I am Aesthetic & Athletic

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Dit kan niet iedereen bereiken nee, helaas.
    99% zelfs niet een mbv aas.
    Dat heeft niet zozeer met inzet te maken.
    Maar meer met genen, verhoudingen, aanhechtingen etc.
    DIVIDE ET IMPERA

    Comment


    • en gaat het dan puur om massa in combinatie met zo droog staan/blijven?
      Want jij hebt toch best ook wel wat massa (misschien zelfs meer?) maar meer moeite met droog te staan in combinatie met die massa of?

      Comment


      • Originally posted by rain View Post
        Dit kan niet iedereen bereiken nee, helaas.
        99% zelfs niet een mbv aas.
        Dat heeft niet zozeer met inzet te maken.
        Maar meer met genen, verhoudingen, aanhechtingen etc.
        Nou ja 99%? Denk dat je je verbaasd als je gewoon jaren traint en goed eet etc je dit best kan bereiken.

        Comment


        • Originally posted by rain View Post
          Dit kan niet iedereen bereiken nee, helaas.
          99% zelfs niet een mbv aas.
          Dat heeft niet zozeer met inzet te maken.
          Maar meer met genen, verhoudingen, aanhechtingen etc.
          beetje veel 99%...

          Comment


          • Originally posted by quibus View Post
            Nou ja 99%? Denk dat je je verbaasd als je gewoon jaren traint en goed eet etc je dit best kan bereiken.
            Ik denk van niet.
            99% is een beetje overdreven ja.
            Maar laat ik het zo zeggen dan: ik zie héél weinig vergelijkbare fysieken langskomen ,zowel hier als op DBB.
            Noem maar een voorbeeld.
            Wesley Vissers is trouwens wel een goed voorbeeld.
            Arnold Schwarzenegger lookielike.

            Fysieken worden al snel'makkelijk haalbaar','niet bijzonder voor al die jaren training','zonder aas ook makkelijk te realiseren'genoemd op alle forums.
            En door wie?
            Vaak degenen met een lomp massa fysiek dat totaal niet in verhouding is.


            Maar ook de meesten die ik voorbij zie komen op foto's tijdens wedstrijden , vind ik lang niet zo 'athletic and aesthetic als A&A.
            De meesten krijgen om te beginnen als een brede taille, waardoor de massa al gauw gaat overheersen.
            Niet alleen bij de mr Olympia bv, maar ook de -90 en -109 kg klasse in Nederland.

            Hoe hard je ook traint, eet, rust (en kuurt evt), dat is absoluut geen garantie voor een top fysiek.
            Tenzij je een massamonster wilt worden, dan geldt dat mischien wel.

            Ik denk dat A&A zeker op het podium kan komen tijdens een classic bodybuilding wedstrijd.

            Wedden ?
            Last edited by rain; 02-12-2015, 11:37.
            DIVIDE ET IMPERA

            Comment


            • Originally posted by Spectral View Post
              zo even snel doorgelezen en moet zeggen super fysiek, zeker zonder AAS. Ben benieuwd hoe je er nu bij staat maar je foto's op de eerste pagina zijn al mega indrukwekkend en hoop dat ik ooit de helft kan bereiken zelfs .

              Even wat vraagjes: als ik lees dat je 5 a 7x per week trained, is dat niet teveel dan? Moet je lichaam niet herstellen tussendoor? Ik dacht dat je zeker zonder AAS langere herstelperiodes nodig had?

              Denk je dat je nog veel extra massa en kracht kan nemen naturel? Waar denk je dat je piek ligt als je het nu ziet? Kan iedereen dit mits toewijding halen of heb je toch wel vrij goede genen meegekregen?
              Hey Spectral, bedankt!
              Antwoord op je eerste vraag. Ik train inderdaad gemiddeld 5-7 keer per week.
              Of dat te veel is, dat moet ieder voor zich aanvoelen. In mijn geval ben ik de afgelopen 9 maanden een paar kilo zwaarder geworden en ook iets sterker. Ik denk dat ik op basis daarvan kan zeggen dat mijn herstel nog steeds goed is bij 2 bro-splits per week.
              Ik heb bijna altijd dagelijks een beetje spierpijn van elke training, maar doordat ik ook goed eet is alles toch redelijk goed in balans.
              Ik denk niet dat ik als natural veel meer in massa en kracht kan stijgen. Ik zit qua fysiek en kracht al aardig tegen m'n maximale natuurlijke potentie aan naar mijn idee. Maar zelfs dan blijf ik streven naar telkens weer net iets meer en beter.
              Ik hoop dat m'n piek nog voor me ligt maar ik ben al echt wel tevreden ondanks dat ik nu nog altijd streef naar meer en beter. Je moet de wil, de motivatie en honger naar progressie altijd blijven hebben, dan gaat de progressie voor m'n gevoel ook een stuk "makkelijker".

              Ik constateer dat ik wel goede genen heb en die zijn behoorlijk bepalend. Al tijdens mijn puberteit merkte ik dat ik van mezelf een aardige schouderwijdte had met een relatief smalle taille. Ik ben ook nooit dik geweest en m'n spierdefinitie was altijd wel redelijk te zien.
              Los van dat ik nu ook gedisciplineerd eet en graag bijna dagelijks behoorlijk hard train, moet ik wel zeggen dat ik zeker geluk heb met mijn genen.
              Een ander zou met dezelfde manier van eten en trainen misschien niet zo goed op alles reageren als bij mij het geval is.

              Originally posted by rain View Post
              Dit kan niet iedereen bereiken nee, helaas.
              99% zelfs niet een mbv aas.
              Dat heeft niet zozeer met inzet te maken.
              Maar meer met genen, verhoudingen, aanhechtingen etc.
              Ja daar ben ik het wel mee eens, met de genen, verhoudingen en aanhechtingen dan.
              De ene vrouw kan bijvoorbeeld squatten en hip thrusten tot ze een ons weegt, maar als haar billen van nature een platte vorm hebben zal ze nooit een andere vrouw kunnen voorbij streven die van nature een hollere rug en meer gekantelde bekken en ronde billetjes heeft.
              De bouw en aanhechtingen daarvan zijn dus erg bepalend.
              Net als mijn enorm hoge kuiten, ik zal ermee moeten leren leven. Zullen nooit heel groot worden maar ik train ze natuurlijk wel (ook voor mijn gemoedsrust)

              Originally posted by rain View Post
              Ik denk van niet.
              99% is een beetje overdreven ja.
              Maar laat ik het zo zeggen dan: ik zie héél weinig vergelijkbare fysieken langskomen ,zowel hier als op DBB.
              Noem maar een voorbeeld.
              Wesley Vissers is trouwens wel een goed voorbeeld.
              Arnold Schwarzenegger lookielike.

              Fysieken worden al snel'makkelijk haalbaar','niet bijzonder voor al die jaren training','zonder aas ook makkelijk te realiseren'genoemd op alle forums.
              En door wie?
              Vaak degenen met een lomp massa fysiek dat totaal niet in verhouding is.


              Maar ook de meesten die ik voorbij zie komen op foto's tijdens wedstrijden , vind ik lang niet zo 'athletic and aesthetic als A&A.
              De meesten krijgen om te beginnen als een brede taille, waardoor de massa al gauw gaat overheersen.
              Niet alleen bij de mr Olympia bv, maar ook de -90 en -109 kg klasse in Nederland.

              Hoe hard je ook traint, eet, rust (en kuurt evt), dat is absoluut geen garantie voor een top fysiek.
              Tenzij je een massamonster wilt worden, dan geldt dat mischien wel.

              Ik denk dat A&A zeker op het podium kan komen tijdens een classic bodybuilding wedstrijd.

              Wedden ?
              Bij m'n eerste classic wedstrijd in 2016 hoop ik zeker op een podiumplaats Rain!
              Ik blijf jullie natuurlijk met plezier op de hoogte houden van mijn ontwikkelingen in m'n log, dus stay tuned!

              Comment


              • Originally posted by Aesthetic and Athletic View Post
                Hey Spectral, bedankt!
                Antwoord op je eerste vraag. Ik train inderdaad gemiddeld 5-7 keer per week.
                Of dat te veel is, dat moet ieder voor zich aanvoelen. In mijn geval ben ik de afgelopen 9 maanden een paar kilo zwaarder geworden en ook iets sterker. Ik denk dat ik op basis daarvan kan zeggen dat mijn herstel nog steeds goed is bij 2 bro-splits per week.
                Ik heb bijna altijd dagelijks een beetje spierpijn van elke training, maar doordat ik ook goed eet is alles toch redelijk goed in balans.
                Ik denk niet dat ik als natural veel meer in massa en kracht kan stijgen. Ik zit qua fysiek en kracht al aardig tegen m'n maximale natuurlijke potentie aan naar mijn idee. Maar zelfs dan blijf ik streven naar telkens weer net iets meer en beter.
                Ik hoop dat m'n piek nog voor me ligt maar ik ben al echt wel tevreden ondanks dat ik nu nog altijd streef naar meer en beter. Je moet de wil, de motivatie en honger naar progressie altijd blijven hebben, dan gaat de progressie voor m'n gevoel ook een stuk "makkelijker".

                Ik constateer dat ik wel goede genen heb en die zijn behoorlijk bepalend. Al tijdens mijn puberteit merkte ik dat ik van mezelf een aardige schouderwijdte had met een relatief smalle taille. Ik ben ook nooit dik geweest en m'n spierdefinitie was altijd wel redelijk te zien.
                Los van dat ik nu ook gedisciplineerd eet en graag bijna dagelijks behoorlijk hard train, moet ik wel zeggen dat ik zeker geluk heb met mijn genen.
                Een ander zou met dezelfde manier van eten en trainen misschien niet zo goed op alles reageren als bij mij het geval is.



                Ja daar ben ik het wel mee eens, met de genen, verhoudingen en aanhechtingen dan.
                De ene vrouw kan bijvoorbeeld squatten en hip thrusten tot ze een ons weegt, maar als haar billen van nature een platte vorm hebben zal ze nooit een andere vrouw kunnen voorbij streven die van nature een hollere rug en meer gekantelde bekken en ronde billetjes heeft.
                De bouw en aanhechtingen daarvan zijn dus erg bepalend.
                Net als mijn enorm hoge kuiten, ik zal ermee moeten leren leven. Zullen nooit heel groot worden maar ik train ze natuurlijk wel (ook voor mijn gemoedsrust)



                Bij m'n eerste classic wedstrijd in 2016 hoop ik zeker op een podiumplaats Rain!
                Ik blijf jullie natuurlijk met plezier op de hoogte houden van mijn ontwikkelingen in m'n log, dus stay tuned!
                Ik ga er vanuit dat je zeker een podium plaats hebt kerel! , denk dat er zelfs voor jou nog meer massa & kracht inzit. ook als het langzaam gaat met de jaren!

                Comment


                • Originally posted by imation View Post
                  Ik ga er vanuit dat je zeker een podium plaats hebt kerel! , denk dat er zelfs voor jou nog meer massa & kracht inzit. ook als het langzaam gaat met de jaren!
                  Thanks kerel, altijd fijn om te horen als anderen er vertrouwen in hebben dat er nog meer bij me in zit

                  Dit weekend was ik weer eens in mijn home town Haarlem en heb daar even een uurtje snel rug en schouders getraind. Het was weer even wennen om aan de Technogym apparaten te hangen maar het ging op zich wel lekker.
                  Er was ook nog wat grappigs voorgevallen.
                  Ik had tijdens het trainen een zwarte trainingsbroek aan en ik had ook een zwarte tanktop aan.
                  In de zaal liep toevallig ook een andere getinte jongen rond die ook ongeveer dezelfde trainingsbroek en tanktop aan had.
                  Op een bepaald moment werd ik tijdens mijn oefening ineens van achter benaderd door een afgetrainde blonde griet met een kort topje die ineens tegen me aan begon te praten.
                  Ik doe m'n oordopjes uit en draaide me naar haar om want ik verstond haar niet met mijn oordopjes in.
                  Toen ik me had omgedraaid, keek ze me helemaal verschrikt aan. Blijkt dat zij toevallig de vriendin van die andere jongen was. "ow sorry je lijkt echt op mijn vriend", en ze bleef nog even verbaasd bij me staan. Ik zei dat haar vriend ergens rondliep en wees naar de andere kant van de zaal. En toen liep ze daar maar verward heen. Haha echt genant maar wel lachen, je had er eigenlijk bij moeten zijn

                  Deze post is trouwens ook een mental note voor mezelf.
                  Ik wil voorzichtig wat concreter gaan nadenken wanneer ik mijn volgende wedstrijd wil gaan doen. Als mensen me nu vragen wanneer, twijfel ik of ik het in maart/april doe of ergens rond in oktober. Ik neig naar oktober omdat ik in de eerste helft van 2016 best wat privé dingetjes heb lopen, waar ik me eerst even op wil focussen om dat af te handelen. Ik wil daarna m'n aandacht in de zomer volledig op mijn prep en op de wedstrijd kunnen houden.
                  Zoals ik het in m'n hoofd heb, wil en ga ik mezelf weer overtreffen ten opzichte van de Enercup 2015. Qua gewicht hoef ik niet eens heel veel zwaarder te worden dan op m'n laatste wedstrijd, misschien 1-2 kg. Ik mag straks bij de weging maximaal 85kg wegen voor classic, en wil ik nog meer definitie zien. Vooral in m'n quads.
                  Benen blijven dus mijn focus houden. Dat is wel even lastig met die recente liesblessure, waar ik nu overigens niks meer van voel. Maar ja voorzichtigheid is de komende 2-3 weken nog wel geboden. Nog even geen zware squats en leg presses.
                  Deadlifts, sissy squats, leg extensions, leg curls en kuiten kunnen gelukkig nog wel relatief zwaar gedaan worden.
                  Vanmiddag is het toevallig weer leg day en ik heb er zin in. Als ik er na de training tijd voor heb, zal ik daarna een samenvatting geven.

                  300 days out! (enercup)

                  Comment


                  • Ik vind het niet zo gek hoor, die vergissing.
                    Van achter lijk jij sprékend op Noccerino.
                    DIVIDE ET IMPERA

                    Comment


                    • Originally posted by rain View Post
                      Ik vind het niet zo gek hoor, die vergissing.
                      Van achter lijk jij sprékend op Noccerino.
                      Ok dat is waar. Ondanks dat ik nooit aan de McDonalds, worstenbroodjes en knakworsten ga, zijn we verder net broers van elkaar

                      _____________________________________________

                      Vanmiddag benen getraind.

                      Vandaag begon ik eens een keer met donkey calf raises in de smithmachine.
                      Aantal sets heb ik niet geteld, rond de 6 sets denk ik. Gewichten liepen op tot 200kg aan schijven.

                      Daarna deadlifts gedaan.
                      10 x 60kg
                      10 x 100kg
                      10 x 140kg
                      7 x 180kg
                      4 x 200kg
                      3 x 210kg
                      6 x 180kg

                      Huge pomp in m'n ass en hammies. En geen last van pomp in mn rug, het kan dus toch. Waarschijnlijk omdat ik ervoor niet heb gesquat.

                      Door naar de sissy squat in leg extension.

                      Had iets van 5 sets gedaan rond de 15 reps, gewicht oplopend tot een 25kg schijf vasthouden.
                      Bovenbenen goed vol, ik vind het toch wel een hele fijne oefening.

                      Leg extensions ongeveer 4 sets full stack, tussen de 20 reps teruglopend naar de 12 reps.

                      Lying cable leg curl
                      (2 benen tegelijk) zo'n 4-5 sets, rond de 15 reps, gewicht weet ik niet meer.

                      Calf raise in Recrumbent Leg Press

                      ongeveer 4 sets van 12-15 reps, gewicht 90kg.

                      Commentaar:
                      Het was een lekkere beentraining, zelfs zonder squats en legpresses.
                      De donkey calf raises heb ik al een tijd niet gedaan en voelde ik al meteen goed. Deze moet ik weer vaker gaan doen.
                      Deadlifts gingen ook weer lekker. Nooit eerder heb ik met 210kg meerdere reps gedaan.
                      Mijn PR ligt nog steeds op 1 x 230kg, maar dat ga ik voorlopig nog niet proberen. Mijn main focus blijft hypertrofie en omdat ik best blessuregevoelige benen heb moet ik daarmee niet altijd willen maxen (1RM).

                      Comment


                      • Noccerino ook niet hoor.
                        Dat is een typische internet cheatfreak
                        In het echt is hij het meest dedicated van iedereen.
                        Hij traint zelfs regelmatig bij Team Rijstkorrel .

                        Maar even zonder gekheid: ga je ook nog eens benchwedstijden overwegen?
                        De powerlift kant op.
                        DIVIDE ET IMPERA

                        Comment


                        • Originally posted by rain View Post
                          Noccerino ook niet hoor.
                          Dat is een typische internet cheatfreak
                          In het echt is hij het meest dedicated van iedereen.
                          Hij traint zelfs regelmatig bij Team Rijstkorrel .

                          Maar even zonder gekheid: ga je ook nog eens benchwedstijden overwegen?
                          De powerlift kant op.
                          Ondanks dat ik wel een relatief sterke bench voor mijn lichaamsgewicht heb, ben ik net pas de afgelopen maanden de weg van het podium ingeslagen. En ik vind het erg leuk om aan mijn fysiek te werken. Iets dat bij powerlift wedstrijden helemaal niet belangrijk is. Daar draait het er niet om of je een sixpack hebt of een mooi symmetrische bouw hebt. Als je maar kan presteren en veel gewicht kan verplaatsen met de juiste kracht en techniek. Is ook een mooie sport, maar niet voor mij denk ik.
                          Zelfs m'n forumnaam duidt eigenlijk al aan dat ik graag voor de aesthetics wil gaan, haha
                          Dus ja, ik focus me het komende jaar nog even op de IFBB wedstrijden. Eind 2016 kijk ik dan wel verder

                          Comment


                          • tering wat een gewichten met de deadlift haha. lekker man doe ik je echt niet na je hebt een stuk meer kracht

                            Comment


                            • Originally posted by Protasius View Post
                              tering wat een gewichten met de deadlift haha. lekker man doe ik je echt niet na je hebt een stuk meer kracht
                              Dank je wel man.
                              Ik ben dan wel geen Adon1s, maar ik ben zeker wel blij met m'n kracht. Al is trainen voor kracht niet mijn hoofddoel, het is voor mij wel een goede indicatie dat ik voor mijn gevoel goed bezig ben.

                              Vandaag een borst triceps sessie gedaan.
                              Helaas is er voor het eerst in mijn linkerschouder een irritatie ontstaan met bankdrukken. Dit was mijn goede schouder waar ik nog nooit pijn in heb gehad. Het gebeurde bij een set van 10 x 120kg, waarvan de laatste rep een grinder was. Dat was heel vroeg in de training. Gelukkig heb ik m'n training wel goed kunnen afmaken zonder m'n schouder verder te forceren. Ik moet vrijdag maar even kijken of de irritatie al wat minder is, het lijkt me niks ergs.
                              Tja de leeftijd begint langzaam aan ook een rol te spelen denk ik haha

                              Triceps gingen ook lekker. Seated overhead arm extensions (EZ bar) gingen vandaag lekker rap omhoog met de eerste zware werkset van 15x50kg. Lekker hoor.

                              This topic is worthless without pics, dus ook meteen maar even een intra workout pic.

                              Comment


                              • M-o-n-s-t-e-r.
                                Mangs wa, aait nich

                                Comment

                                Sidebar top desktop

                                Collapse

                                Actieve discussies

                                Collapse

                                erotik film izle Rus escort gaziantep rus escort
                                Antalya Escort
                                sikis
                                gaziantep escort
                                gaziantep escort
                                İstanbul Escort
                                istanbul escort bayan
                                sisli escort beylikduzu escort bayan
                                antalya escort atakoy escort
                                umraniye escort bayan
                                Very sweethearts get banged by pretty pals Баба посидела анусом на крепком стояке fotos de vaginas sexis
                                Working...
                                X