer niet!

Comment

• Wat ook altijd werkt,is je als een prooi opstellen,het werkt in ieder geval super hoor,en ik weet in ieder geval wat voor vrouw er reageert,een jager een sloper,daar hou ik van!!
                          Trek eerst de aandacht als een klein lief konijntje,en als de leeuw je dan in de gaten heeft,zorg je gewoon dat je binnen handbereik blijft opereren.Waar het konijntje uiteindelijk in veranderd,is een grote verrassing!!

Comment

• Originally posted by Richard075 View Post
                            Wat ook altijd werkt,is je als een prooi opstellen,het werkt in ieder geval super hoor,en ik weet in ieder geval wat voor vrouw er reageert,een jager een sloper,daar hou ik van!!
                            Trek eerst de aandacht als een klein lief konijntje,en als de leeuw je dan in de gaten heeft,zorg je gewoon dat je binnen handbereik blijft opereren.Waar het konijntje uiteindelijk in veranderd,is een grote verrassing!!
                            Mooi metafoor.In Daffy Duck?

Comment

• Originally posted by Richard075 View Post
                              Wat ook altijd werkt,is je als een prooi opstellen,het werkt in ieder geval super hoor,en ik weet in ieder geval wat voor vrouw er reageert,een jager een sloper,daar hou ik van!!

Its Wabbitseason!!!
                              I don't give a damn what you think..I'm doing this for me, so fuck the world feed it beans, it's gassed up, if it thinks it's stopping me..I'ma be what I set out to be, without a doubt undoubtedly..And all those who look down on me I'm tearing down your balcony.

Comment

• In het Twents hebben we wel een heel mooie uitspraak tegenover kwade vrouwen: Wat bin 'ie mooi a'j lillik bint
                                Geen vrouw die dan nog chagarijnig is :P
                                Status: pakt het weer rustig aan op.

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                                X