ik irriteer me altijd aan van die vrouwen die apparaten bezet houden (campers) en een gewicht gebruiken waarmee ik betwijfel dat je iets traint. Verder heb ik wel respect voor vrouwen die ik echt hard zie trainen en hun best zie doen. Maar al ze het grootste gedeelte van de tijd besteden aan hun smartphone alsjeblieft rotop ga ergens anders trainen. Bij de freeweights zie ik ook wel eens een vrouw binnenlopen maar meestal is dat enkel om te kijken hoe hun vriendje het doet, zou mij persoonlijk alleen maar afleiden.
Wat denken mannen?? :-)
Collapse
X
-
Originally posted by Patricia86 View PostJij weet nog steeds niet dat het eigenlijk een soort misplaatste schoudervulling-pads zijn?
Als jij niet oplet ben ik ook altijd aan mijn kont aan het graaien, om die dingen weer op de juiste plek te brengen. Met de meeste oefeningen blijven ze wel zitten... maar die box jump squats, of hoe die dingen ook heten, was een hel daarmee
Comment
-
-
Originally posted by Mohr View Postwow.... kan dat nog op jouw leeftijd?Current status: Bulkin' and gainin'
"The mind is the limit. As long as the mind can envision the fact that you can do something. You can do it, as long as you really believe 100 percent."
Comment
-
Originally posted by Wilcodemug View PostRespect hebben voor oudere dames:
Best lullig trouwens, als je het nu nog steeds moet leren
Originally posted by Robbie1970 View PostEr zijn ook gewoon kontpads hoor?
Dus dat word zaterdag jump squats op de box en me camera in de aanslag
Originally posted by kline View Postweet je dat zo ook echt zulke broekjes hebben! Een push-up bh lijkt me al een domper als deze uitgaat... laat staan voorgevulde broekjes.... haha
Comment
-
Originally posted by Patricia86 View PostHa, ik zeg gewoon dat ik dat niet ben!
uitgaat? Waarom? Die ene keer douchen kan prima met zon ding!
paar keer ermee trainen en dan zit ie lekker in het talg vastgeplakt."You are what you eat..."
That's strange I don't think I've eaten any sexy beasts today...
Comment
-
Originally posted by Wilcodemug View PostRespect hebben voor oudere dames, je moet het tenslotte op een oude fiets leren"You are what you eat..."
Comment
-
Originally posted by Robbie1970 View PostOh oke, ja dan heb je mazzel zeg?Anders had je ze moeten doen, zo kom je er weer goed onderuit.....dan maar jumping lunges doen??
paar keer ermee trainen en dan zit ie lekker in het talg vastgeplakt.
Straks ga ik nog zweten daarvan. Bah :s
Jaaaaah dat is handig hoor! Want als het is vastgekoekt blijft het tenminste vastzitten
Comment
-
-
Originally posted by Patricia86 View PostWTF? Jumping lunges? Ben je nu serieus, of niet?
Straks ga ik nog zweten daarvan. Bah :s
Jaaaaah dat is handig hoor! Want als het is vastgekoekt blijft het tenminste vastzitten
Jij wilt een echte beentraining.....mooi dan zal je die krijgen ook, is je straf omdat je appeltaart eet!"You are what you eat..."
Comment
Sidebar top desktop
Collapse
Actieve discussies
Collapse
-
Antwoord op Spierbouwers.nldoor NancyfrankSex dolls have come a long way since their inception. What started out as simple inanimate objects designed for sexual pleasure have evolved into highly...
-
Kanaal: Links
7 uur geleden -
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzMaandag niet getraind, had een sollicitatie in de ochtend en daarna werken, keertje wat langer rust kon ook geen kwaad.
Deze week maar keertje 2...-
Kanaal: Trainingslogjes
23 uur geleden -
-
door enroutechnologies
- Understanding Fleet Management: A fleet management system is an all-encompassing solution designed to help businesses efficiently manage their vehicle
You do not have permission to view this gallery.
This gallery has 1 photos.-
Kanaal: Even voorstellen...
1 day ago -
door awinash62To enroll in the US CPA course, candidates must fulfill specific educational and professional criteria. A bachelor’s degree in accounting, finance,...
-
Kanaal: Trainingsschema's
4 dagen geleden -
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining A
Safety bar squat:
- 111kg 1x
- 82.5kg 6x
- 82.5kg 7x
Deficit wide grip SL DL:
- 80kg 3x10...-
6 dagen geleden -
-
door harryjkevin0Finding effective techniques to get assignment done is essential when academic deadlines are approaching. You may greatly lower stress and enhance the...
-
Kanaal: Algemeen
6 dagen geleden -
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining D
Safety bar goodmorning:
- 62.5kg 12x
1 sec paused safety bar squat:
- 91kg 2x
Wide grip...-
1 week geleden -
-
door romankenndyParasites in the muscles can cause symptoms like muscle pain, weakness, swelling, fever, and fatigue. In some cases, you may also experience joint stiffness,...
-
Kanaal: Ziekten en aandoeningen
1 week geleden -
-
door ShuconaRodShuconaandrod expert coaching provides guidance to help you reach your personal and professional objectives. Whether you're looking to enhance your skills,...
-
Kanaal: Algemeen
1 week geleden -
-
door MillerTilanBreng je keuken tot leven met opvallend 3D-fotobehang dat diepte en karakter toevoegt. Kies uit moderne patronen, natuurlijke elementen of abstracte ontwerpen...1 week geleden
Tag Cloud
Collapse
Comment