Time to get Strong and Big - Fitnessecto

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Ben je klaar mee man. Hopen dat het weer snel over is. Sterkte!
    181 cm 85 kg 14%
    Deadlift: 1*180 kg, Squat: 1*155 kg, Paused Bench: 1*110 kg, MP: 1*80 kg

Comment

• Armpje drukken is extreem blessuregevoelig.
      Ik ben ook wel eens 2 weken uit de running geweest omdat ik mezelf wilde bewijzen.
      Rust nemen en dan komt het vanzelf goed.
      DIVIDE ET IMPERA

Comment

• Ahh wel kut nieuws.. Dan maar rust pakken en hopen dat je maandag weer kan gaan trainen!

Comment

• Gaat de goede kant weer op, de pijn wordt met de dag minder! Hoop zondagochtend nog even te kunnen trainen, hangt ook een beetje af van hoe het morgen voelt.

Om de log toch een beetje levend te houden even een foto die ik net genomen heb. Voel me softie. Ik wil weer trainen.
          Last edited by Beachboy; 16-03-2015, 10:35.

Comment

• Balen van je schouder man! hoop voor je dat het weer snel weg gaat en weg blijft. Heb je er al vaker last van gehad of? Miss een domme vraag maar doe je wel een goeie WU voor je schouder?
            Mijn trainingslog: http://forum.bodynet.nl/trainingslogjes/66382-emielos-the-road-to-the-enercup.html

Comment

• Originally posted by emielos View Post
              Balen van je schouder man! hoop voor je dat het weer snel weg gaat en weg blijft. Heb je er al vaker last van gehad of? Miss een domme vraag maar doe je wel een goeie WU voor je schouder?
              Doe altijd wel een goede WU. Doe sindskort wat oefeningen van rain en doe daarnaast ook voor elke oefening minimaal 1 WU-sets. Bij bankdrukken zijn dit er zelfs vaak 4 en bij rug ook vaak 3 ofzo.

Comment

• Gewoon nooit meer armpje drukken, doe ik ook nooit meer.
                DIVIDE ET IMPERA

Comment

• Originally posted by rain View Post
                  Gewoon nooit meer armpje drukken, doe ik ook nooit meer.
                  Dit +100 heb zelf paar weken terug nog me linker hand/pols geblesseerd met zo een kut potje het ergste is nog dat ik niet eens gewonnen had!

Comment

• Originally posted by rain View Post
                    Gewoon nooit meer armpje drukken, doe ik ook nooit meer.
                    Originally posted by Assie321 View Post
                    Dit +100 heb zelf paar weken terug nog me linker hand/pols geblesseerd met zo een kut potje het ergste is nog dat ik niet eens gewonnen had!
                    Hier ben ik volkomen mee eens. Nooit meer.

Ik had ook niet gewonnen! Het was geëindigd met een gelijkspel. Elke keer als ik hem bijna had liggen ging hij zijn hand heel raar houden en dan kon ik hem niet verder drukken..

Ach, zo'n weekje rust houden zal mijn spieren ook niet heel veel kwaad doen. Is zondag/maandag alles in ieder geval weer goed uitgerust en kan ik weel vol knallen!

Comment

• Originally posted by FitnessEcto View Post
                      Hier ben ik volkomen mee eens. Nooit meer.

Ik had ook niet gewonnen! Het was geëindigd met een gelijkspel. Elke keer als ik hem bijna had liggen ging hij zijn hand heel raar houden en dan kon ik hem niet verder drukken..

Ach, zo'n weekje rust houden zal mijn spieren ook niet heel veel kwaad doen. Is zondag/maandag alles in ieder geval weer goed uitgerust en kan ik weel vol knallen!
                      Armpje drukken is ook gewoon veel techniek. Volgens mij zegt het helemaal niet zo veel over je kracht. Willen ze echt weten of ze sterker zijn, doe je gewoon een potje Deadlift

Zo'n weekje niet trainen is klote, maar hoeft niet eens zo slecht uit te pakken. Maybe wat trainen op Core-Stability?
                      181 cm 85 kg 14%

Comment

• Originally posted by Arend-jan View Post
                        Armpje drukken is ook gewoon veel techniek. Volgens mij zegt het helemaal niet zo veel over je kracht. Willen ze echt weten of ze sterker zijn, doe je gewoon een potje Deadlift

Zo'n weekje niet trainen is klote, maar hoeft niet eens zo slecht uit te pakken. Maybe wat trainen op Core-Stability?
                        Niet gedaan, dingen als planks en dergelijke belast ik natuurlijk ook mijn schouders mee. Crunches enzo kunnen natuurlijk wel maar ik had er niet zoveel zin in. Als alles rust krijgt, krijgt mijn buik dat ook.

Ik ben van plan morgen weer te gaan trainen. UB-power met wat lagere gewichten, beetje aanvoelen hoe het gaat. Ik heb nog een beetje een zeurende pijn in mijn schouder na inspanning (net buren helpen met verhuizen, veel tillen), maar niet vergelijkbaar met hoe het eerst was. Denk dat gewoon trainen op 70-80% prima gaat. En ik doe iets andere oefeningen, geen dips, geen flyes (die beweging doet waarschijnlijk wel pijn).

Morgen dus 'knallen'!

Comment

Niet gedaan, dingen als planks en dergelijke belast ik natuurlijk ook mijn schouders mee. Crunches enzo kunnen natuurlijk wel maar ik had er niet zoveel zin in. Als alles rust krijgt, krijgt mijn buik dat ook.

Ik ben van plan morgen weer te gaan trainen. UB-power met wat lagere gewichten, beetje aanvoelen hoe het gaat. Ik heb nog een beetje een zeurende pijn in mijn schouder na inspanning (net buren helpen met verhuizen, veel tillen), maar niet vergelijkbaar met hoe het eerst was. Denk dat gewoon trainen op 70-80% prima gaat. En ik doe iets andere oefeningen, geen dips, geen flyes (die beweging doet waarschijnlijk wel pijn).

Morgen dus 'knallen'!
                          Kijk maar wel uit man! En licht gewicht is inderdaad verstandig ja. Suc6!
                          181 cm 85 kg 14%

Comment

• Kleine update.

Laptop is kapot dus logs blijven de komende dagen/week nog even uit. Hdd kapot, zondag proberen een nieuwe in te zetten.

Weer twee trainingen gehad, ub Power oefeningen weggelaten en rustigaan getraind, ging prima. Merk wel dat ik op de BP heel erg aan de correcte uitvoering moet wennen. Niet hoger dan 5x75 gegaan tot aan de borst.

Lb Power ging prima, hoogtepunt was de 8x110 deadlift, waar ik 2 weken terug op 8x102.5 zat. Weekje rust heeft me op die oefening dus toch goed gedaan.

Comment

Kleine update.

Laptop is kapot dus logs blijven de komende dagen/week nog even uit. Hdd kapot, zondag proberen een nieuwe in te zetten.

Weer twee trainingen gehad, ub Power oefeningen weggelaten en rustigaan getraind, ging prima. Merk wel dat ik op de BP heel erg aan de correcte uitvoering moet wennen. Niet hoger dan 5x75 gegaan tot aan de borst.

Lb Power ging prima, hoogtepunt was de 8x110 deadlift, waar ik 2 weken terug op 8x102.5 zat. Weekje rust heeft me op die oefening dus toch goed gedaan.
                              Haha ja tot aan de borst is een stukje zwaarder he. Nette Deadlift hoor en top dat je weer kan trainen! Geen last meer van je schouder?
                              181 cm 85 kg 14%

Comment

• Wel wat zwaarder ja (:

Laptop werkt weer dus kan weer loggen! Afgelopen week lekker getraind, geen last van mijn schouder meer. Alleen mijn gewicht gaat niet meer omhoog en ik ben zelfs weer wat afgevallen. Ga mijn voeding dus weer wat verhogen. Schema volgt. Volgt ook nog een filmpje van mijn 3x55kg benchpress van de speedsets.

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                                X