Wat is jouw top met bankdrukken?

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Originally posted by MasterTuning View Post
    nou jij beweert dan je 125 kan banken...
    je laat ons een schema zien dat zuigt....

en dan verwacht je van ons dat wij het geloven...

*offtopic: heb van de week gegraven in de tuin..
    en voelde inene wat hards... Was het gewoon een Jeep uit de 2de wereld oorlog... met zijn lichten nog aan!! gaaf he!!

als jij nu eens 50 kilo eraf haalt. doe ik de lampen uit...
    ma zo zalig dat jullie mij allemaal niet geloven! =)
    ik voel mij nu echt perfect!
    omdat ik weet dat het wel zo is.
    bedankt!

Comment

• Originally posted by MasterTuning View Post
      *offtopic: heb van de week gegraven in de tuin..
      en voelde inene wat hards... Was het gewoon een Jeep uit de 2de wereld oorlog... met zijn lichten nog aan!! gaaf he!!

als jij nu eens 50 kilo eraf haalt. doe ik de lampen uit...
      Hahahahaha.

Barty
      125kg Drukken is volgens mij een record. Val hier ook zeker in de categorie niet-overtuigden. Bankdrukken doen we met een losse stang, tot op de borst en dan weer omhoog zonder hulp tot lockout. Betwijfel ten zeerste of je al deze criteria haalt. Je gebruikt geen bench shirt toch?
      "Een zoektocht naar kennis moet los staan van het moreel van goed of kwaad, anders is die toch gedoemd niet volledig te zijn." - Genjuro

sigpic

"Rock is overpowered. Paper is fine" -Scissors-

Comment

• Originally posted by GeneralIx View Post
        Hahahahaha.

Barty
        125kg Drukken is volgens mij een record. Val hier ook zeker in de categorie niet-overtuigden. Bankdrukken doen we met een losse stang, tot op de borst en dan weer omhoog zonder hulp tot lockout. Betwijfel ten zeerste of je al deze criteria haalt. Je gebruikt geen bench shirt toch?
        ik weet dat het een record is
        nee enkel een riem.
        er helpt wel iemand met uitheffen, maar voor de rest doe ik het heeeeeeelemaal zelf

Comment

• Originally posted by Nex- View Post
          Haha, een nieuwe lid. Een post en hij komt bij zijn eerste post bevestigen dat bart wel zoveel kan drukken. Maak de volgende keer maar een mooie filmpje ervan.

Bart

6 dagen zegt niks, als je verstand hebt van deze sport dan moet je niet met zulke domme argumenten komen. 3 dagen per week borst trainen is nergens voor nodig. En dat je na 2 maanden 18 wordt, dat kan... was mijn fout. En bart, ik zei nog, als het wel waar is dan moet je niet zo dom zijn om te reageren. Ik zie het filmpje vanzelf wel, mocht het waar zijn dan trek ik al mijn woorden terug. Er is niks mis met je stats, maar vergelijken met je kracht stats zijn ze zielig.

Btw. heb geen iedee waar dat is. Train zelf in putten, vlakbij harderwijk... in de buurt?
          Ja iedereen is ooit een nieuw lid hé Bart is mijn trainingspartner, donderdagavond staat het filmpje online, geloof me, hij is echt goed, en het is zeker geen onzin wat hij zegt, hij blijft maar groeien en groeien! Sommige mensen hebben nu eenmaal goede genen en hebben er veel aanleg voor, jaloers misschien?

Comment

• Hey jongens,

Ben sinds juni dit jaar terug volle bak aan het trainen na een stop van 2 jaar. Daarvoor 4 jaar getraind.
            Stats op dit moment:
            28J
            88Kg
            18,5%
            Top bankdrukken: 4 reps van 85kg
            Dit is op het einde van workout, begin 12reps 45kg/10 reps 55kg/8 reps 65kg/6 reps 75kg en als laatste die van 85kg.
            Nog niet echt geprobeerd om in het begin mijn top uit te testen, lijkt me trouwens ook gevaarlijk voor blessures, heb al genoeg gezien bij ons in de fitness...
            Ben trouwens in juni terug gestart na 2 jaar inactiviteit met ocharme 45kg bankdrukken, langzaam opbouwen die handel

greetz

Comment

• Originally posted by FreddyDenEddy View Post
              Ja iedereen is ooit een nieuw lid hé Bart is mijn trainingspartner, donderdagavond staat het filmpje online, geloof me, hij is echt goed, en het is zeker geen onzin wat hij zegt, hij blijft maar groeien en groeien! Sommige mensen hebben nu eenmaal goede genen en hebben er veel aanleg voor, jaloers misschien?
              Nergens om jaloers op te zijn kerel.

Comment

• Originally posted by GeneralIx View Post
                Hahahahaha.

Barty
                zo'n bench shirt is handig, maar hiermee ga je echt niet opeens 50 kilo zwaarder kunnen benchen hoor, het is geen wondershirt.
                Owner of the Iron Playground.

Comment

• Originally posted by Mortull View Post
                  Hey jongens,

Ben sinds juni dit jaar terug volle bak aan het trainen na een stop van 2 jaar. Daarvoor 4 jaar getraind.
                  Stats op dit moment:
                  28J
                  88Kg
                  18,5%
                  Top bankdrukken: 4 reps van 85kg
                  Dit is op het einde van workout, begin 12reps 45kg/10 reps 55kg/8 reps 65kg/6 reps 75kg en als laatste die van 85kg.
                  Nog niet echt geprobeerd om in het begin mijn top uit te testen, lijkt me trouwens ook gevaarlijk voor blessures, heb al genoeg gezien bij ons in de fitness...
                  Ben trouwens in juni terug gestart na 2 jaar inactiviteit met ocharme 45kg bankdrukken, langzaam opbouwen die handel

greetz

Succes en hopen dat je snel weer terug bent op je oude gewicht !! succes !!
                  De waarheid kan erg hard zijn

Comment

• Originally posted by Iglesi View Post
                    Vandaag was ik ff gaan benchen, dus ik doe normaal gesproken altijd 50 kg met 3 *8, dus vandaag kwam toevallig een gozer en hij zei jij kan veel meer drukken, ik zo ja misschien wel hij zo we doen aan beide kanten 5 kilo er bij (dus 60 kg) in totaal als je de stang: 20 + 15 +15+10=60 en ik kon daarmee 8 herhalingen maken! best happy, en toen zij hij we doen aan allebei de kanten 10 kg erbij (maar hier haal ik natuurlijk wel de 2*5kg eraf) dus in totaal wordt het dan 70 kg en dat kon ik clean! 4 keer
                    knap gedaan, is een veel voorkomend geval dat velen zichzelf onderschatten maar omgekeerd zijn er dan ook veel die zichzelf overschatten

in jouw geval zal het wel een stimulans zijn voor meer, nogmaals knap gedaan

Comment

• Originally posted by FreddyDenEddy View Post
                      kan niet wachten tot het filmpje te zien is
                      en niet vergeten bodynet erin te vermelden hea
                      ben niet jaloers ofzo maar geloof er nix van want hij drukt wel ffies 2.5x meer als ik kan
                      Calisthenics / Street workout

Comment

• Morgen is het zover. We krijgen een filmpje te zien waar bewezen wordt dat (bart) 125 kg kan drukken. We zullen ook precies zien of het nou werkelijk 125kg is.

Kan ook niet wachten.

Comment

• Waarom valt iedereen over die 125kg? Kan toch?
                          Ik hoor niemand over het 3e berichtje die 205kg zegt te drukken.
                          Yes, it's hardcore... Yes, it hurts... And yes, we will grow like a motherfucker!!

Comment

• Originally posted by slinky View Post
                            Waarom valt iedereen over die 125kg? Kan toch?
                            Ik hoor niemand over het 3e berichtje die 205kg zegt te drukken.
                            Omdat als je de stats en leeftijd nagaat het een nieuwe record is, plus dat zijn schema ruk is, plus dat hij geen verstand van heeft waar die mee bezig is, plus dat hij onzin praat zoals over dat 6 dagen trainen, plus dat hij benen niet traint, plus......

Kan best inderdaad, geloof het alleen niet totdat ik het filmpje zie waar echt bewijs is dat hij het ook is daadwerkelijk.

En spanky, die gast die 205 drukt geloof ik wel. Zijn stats zijn erg goed en hij traint al jaren. Het is wel 3xl waar je het over hebt, hahahah.

Comment

• Originally posted by 3XL View Post
                              205kg raw

25+ jaar
                              115-120kg
                              @slinky..

je bedoelt deze post als derde???

als je aan elke.. echte BNér hier vraagt wie 3XL is.. dan weten ze dat dat wel klopt..
                              De waarheid kan erg hard zijn

Comment

• Originally posted by Poseidon View Post
                                knap gedaan, is een veel voorkomend geval dat velen zichzelf onderschatten maar omgekeerd zijn er dan ook veel die zichzelf overschatten

in jouw geval zal het wel een stimulans zijn voor meer, nogmaals knap gedaan

Thanks Poseidon

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                                X