Aj's Powerlog(Powered by Iguana)

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• keerl links en rechts PR's halen! goed bezig kerel
    Mangs wa, aait nich

Comment

• Originally posted by Flabbert View Post
      keerl links en rechts PR's halen! goed bezig kerel
      Thanks maat, laatste 2 weken gaat het ineens wel heel lekker
      181 cm 85 kg 14%
      Deadlift: 1*180 kg, Squat: 1*155 kg, Paused Bench: 1*110 kg, MP: 1*80 kg

Comment

• Lekker maatje!
        Motivation is what gets you started, persistence is what makes you succeed!!

Comment

• Originally posted by weslleyy View Post
          Lekker maatje!
          Haha thanx maat, alleen de training van gisteren was flink balen. Werd er tijdens de training goed chagrijnig van dat het zo matig ging. Rest van de 2 weken gingen wel ziek goed! Dik veel PR's gehaald hehe.

De training van vanavond wordt verplaatst naar morgenmiddag. De planning is dan 10*3*82,5 paused bank. Ben weer erg benieuwd
          181 cm 85 kg 14%

Comment

• Jaloers op die bank als het je lukt hoowr! en niet elke training kan top zijn zo leer je wel de goede trainingen te waarderen en niet voor lief aan te nemen!

Comment

Jaloers op die bank als het je lukt hoowr! en niet elke training kan top zijn zo leer je wel de goede trainingen te waarderen en niet voor lief aan te nemen!
              Daar heb je zeker een punt! Jij moet ook maar gewoon eens de compounds lager in de reps gaan doen. Als je ook al gaat cutten dan zal dat er ook vast nog wel van komen
              181 cm 85 kg 14%

Comment

• Originally posted by Arend-jan View Post
                Daar heb je zeker een punt! Jij moet ook maar gewoon eens de compounds lager in de reps gaan doen. Als je ook al gaat cutten dan zal dat er ook vast nog wel van komen
                In de toekomst mischien eens 5x5 ofzo draaien. Vind het cutten nu al niks pff i love food haha.

Comment

In de toekomst mischien eens 5x5 ofzo draaien. Vind het cutten nu al niks pff i love food haha.
                  Hahaha anders ik wel. Eet nu 3800 kcal per dag en heb overdag nog steeds af en toe hardstikke honger. Dat wordt nog wat in de cut. Aan de andere kant wel veel zin om straks lekker droog te staan.

Gewoon doen, zware compounds zijn lekker man!
                  181 cm 85 kg 14%

Comment

• UB vanmiddag:

Paused Bench Press
                    10*3*82,5 kg (PR!!!)

De eerste set was het echt knokken. De sets erna gingen steeds wel beter, al waren ook die sets lastig. De laatste set was wel heel erg lastig. Super blij met het record, nu vanaf dinsdag weer over op de normale bank.

MP:
                    10*42,5 kg
                    8*42,5 kg
                    8*40 kg
                    7*40 kg

Schouder was al erg verzuurd na bank. Ook voelde mijn schouder een rare soort pijn, waardoor ik er ook niet lekker in kwam.

Incline Bench Press:
                    3*8*55 kg
                    7*55 kg

Ook deze was weer een stuk zwaarder dan normaal. Verzuring ten top heheh.

Paused Floor Press:
                    6*55 kg
                    2*6*52,5 kg
                    6*55 kg

Dumbell Overhead Extension:
                    4*8*22,5 kg

Bank was weer top!! Daarna was het wel gelijk helemaal over haha. Nu zien hoe ver we de bank nu uit kunnen gaan bouwen nou het weer touch en go wordt! Zin in!
                    181 cm 85 kg 14%

Comment

• Squat:
                      De bedoeling was 8*4*102,5 kg
                      7*4*102,5 kg
                      Maatje was de hele training al zwaardere gewichten aan het doen. Dus ja wat doe je dan? Ook al heb je het al zwaar: Verzwaren.
                      2*107,5 kg
                      Heel vreemd de eerste 2 gingen best goed. Neem ff rust en heb in mn hoofd zitten: "Nog 3 nu!!" Maar nee hoor een faal, rug hield het niet leek het wel, daarna nog maar een keer geprobeerd.
                      3*107,5 kg (Wel een PR, maar of die 1*125 kg er nog wel in zit, i dont know)

Front Squat:
                      4*6*60 kg

Dumbell Row:
                      4*8*32,5 kg (deze gaat nu lekker)

Dumbell Curl:
                      7*20 kg (hele oefening in mn kop moet die 8 halen, moet die 8 halen, mag niet verliezen van fitnessecto
                      2*8*17,5 kg
                      7*17,5 kg

Gefeliciteerd Fitnessecto die 8*20 kg lukt me echt nog niet Maar ik haal je nog in hehe

Planken:
                      1:15*BW+25 kg

Op advies van Rain houd ik mn rug nu hoger. Dit werkt als een trein. Thanks Rain, zelfs de dag erna voel ik mn buik nu nog!

Hier de 4*102,5 kg Squat.

Sorry voor de slechte kwaliteit van mn video's.
                      181 cm 85 kg 14%

Comment

• De kwaliteit van de video is wel erg slecht nu he.

Veel gasten die liever dynamische buikspieroefeningen doen ipv statische omdat ze dat beter voelen, hebben geen juiste houding.
                        Dan voel je inderdaad je buikspieren bijna niet, in tegenstelling tot je onderrug.

Side plank wel eens geprobeerd?
                        Last edited by rain; 01-12-2014, 22:45.
                        DIVIDE ET IMPERA

Comment

• Ooit een carrière switch overwogen rain? Miss moet je iets met PT gaan doen:P

verder lekker training arend. Hoe ziet je voeding er nu eigenlijk uit aangezien je laatst iets zei over verhogen.
                          Mijn trainingslog: http://forum.bodynet.nl/trainingslogjes/66382-emielos-the-road-to-the-enercup.html

Comment

• Lekkere training

Yess, ik DB curl meer haha! Toch wel jammer dat je dan gewoon 10 kilo meer squat dan ik Ik weet niet of ik de 8 kan halen na DB rows hoor, mijn biceps zijn nog redelijk onvermoeid wanneer ik ze gaan trainen, op wat lichte spierpijn na mijn rugtraining van twee dagen eerder na.

Je gaat super, hoe lang is eigenlijk het plan om onder Iguana te blijven draaien?

Comment

• Originally posted by rain View Post
                              De kwaliteit van de video is wel erg slecht nu he.

Veel gasten die liever dynamische buikspieroefeningen doen ipv statische omdat ze dat beter voelen, hebben geen juiste houding.
                              Dan voel je inderdaad je buikspieren bijna niet, in tegenstelling tot je onderrug.

Side plank wel eens geprobeerd?
                              Die video was inderdaad van een hele slechte kwaliteit, mijn excuses hehe.

Ja al die dynamische oefeningen voor buik voelde ik zowat nooit van, ja inderdaad alleen in mijn rug. Doe ze nu al maanden niet meer en sinsdien is mijn buik er echt niet minder op geworden. Op de laag vet na dan

Side Plank heb ik nog niet vaak gedaan, heb daar tijdens de training geen tijd voor en Iggy vond het niet verstandig om dat buiten de trainingen om te doen ivm met herstel.

Originally posted by emielos View Post
                              Ooit een carrière switch overwogen rain? Miss moet je iets met PT gaan doen:P

verder lekker training arend. Hoe ziet je voeding er nu eigenlijk uit aangezien je laatst iets zei over verhogen.
                              Voeding staat nu op 3300 bij niet-trainingsdagen en 3800 bij trainingsdagen. Afgelopen weken elke keer netjes aangekomen. Vorige week was mijn voeding einde van de week niet al te best en zal toen ook wel iets zijn afgevallen. Vanaf gisteren echter weer back on track met voeding

Originally posted by FitnessEcto View Post
                              Lekkere training

Yess, ik DB curl meer haha! Toch wel jammer dat je dan gewoon 10 kilo meer squat dan ik Ik weet niet of ik de 8 kan halen na DB rows hoor, mijn biceps zijn nog redelijk onvermoeid wanneer ik ze gaan trainen, op wat lichte spierpijn na mijn rugtraining van twee dagen eerder na.

Je gaat super, hoe lang is eigenlijk het plan om onder Iguana te blijven draaien?
                              Zal wel wat verschil in zitten of je hem doet als ze nog 100% of net niet allemaal, maar feit blijft dat ik echt nog geen 8*20 kg kan. Die 20 kg voelt als lood heheh

Ik heb het daar eerlijk gezegd nog niet met Iguana over gehad. Ik hoop dat Iguana nog een tijdje de zin en tijd heeft om mij te willen helpen, zou ik helemaal geweldig vinden!
                              181 cm 85 kg 14%

Comment

• UB-training van vanavond:

BP:

6*6*72,5 kg

Overgang van Paused naar Touch en Go is echt lastig. Voor je gevoel is het een hele andere oefening, was daardoor ook niet heel erg makkelijk.

Military Press:
                                5*6*50 kg

Laatste tijd begin ik mijn schouder weer wat te voelen. Eerste 2 sets voelde ik het nog, na deze set de hele training niet meer gevoeld. De last neemt gelukkig alweer af.

Floor Press:
                                2*6*70 kg
                                6*75 kg
                                4*80 kg

De 5*80 kg lukt me nog niet.

Incline Dumbell Press:
                                8*22,5 kg
                                5*27,5 kg
                                8*25 kg
                                6*25 kg

Opdrukken met klap vervangen, omdat dit mede de last in de schouder veroorzaakte. Is weer erg wennen de Incline Dumbell Press hehe

Dumbell Overhead Extension:
                                8*22,5 kg
                                15*22,5 kg
                                11*22,5 kg
                                10*22,5 kg

Training is weinig van te zeggen. Vooral wennen aan de nieuwe oefeningen. Gelukkig alweer minder last van de schouder!
                                181 cm 85 kg 14%

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                                X