Hamstring+onderrug+kuiten vandaag getraind.
WU
Deadlifts, bedoeling was 5x5, dit wilde helaas niet lukken door slechte grip en zweethandjes. 90 seconden rust.
3x5x115
4x115
3x115
Ik was niet tevreden over mijn deadlifts dus heb straps om gedaan en heb nog wat setjes tot failure gedaan.
7x115--> Woow, ging super lekker. Wat een verschil kunnen die straps maken zeg. Zeker omdat ik nu alleen op de beweging hoef te focussen en niet ook nog op het vasthouden.
6x115--> Tevreden
Standing leg curl
6 setjes gedaan, met gewichten tussen de 35 en 15 kg.
Seated leg curl kon ik niet doen, dat gedeelte van de gym van afgesloten.
Hyperextensions
10x24kg kettlebell
10x15
10x10
10xbw
Kuiten
Seated calf raise 4x10-12
Calf in leg press 4x10-12
Gewichten weet ik niet meer.
Prima training, werd zelfs een beetje licht in mijn hoofd bij de laatste set deadliften. Ga zo mijn huidige schema iets bijstellen en die zal ik hier posten.
WU
Deadlifts, bedoeling was 5x5, dit wilde helaas niet lukken door slechte grip en zweethandjes. 90 seconden rust.
3x5x115
4x115
3x115
Ik was niet tevreden over mijn deadlifts dus heb straps om gedaan en heb nog wat setjes tot failure gedaan.
7x115--> Woow, ging super lekker. Wat een verschil kunnen die straps maken zeg. Zeker omdat ik nu alleen op de beweging hoef te focussen en niet ook nog op het vasthouden.
6x115--> Tevreden
Standing leg curl
6 setjes gedaan, met gewichten tussen de 35 en 15 kg.
Seated leg curl kon ik niet doen, dat gedeelte van de gym van afgesloten.
Hyperextensions
10x24kg kettlebell
10x15
10x10
10xbw
Kuiten
Seated calf raise 4x10-12
Calf in leg press 4x10-12
Gewichten weet ik niet meer.
Prima training, werd zelfs een beetje licht in mijn hoofd bij de laatste set deadliften. Ga zo mijn huidige schema iets bijstellen en die zal ik hier posten.
Comment