Time to get Strong and Big - Fitnessecto

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Lol, je moet ook niet drinken man!
    Haha. Ik was altijd een bierdrinkende boer, zoop zo 'n kratje weg. Hou nog steeds veel van bier, maar drink bijna nooit meer :P Oud en nieuw pas weer denk ik.
    Bij mij is alcohol en trainen echt not done.
    In between obsessed periods

Comment

• Originally posted by emielos View Post
      Op vrijdag stappen? of had je iets van studentenvereniging?

lekker die tentamen weken he, ik heb er maar 2 gelukkig waarvan 1 pas midden november haha.

Maar wel lekkere training hoor, als ik brak ben, ben ik niet vooruit te branden ;\
      Mijn trainingen gaan brak altijd best prima. Ben als ik brak ben altijd heel erg afgezonderd van de wereld, de trainingen gaan dan vaak automatisch. Moet ik natuurlijk niet te brak zijn, dan krijg ik kotsneigingen wanneer ik zware oefeningen doe haha. Maar een benentraining zou ik ook niet aan moeten denken brak, de training die ik nu had was relatief niet heel zwaar.

Ja, vrijdag stappen is mooi in Groningen. Ga heel vaak op vrijdag stappen, dit komt mij ook het beste uit omdat ik de rest van de week druk ben, maar ook met mijn sportschema.

Tentamenweek van mij is redelijk zwaar, vooral omdat het lastigste tentamen maandag al is, en ik nu nog eerst een hele drukke week heb (waar ik weinig tijd over heb om dat tentamen te leren). En natuurlijk de afgelopen twee maanden weinig voor de studie gedaan, zoals het een echte student betaamt.

Comment

• Originally posted by mdejonge View Post
        Lol, je moet ook niet drinken man!
        Haha. Ik was altijd een bierdrinkende boer, zoop zo 'n kratje weg. Hou nog steeds veel van bier, maar drink bijna nooit meer :P Oud en nieuw pas weer denk ik.
        Alcohol en trainen is inderdaad not done, ben ik compleet met je eens. Maar ik wil wel gewoon van mijn studententijd genieten. Ik drink als ik een avond met vrienden ben ook niet, dan zit iedereen aan de drank en ik met mijn flesje water. Ik drink alleen als ik ga stappen. Wil ook maar max 1x per week stappen, dus het valt allemaal nog wel mee. Veel vrienden van me drinken dagelijks.

Comment

• Originally posted by mdejonge View Post
          Lol, je moet ook niet drinken man!
          Originally posted by FitnessEcto View Post
          Alcohol en trainen is inderdaad not done, ben ik compleet met je eens. Maar ik wil wel gewoon van mijn studententijd genieten. Ik drink als ik een avond met vrienden ben ook niet, dan zit iedereen aan de drank en ik met mijn flesje water. Ik drink alleen als ik ga stappen. Wil ook maar max 1x per week stappen, dus het valt allemaal nog wel mee. Veel vrienden van me drinken dagelijks.
          Je hebt groot gelijk.
          Uiteraard wilt het niet zeggen dat het zonder alcohol niet leuk kan zijn, maar wel minder leuk.
          Wel of niet drinken als bodybuilding je hobby is, is een zinloze discussie.
          Dat moet iedereen namelijk voor zichzelf bepalen.
          Maar ik had die periode voor geen goud willen missen.

Je hoeft ook geen. 5 dagen per week dronken te zijn.
          DIVIDE ET IMPERA

Comment

• Originally posted by rain View Post
            Je hebt groot gelijk.
            Uiteraard wilt het niet zeggen dat het zonder alcohol niet leuk kan zijn, maar wel minder leuk.
            Wel of niet drinken als bodybuilding je hobby is, is een zinloze discussie.
            Dat moet iedereen namelijk voor zichzelf bepalen.
            Maar ik had die periode voor geen goud willen missen.

Je hoeft ook geen. 5 dagen per week dronken te zijn.
            Precies hoe ik er ook over denk. Stoppen met trainen zal ik voorlopig toch niet doen, dus het bodybuilden zonder alcohol komt over een aantal jaren wel.

Comment

• Originally posted by FitnessEcto View Post
              Mijn trainingen gaan brak altijd best prima. Ben als ik brak ben altijd heel erg afgezonderd van de wereld, de trainingen gaan dan vaak automatisch. Moet ik natuurlijk niet te brak zijn, dan krijg ik kotsneigingen wanneer ik zware oefeningen doe haha. Maar een benentraining zou ik ook niet aan moeten denken brak, de training die ik nu had was relatief niet heel zwaar.

Ja, vrijdag stappen is mooi in Groningen. Ga heel vaak op vrijdag stappen, dit komt mij ook het beste uit omdat ik de rest van de week druk ben, maar ook met mijn sportschema.

Tentamenweek van mij is redelijk zwaar, vooral omdat het lastigste tentamen maandag al is, en ik nu nog eerst een hele drukke week heb (waar ik weinig tijd over heb om dat tentamen te leren). En natuurlijk de afgelopen twee maanden weinig voor de studie gedaan, zoals het een echte student betaamt.
              Zware tentamen periodes zijn bijzonder klote inderdaad. En alles laten aankomen op de laatste 2 week, zo herkenbaar:P 5,5=voldoende
              Mijn trainingslog: http://forum.bodynet.nl/trainingslogjes/66382-emielos-the-road-to-the-enercup.html

Comment

Zware tentamen periodes zijn bijzonder klote inderdaad. En alles laten aankomen op de laatste 2 week, zo herkenbaar:P 5,5=voldoende
                Achja, het komt vast wel weer goed. En zal ook nog tijd over hebben om gewoon 5x per week te trainen. Trainen gaat natuurlijk voor de studie

Comment

Achja, het komt vast wel weer goed. En zal ook nog tijd over hebben om gewoon 5x per week te trainen. Trainen gaat natuurlijk voor de studie
                  Dat is instelling!

Als jij prima kan herstellen met een keer alcohol in de week dan moet je dat lekker blijven doen toch. Tuurlijk het is niet bevordelijk, maar het leven bestaat niet alleen uit bb toch.
                  181 cm 85 kg 14%
                  Deadlift: 1*180 kg, Squat: 1*155 kg, Paused Bench: 1*110 kg, MP: 1*80 kg

Comment

• Originally posted by Arend-jan View Post
                    Dat is instelling!

Als jij prima kan herstellen met een keer alcohol in de week dan moet je dat lekker blijven doen toch. Tuurlijk het is niet bevordelijk, maar het leven bestaat niet alleen uit bb toch.
                    Precies, herstel is wat minder, eten gaat minder, ik zal er iets vetter op worden, maar heb het weekend toch ook een rustdag om te herstellen. Dus rampzalig is het niet.

Comment

• Zelf drink ik niet meer, maar de meesten bij mij in de sportschool wel in het w-kend.
                      En daar lopen toch wel grote en shredded jongens tussen hoor.
                      Als je de dag erna geen honger hebt, maar gewoon wat brinta/whey shakies extra naar binnen slurpt, valt het allemaal reuze mee.
                      DIVIDE ET IMPERA

Comment

• Originally posted by rain View Post
                        Zelf drink ik niet meer, maar de meesten bij mij in de sportschool wel in het w-kend.
                        En daar lopen toch wel grote en shredded jongens tussen hoor.
                        Als je de dag erna geen honger hebt, maar gewoon wat brinta/whey shakies extra naar binnen slurpt, valt het allemaal reuze mee.
                        Jup, helpt voor mij ook gewoon om dingen te eten die ik lekker vind. Vandaag bijvoorbeeld als middageten onder andere een maaltijdsalade op.

Nou, er is dus nog hoop voor mij om ondanks de drank toch nog een grote jongen te worden

Comment

Jup, helpt voor mij ook gewoon om dingen te eten die ik lekker vind. Vandaag bijvoorbeeld als middageten onder andere een maaltijdsalade op.

Nou, er is dus nog hoop voor mij om ondanks de drank toch nog een grote jongen te worden
                          Haha, ach wij zijn beide student in het mooiste en de gezelligste studenten stad van nl. Daar moeten we natuurlijk wel de komende jaren een beetje van genieten. Drank, vrouwen etc. serieus doen kan altijd nog
                          Mijn trainingslog: http://forum.bodynet.nl/trainingslogjes/66382-emielos-the-road-to-the-enercup.html

Comment

Haha, ach wij zijn beide student in het mooiste en de gezelligste studenten stad van nl. Daar moeten we natuurlijk wel de komende jaren een beetje van genieten. Drank, vrouwen etc. serieus doen kan altijd nog
                            Mooi gezegd Krijg er spontaan zin van om te gaan stappen, of om te gaan trainen..

Comment

• Vandaag is eigenlijk mijn rustdag, maar ik heb heel erg zin om nog even te gaan trainen. Volgende training is borst+forearms+abs(+kuiten)

Gister dus schouders, traps en triceps getraind. Zou het een erg groot probleem gaan vormen om vanavond nog even te trainen? Borst, forearms en abs zijn volledig hersteld, alleen de vermoeide schouders, traps en triceps kunnen een probleem gaan vormen bij de borst...

Alvast bedankt voor het meedenken!

Comment

• Het kan natuurlijk wel, al is borst niet ideaal met vermoeide schouders en triceps.
                                Waarom pas je je schema niet iets aan en train je nu rug bv?
                                Ook niet 100 % met vermoeide schouders, maar beter dan borst.
                                DIVIDE ET IMPERA

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                                X