Wat is jouw top met Squat

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

Originally posted by Nex- View Post
    Best wel zware gewichten inderdaad, ik zit er duidelijk een heel stuk onder.

weet je wat is
    8 van de 10 mensen denke shit ik kan het niet
    maar je benen zijn echt sterk
    ik had in begin moeite om naar de 100 tegaan
    toen ging ik 2x in de week benen trainen
    en toen ging veel harder
    en groeide ze ook nog eens hard

Comment

Maak de boel eens wat concreter Zwaan, van wie geloof je het allemaal niet?
      "Een zoektocht naar kennis moet los staan van het moreel van goed of kwaad, anders is die toch gedoemd niet volledig te zijn." - Genjuro

sigpic

"Rock is overpowered. Paper is fine" -Scissors-

Comment

Originally posted by Chrisjezwolle View Post
        weet je wat is
        8 van de 10 mensen denke shit ik kan het niet
        maar je benen zijn echt sterk
        ik had in begin moeite om naar de 100 tegaan
        toen ging ik 2x in de week benen trainen
        en toen ging veel harder
        en groeide ze ook nog eens hard
        Ik vind het heerlijk om mijn benen te trainen, in het begin niet maar nu zeker wel. In het begin waren juist de benen die een grote voorsprong hadden i.v.m voetbal. Maar goed, ik druk 70 op dit moment, de waarheid is hard. Maar iedereen hier drukt boven de 130, geloof het overigens wel maar dat maakt mij dus zwak.

Lach me maar uit...

Comment

Originally posted by Nex- View Post
          Ik vind het heerlijk om mijn benen te trainen, in het begin niet maar nu zeker wel. In het begin waren juist de benen die een grote voorsprong hadden i.v.m voetbal. Maar goed, ik druk 70 op dit moment, de waarheid is hard. Maar iedereen hier drukt boven de 130, geloof het overigens wel maar dat maakt mij dus zwak.

Lach me maar uit...
          hoezo jou uit laggen
          ik heb geluk
          dat mn ik veel power uit mn benen kan halen
          ik moet dan ook zegge
          ik werkte toen ik 15 was voor een bezorg bedrijf
          wasmachines trap op trap af
          voor al a'dam
          1600kilo had je dan
          9 van de 10x kon je trap op lopen

maar succes er mee zou ik zegge

Comment

1 x 100kg zonder echt te trainen eigenlijk. Ben sinds vorige week beginnen squaten en heb ff een maximale test gedaan om mijn schema op te bouwen.
            Ik weeg 70kg btw, is mss ook wel belangrijk.

Ben benieuwd hoe snel de progressie gaat lopen.
            Talk less. Train more.

Comment

Originally posted by Kevf View Post
              tering jantje wat een gewichten hier..... heb wat te doen geloof ik.
              Ik denk dat veel mensen de squat dan toch helemaal verkeerd doen! Zulke gewichten pak je niet zomaar ff! Ik ben het met Zwaan eens...ik geloof het van de meesten niet.
              Geniet, en drink met maten!

Comment

Originally posted by de sterkste ophaler View Post
                Ik denk dat veel mensen de squat dan toch helemaal verkeerd doen! Zulke gewichten pak je niet zomaar ff! Ik ben het met Zwaan eens...ik geloof het van de meesten niet.
                Ook van jou hoor ik dan graag wat namen. Vind het wel heel makkelijk om gewoon zo'n algemene bewering te doen.
                "Een zoektocht naar kennis moet los staan van het moreel van goed of kwaad, anders is die toch gedoemd niet volledig te zijn." - Genjuro

sigpic

Comment

Originally posted by GeneralIx View Post
                  Ook van jou hoor ik dan graag wat namen. Vind het wel heel makkelijk om gewoon zo'n algemene bewering te doen.
                  Kan me er wel iets bij voorstellen. Als jullie me niet zouden kennen, en ik zou na een dikke maand 100 kg bor doen zoals nu; zouden jullie dat geloven?
                  Tis dat jullie het zelf hebben gezien. Verder vindt ik het ook zoiets om namen te gaan roepen. Kan natuurlijk kwaad bloed zetten.., of de stats nou waar zijn of niet.
                  Degene die liegt over zijn stats, bedriegt zichzelf. Altijd leuk als je dan met zo iemand gaat trainen: wat Punani al zei: dan hebben ze net 'een offday' ofzo. Laat ze lekker
                  Achievements comes in cans, not can'ts.

Comment

Erik, ik kan me nou helemaal vinden in wat jij daar zegt!

Comment

Maak de boel eens wat concreter Zwaan, van wie geloof je het allemaal niet?

Ik ga GEEN namen noemen, het is voor de gene bedoeld die zich aangesproken voelen

Comment

Originally posted by zwaan View Post
                        Ik ga GEEN namen noemen, het is voor de gene bedoeld die zich aangesproken voelen
                        Ouch. Testosteron van een 18-jarige hier, te snel op mijn pik getrapt gok ik zo.

sigpic

Comment

Ouch. Testosteron van een 18-jarige hier, te snel op mijn pik getrapt gok ik zo.

Comment

De grootste lul van het forum zei je ergens.....?

Comment

Tja ik geloof best dat velen hier 100-130kg squatten. Maar merk bij mijzelf dat er toch best verschil qua gewicht is afhankelijk of het los of in de Smith gedaan wordt. Los pak ik meer, merk dat met meerdere oefeningen overigens. Deadlift op de sportschool pak ik maar 80-90kg terwijl ik thuis met 50mm stang 120+ doe.

Comment

190 full, ben helaas niet zo sterk in back squat, front squat doe ik 180kg full.
                                YouTube - adon1s's Channel
                                In college, a guy from another country told me that he had been "juicing" for a few years. He was a very poor thrower and it made me wonder just how bad he would be if he were "clean."

If I can drink water, sleep more, and eat normal and still defeat you while you're juicing hard, you probably don't have the aptitude. Sorry. Blame your genes. Dan John.

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                                X