Aj's Powerlog(Powered by Iguana)

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Originally posted by FitnessEcto View Post
    'lekker man'

Techniek ziet er in mijn ogen wel aardig uit, in ieder geval een stuk beter dan hoe ik hem gister uitvoerde haha.

21en moet ik ook nog een keer proberen, doe het misschien volgende week wel! Jammer dat ik dan rug al getraind heb en mijn biceps al helemaal vol zitten, maar dan maar gewoon met een lichter gewicht.
    Techniek was in mijn ogen best oke ja op de Deadlift, daardoor kreeg ik hem wel best lastig omhoog.

Moet je mijn 165 kg PR maar eens zien in mijn logje. Kan bijna niet dat jouw 150 kg er zo slecht uit zag.

Ja 21'en moet je echt is uitproberen, je gaat kapot hehe. Boeien dat gewicht. Gewicht boeit alleen bij Squat, Deadlift en Bench
    181 cm 85 kg 14%
    Deadlift: 1*180 kg, Squat: 1*155 kg, Paused Bench: 1*110 kg, MP: 1*80 kg

Comment

• Ik wist niet wat 21-en was maar ik heb dat vorige keer dus ook gedaan met squat. De eerste set ging wel daarna ging ik weer terug op normaal :P

Comment

• Originally posted by Arend-jan View Post
        Techniek was in mijn ogen best oke ja op de Deadlift, daardoor kreeg ik hem wel best lastig omhoog.

Moet je mijn 165 kg PR maar eens zien in mijn logje. Kan bijna niet dat jouw 150 kg er zo slecht uit zag.

Ja 21'en moet je echt is uitproberen, je gaat kapot hehe. Boeien dat gewicht. Gewicht boeit alleen bij Squat, Deadlift en Bench
        Haha mijn 150 zag er denk ik (bijna) net zo slecht uit als jouw 165. Had ook geen belt oid om. Alleen kreeg ik hem wel de eerste keer omhoog haha

Comment

• Originally posted by FitnessEcto View Post
          Haha mijn 150 zag er denk ik (bijna) net zo slecht uit als jouw 165. Had ook geen belt oid om. Alleen kreeg ik hem wel de eerste keer omhoog haha
          Haha ja ik kreeg hem niet in een x omhoog nee. Maar goed al moet je het 10x proberen het gaat erom dat je staat he.

Vanavond een zwaar programma: 8*3*80 paused bank staat op de planning. Haal ik die ben ik echt vooruitgeschoten sinds de PR week. Erg veel zin in al
          181 cm 85 kg 14%

Comment

• UB:

Paused Bench Press:

10*3*80 kg (PR!!)

Bots zo lekker dat ik deze haalde, verbaast me weer! PR op de Touch en Go Bench Press op 8*3*82,5.
            Wil die nu gaan evenaren met de Paused Bench Press. 1*100 begint in het zicht te komen!

MP:

4*10*37,5 kg

High reps is echt zwaar. Vorige week de 40 kg niet kunnen afronden. Nu met een 2,5 kg verlaging wel kunnen halen.

Incline Bench Press:

8*55 kg (gewicht was niet gelijk, super irritant liften dan hehe)
            2*8*57,5 kg
            5*57,5 kg

Paused Floor Press:

6*55 kg
            3*6*57,5 kg

Super blij weer met bankdruk. Trainingen van de week zijn weer is top gegaan, hoppa!!
            181 cm 85 kg 14%

Comment

• Nu al jaloers op je bench hoowr!
              Motivation is what gets you started, persistence is what makes you succeed!!

Comment

• Originally posted by weslleyy View Post
                Nu al jaloers op je bench hoowr!
                Is voor jou ook mogelijk als je de compounds op 5*5 ga doen
                181 cm 85 kg 14%

Comment

• Ey AJ gaan we nou even normaal doen ofwa?!

Echt sick gast. jouw kracht gaat echt ziek snel omhoog gek!

Binnenkort me maar even inlezen over de 5x5
                  Mijn trainingslog: http://forum.bodynet.nl/trainingslogjes/66382-emielos-the-road-to-the-enercup.html

Comment

• Originally posted by emielos View Post
                    Ey AJ gaan we nou even normaal doen ofwa?!

Echt sick gast. jouw kracht gaat echt ziek snel omhoog gek!

Binnenkort me maar even inlezen over de 5x5
                    Hehe thanx maat! De zenuwen gierden aardig door mijn lijf voordat ik begon. Dacht dat ik hem nooit zou halen.

Haal heel veel kracht uit het aanspannen van mijn lats. Vorige week maandag was de 6*6*65 nog hardstikke zwaar. Ik appte Iggy daarover en hij stuurde me onderstaand filmpje. Sinds ik die uitvoering doe gaat het helemaal top! 5*5 is niet zo moeilijk hoor. Je begint op 70% van je 1rm en verhoogt elke week met 2,5 kg.

181 cm 85 kg 14%

Comment

• Originally posted by Arend-jan View Post
                      Hehe thanx maat! De zenuwen gierden aardig door mijn lijf voordat ik begon. Dacht dat ik hem nooit zou halen.

Haal heel veel kracht uit het aanspannen van mijn lats. Vorige week maandag was de 6*6*65 nog hardstikke zwaar. Ik appte Iggy daarover en hij stuurde me onderstaand filmpje. Sinds ik die uitvoering doe gaat het helemaal top! 5*5 is niet zo moeilijk hoor. Je begint op 70% van je 1rm en verhoogt elke week met 2,5 kg.

Lekker aj! Filmpje ook is ff doorgekeken! Kijken of t mij ook helpt
                      Mangs wa, aait nich

Comment

• Weet wat tips uit dat filmpje kunnen halen top!

Comment

• Originally posted by Flabbert View Post
                          Lekker aj! Filmpje ook is ff doorgekeken! Kijken of t mij ook helpt
                          Originally posted by weslleyy View Post
                          Weet wat tips uit dat filmpje kunnen halen top!
                          Mij heeft het filmpje zeker geholpen. Hopelijk bij jullie ook. Iedereen die niet helemaal zeker is over zn bankdruktechniek zou ik echt willen adviseren om dit filmpje is te bekijken.

Flabbert als het echt voor je werkt welke gewichten ga je dan wel niet verplaatsen op de bank hehe.
                          181 cm 85 kg 14%

Comment

• Van de week de kcal's weer opgeschroefd. Aankomen lukte al weken niet meer. Ik bleef maar hangen op de 80,5 kg. Vanochtend weer gewogen en ja hoor: 81 kg!! Nu op naar de 83 kg

Hier wat afmetingen:

Benen (bovenaan): 57 cm
                            Kuiten: 38,5 cm
                            Armen: 35 cm
                            Borst: 103 cm
                            Buik: 83 cm
                            Nek: 39 cm

Volgens nek-taillemeting nu 13,2%. Armen zijn nu eindelijk weer eens gegroeid ten opzichte van die hatelijke 32 cm die ze altijd waren. Borst helaas wel gelijk gebleven, blijf mn kippenborstje maar houden.

Wie weet brengt de nieuwe techniek van BP daar verandering in hehe.
                            181 cm 85 kg 14%

Comment

• LB:

Squat: 8*4*97,5 kg

Eindelijk weer eens niet tot het gaatje hoeven gaan. Squat gaat nu los komen

Front Squat: 4*6*57,5 kg (PR)

PR komt wel doordat ik nog nooit zwaarder heb geprobeerd.

Dumbell Row: 4*8*32,5 kg (PR)

Ook de 32,5 kg was goed te doen. Volgende training de 35 kg gaan proberen.

Dumbell Curl: 3*8*17,5; 5*17,5 kg (PR)

Afgelopen 2 weken biceps oefeningen wat afgewisseld en het werkte. Nog nooit zoveel reps gehaald met 17,5 kg.

Plank: 1 minuut*BW+20 kg

Zoals aan de PR's te zien was het een top training. Kom weer aan in gewicht en dit is ook goed te merken aan de kracht!
                              181 cm 85 kg 14%

Comment

• Welke training gaat niet top bij jouw haha... Super man!

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                                X